Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Ser at NetComs nettbutikk nå har skrevet 24.09 som forventet levering...

:S

 

tror jeg kanselerer ordren og bestiller meg en wave eller noe, finnest da grenser for hvor lenge jeg orker å vente.

 

Netcom_KS på twitter: "Venter du på HTC Desire, bestilt på netcom.no? Det skal sendes ut telefoner i morgen og fredag"

 

Vente til mandag før du gjør noe overilt, kanskje? smile.gif

 

Fikk meding kl 1700 idag at pakken var pakket og sendt smile.gif

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det annonseres for HTC Desire på TV2 og TV3 for tiden. For eksempel nå rett etter nyhetene og været på TV2. Det må da vel bety at importøren har fått inn en stor ladning telefoner? Ellers er det ikke så mye vits i å bruke annonsekroner på det.

 

 

korrekt. der jeg skal kjøpe fra nå har det lenge vært "ubekreftet dato xx.xx.10, og nå er det 100+ på lager..

 

edit: men nå, hvis de har fått så mangen nye, blir det da med amoled eller slcd?

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Leste for en god stund siden at du kunne synce Desire med itunes, gidder å lete meg til det fordi tråden er så jævlig lang.

 

Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør dette? :-)

 

Last ned siste versjon av HTC Sync 3.0. Denne skal visstnok støtte iTunes.

 

http://www.htc.com/europe/SupportViewNews.aspx?dl_id=982&news_id=737

Takker :-D da slipper jeg å bruke den elendige ipod touchen min ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser netcom har skiftet status fra forventet inn 24/8 til ubekreftet når den kommer på lager sad.gif

 

mer venting da antar jeg :S

 

 

arrg, venter også på telefonen fra netcom. Har nå ventet siden 15 juli:(

Noen som har ringt og hørt hva som skjer?

Har ikke snakka med dem nei, det orker jeg ikke engang, antar vi bare får forberde oss på å vente LENGE.

Noen som vet om andre butikker har begynt å få dem inn på lager igjen?

TELE2 har mange på lager...

Lenke til kommentar

På PC-en ser de ut til å være uforandret :) Men hadde jo tenkt å se dem på mobilen :p Hjelper det om jeg legger alle bildene inn på PC-en, sletter de fra mobilen og legger dem tilbake igjen? Vil datoen og evt annet på bildene isåfall bli forandret?

 

Ta og zoom litt og se om bildene blir klare da. Hvis de blir det så er det det samme som hos meg. Og eg vet ikke koss man fikser dette....

 

Yup, zoom = vanlig kvalitet. Kjipt.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Sitter på jobben og har ikke tid til å lete igjennom alle postene.

Men mitt problem er som følger : Etter at man la inn android 2.2(Froyo) så får jeg ikke brukt minnekortet når tlf står på lading, dette gir utslag i at jeg heller ikke kan bruke gps programmet navigon, siden kartene ligger på minnekortet.

Har kontaktet HTC angående dette, men de råd de gav, var dsv ikke til hjelp. Det jeg fikk råd om å gjøre, var å gå inn på usb alternativene (kun lading, gjøre om til hardisk , etc)

Men det hjalp ikke å gjøre dette, altså å sette på kun lading. Tlf vil ikke gjøre sd kort tilgjengelig så lenge den er koblet til lading.

 

Mulig jeg har skrevet om problemet på en vanskelig og uforståelig måte, men er det noen som har vært borti liknende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...