Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Jeg har vært borti dette problemet. Kommer og går litt (bare skjedd med 2-3 ganger)... til vanlig virker kameraet fint. Er dette ett konstant problem hos deg?

 

 

 

 

 

Det er slik så lenge jeg er på GSM eller bruker Edge/GPRS for data. Skjer når telefonen synkroniserer og jeg skal ta et bilde. Skjer ikke så lenge jeg er på 3G eller WiFi.

Endret av Frode2010
Lenke til kommentar

Halloys,

 

Sitter i Riga med min Desire. Jeg sliter med å få lastet ned/sendt MMS uten å sette på hele roamingfjæla, og da røsker telefonen med å begynne å laste ned alt mulig og umulig annet i tillegg.

 

Har huket av for "Roaming MMS", og skrudd av all annen dataroaming. Men da får jeg "generell nettverksfeil" når jeg får en MMS. Får bare headeren og en knapp med "Last Ned". Når jeg trykker på denne knappen, kommer den der nevnte "generell nettverksfeil" :mad:

Noen som vet hvordan, uten root og uten 3.parts program, innstillingene skal være for å få lastet ned *KUN* MMS av "data" på roaming. SMS og skravling funker helt fint.

Bruker NetComs anbefalte LMT her i Latvia.

Lenke til kommentar

utdyp icedragon!

Tja når jeg har den i lomma og det ringer så har det skjedd mange ganger at den avisser samtaler pga den blir dratt oppover.

Lurer på om det finnes noe kontra Iphone sin svarfunksjon eller noe`?

 

 

Da svarer jeg på ekte Steve Jobs vis...ikke ha telefonen med toppen ned i lommen hehe :)

for da vil du heller svare når du tar den ut hehe :)

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert å kjøpe beskyttelse til min HTC Desire for å forsikre meg at jeg jeg ikke får riper hovedsaklig på skjermen. sjekket ut cdon og der hadde de gode noen forskjellige beskyttelser, så blandt annet noe som het InvisibleShield som virket solid.

 

Noen som har erfaring med dette eller andre som har god beskyttelse til en rimelig pris? også hvor nødvendig det er med full beskyttelse i forhold til bare for skjermen

Lenke til kommentar

utdyp icedragon!

Tja når jeg har den i lomma og det ringer så har det skjedd mange ganger at den avisser samtaler pga den blir dratt oppover.

Lurer på om det finnes noe kontra Iphone sin svarfunksjon eller noe`?

 

 

Da svarer jeg på ekte Steve Jobs vis...ikke ha telefonen med toppen ned i lommen hehe :)

for da vil du heller svare når du tar den ut hehe :)

Hmm det tenkte jeg ikke på, men da må det nok være fingrene mine som kommer borti eller no for jeg har den med bunnen ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...