Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vurdert å kjøpe beskyttelse til min HTC Desire for å forsikre meg at jeg jeg ikke får riper hovedsaklig på skjermen. sjekket ut cdon og der hadde de gode noen forskjellige beskyttelser, så blandt annet noe som het InvisibleShield som virket solid.

 

Noen som har erfaring med dette eller andre som har god beskyttelse til en rimelig pris? også hvor nødvendig det er med full beskyttelse i forhold til bare for skjermen

Har sett de har på komplett også, andre typer, men vet ikke hvordan det er med kvalitetsforskjeller, om der er noen forskjell... Kjøp begge 2 så får du se :thumbup:
Lenke til kommentar

utdyp icedragon!

Tja når jeg har den i lomma og det ringer så har det skjedd mange ganger at den avisser samtaler pga den blir dratt oppover.

Lurer på om det finnes noe kontra Iphone sin svarfunksjon eller noe`?

 

 

Da svarer jeg på ekte Steve Jobs vis...ikke ha telefonen med toppen ned i lommen hehe :)

for da vil du heller svare når du tar den ut hehe :)

 

Du mener omvendt? Med toppen ned i lomma (slik jeg har den) vil man ikke dra den skjermgreia nedover når man fisker mobilen opp av lomma. Aldri opplevd trøbbel med det, jeg. Men skal ikke proximity sensor uansett hindre sånt?

Lenke til kommentar

Du mener omvendt? Med toppen ned i lomma (slik jeg har den) vil man ikke dra den skjermgreia nedover når man fisker mobilen opp av lomma. Aldri opplevd trøbbel med det, jeg. Men skal ikke proximity sensor uansett hindre sånt?

 

 

Nei, drar du "oppover" på skjermen avviser du en samtale. har du telefonen med skjermen inntil låret og drar den opp til deg vil den bli dratt "Oppover" ..og derfor avvise samtalen.

men som oftest når man drar mobilen med toppen opp, opp av lommen så skal man ha besvart samtalen og ikke avvist den....

 

Mitt problem av og til har vært at jeg trykker ved en feil på on/off knappen i det jeg stresser med å få den opp...det tror jeg også avviser samtalen.

 

så det er nok ikke skjermen som gjør at samtalene avvises...hadde det problemet med knøling med å slå av lyden ved å trykke på volumknappene ved en feil....tl jeg kjøpte taske...nå har jeg sjelden dette problemet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du mener omvendt? Med toppen ned i lomma (slik jeg har den) vil man ikke dra den skjermgreia nedover når man fisker mobilen opp av lomma. Aldri opplevd trøbbel med det, jeg. Men skal ikke proximity sensor uansett hindre sånt?

 

Nei, drar du "oppover" på skjermen avviser du en samtale.

 

Jøss, det har jeg ikke tenkt på. Jeg har det ikke med å avvise samtaler i hytt og pine heller da :)

Men uansett, Desire har vel noe som heter proximity sensor, som merker om den ligger i lomma eller veska eller inntil kinnet, som skal gjøre at den ikke gjør rare ting. Eller?

 

Edit:

Jeg fant denne tråden, med en tool som kanskje hjelper de som har problem med at skjermen lever sitt eget liv i lomma:

http://androidforums.com/htc-desire/94942-use-proximity-sensor-disable-screen-while-pocket.html

Endret av allegerita
Lenke til kommentar

En ting jeg har iritert meg litt over, og det er galleriet. Jeg har valgt Alle fotografier og alle videoer som standardalbum. Så i galleriet har man 2 albummer, Et for Kamerabilder, og et for alle fotografier. Kan man ikke gjøre det slik at kun et album vises, altså alle fotografier, siden kamerabildene også havner i alle fotografier.

Lenke til kommentar

Siste problem i serien merkelige ting med min Desire:

 

Ringetonen, altså den man hører når man ringer noen - forsvinner ikke etter at de har etablert samtalen.

 

Ergo, man hører en stemme i motsatt ende + en sånn regelmessig summelyd (ringetone)

 

Hørte at en kollega hadde opplevd det samme.

 

I tillegg til denne berømte hyppige feilmeldingen om android.process.acore som nå kommer opp så og si hver gang jeg skal iverksette en prosess på telefonen.

Lenke til kommentar

Ser netcom har skiftet status fra forventet inn 24/8 til ubekreftet når den kommer på lager sad.gif

 

mer venting da antar jeg :S

 

 

arrg, venter også på telefonen fra netcom. Har nå ventet siden 15 juli:(

Noen som har ringt og hørt hva som skjer?

Har ikke snakka med dem nei, det orker jeg ikke engang, antar vi bare får forberde oss på å vente LENGE.

Noen som vet om andre butikker har begynt å få dem inn på lager igjen?

Lenke til kommentar

 

Jøss, det har jeg ikke tenkt på. Jeg har det ikke med å avvise samtaler i hytt og pine heller da :)

Men uansett, Desire har vel noe som heter proximity sensor, som merker om den ligger i lomma eller veska eller inntil kinnet, som skal gjøre at den ikke gjør rare ting. Eller?

 

Edit:

Jeg fant denne tråden, med en tool som kanskje hjelper de som har problem med at skjermen lever sitt eget liv i lomma:

http://androidforums.com/htc-desire/94942-use-proximity-sensor-disable-screen-while-pocket.html

 

 

Enig den proximity sensoren er ganske bra...men den forutsetter et par ting da :) jeg er av og til litt frustrert over den siden jeg kan "holde" telefonen sånn at sensoren slår til så jeg ikke får tatt samtalene hehe :) eller når jeg skal bytte mellom samtaler.

 

Jeg har som sagt aldri hatt disse problemene men jeg har også brukt en "taske" til å ha mobilen i som beskyttelse. Proximity sensoren forutsetter at det er et visst punkt på telefonen som er dekket. I en lomme så kan når man går få telefonen til "bevege" på seg sånn at telefonen kan både slå og av denne sensoren.... så det kan være for noen et problem.

men linken du viste til virket som det er en som har laget en spk som gjør sensoren bedre.

 

i tillegg så fungerer sensoren bare når selve telefonen er i bruk, sånn at i lommen kan mobilen slå seg av og på uten noe særlig problem så lenge av/på knappen blir trykket på.

 

sånn for han som hadde problemer er vel løsningen denne linken...evt en annen "screenlock"

Lenke til kommentar

Siste problem i serien merkelige ting med min Desire:

 

Ringetonen, altså den man hører når man ringer noen - forsvinner ikke etter at de har etablert samtalen.

 

Ergo, man hører en stemme i motsatt ende + en sånn regelmessig summelyd (ringetone)

 

Hørte at en kollega hadde opplevd det samme.

 

I tillegg til denne berømte hyppige feilmeldingen om android.process.acore som nå kommer opp så og si hver gang jeg skal iverksette en prosess på telefonen.

 

Aldri hørt om disse problemene før, ergo, sjekk hvilke programmer du har lagt inn osv... Dette er ikke ett vanlig problem hos Desire eiere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...