Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Dette er da en forsinkelse innenfor rimelighetens grenser. Så noen kompensasjon av noe slag synes ikke jeg er nødvendig. Det er jo tross alt et helt nytt, kritikerrost spill, til sterkt redusert pris i utgangspunktet.

 

Mulig det, men så har de også hatt veldig god tid på seg til å sende ut spillene. Det er jo altfor typisk at det skal oppstå "problemer" akkurat i det tidsrommet hvor de bør sende ut spillene.

 

Men i morgen er det i butikkene uansett! Jeg gleder meg sykt. Får legge meg litt tidligere enn vanlig (4-5 tiden), og stå opp litt tidligere enn vanlig, så er det: frokost->sykle bort til Lefdal i Sandvika-> hjem-> spillespillespille. Gleder meg enormt! :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sittet konstant siden kl 21 og spilt, og kan nesten ikke vente til i morgen så jeg kan fortsette historien.

 

Trur ikke jeg er halvveis enda engang, men kan allerede erklære Heavy Rain for denne generasjonens beste spill, og ja jeg har Uncharted 2. Jeg har store håp til Alan Wake og God of War 3, men ikke faen om det kan toppe det her! Mass Effect 2 er nå lagt bort for en stund.

 

Heavy Rain er grunnen til å skaffe seg en PS3, ikke det andre rælet som Killzone og MGS4

Lenke til kommentar

Nå har jeg sittet konstant siden kl 21 og spilt, og kan nesten ikke vente til i morgen så jeg kan fortsette historien.

 

Trur ikke jeg er halvveis enda engang, men kan allerede erklære Heavy Rain for denne generasjonens beste spill, og ja jeg har Uncharted 2. Jeg har store håp til Alan Wake og God of War 3, men ikke faen om det kan toppe det her! Mass Effect 2 er nå lagt bort for en stund.

 

Heavy Rain er grunnen til å skaffe seg en PS3, ikke det andre rælet som Killzone og MGS4

Jeg har på følelsen det kommer til å bli sånn for meg også. Prøvde demoen litt for første gang i går, men måtte bare slå av i frykt for å bli spoilet for mye. Gleder meg som en liten unge. Noen som har noen tips til hvor det er billigst å handle om jeg vil ha det i dag?

Lenke til kommentar

(..I stedet for å bare skrive 'mine innlegg'..)

Skal hente min kopi på Gamestop i dag. Byttet inn RS:Vegas2 (som fortsatt var i plast) og ratchet & clank platinum. Begge kjøpt for £9.90 på play. Betalte 1 kr (selvom det stod 199,- på kampanjeplakaten) Bra deal syns jeg.

 

(Forhåndsbestilte GOW3 også på samme premisser. 2 spill kjøpt for 9.90 + 1 kr. Bare å glede seg :))

Lenke til kommentar

Posten er så treigt for tiden ... Etter de har skiftet hovedlokalet fra Oslo til Lørenskog har de brukt lengre tid på alt i det siste. Ja, jeg vet at elkjøp har til tendens seine leveringer, men de er som oftest veldig raske. A-post har ikke lenger 1-2 dager effekt lenger synes jeg.

 

Hadde gledet meg til spillet lenge nå, men ser ut som jeg må vente litt til.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sittet konstant siden kl 21 og spilt, og kan nesten ikke vente til i morgen så jeg kan fortsette historien.

 

Trur ikke jeg er halvveis enda engang, men kan allerede erklære Heavy Rain for denne generasjonens beste spill, og ja jeg har Uncharted 2. Jeg har store håp til Alan Wake og God of War 3, men ikke faen om det kan toppe det her! Mass Effect 2 er nå lagt bort for en stund.

 

Heavy Rain er grunnen til å skaffe seg en PS3, ikke det andre rælet som Killzone og MGS4

Jeg har på følelsen det kommer til å bli sånn for meg også. Prøvde demoen litt for første gang i går, men måtte bare slå av i frykt for å bli spoilet for mye. Gleder meg som en liten unge. Noen som har noen tips til hvor det er billigst å handle om jeg vil ha det i dag?

 

Kjøpt mitt på Elkjøp for 399,- , og tviler på at noen andre har det noe billigere enn det!

Lenke til kommentar

(..I stedet for å bare skrive 'mine innlegg'..)

Skal hente min kopi på Gamestop i dag. Byttet inn RS:Vegas2 (som fortsatt var i plast) og ratchet & clank platinum. Begge kjøpt for £9.90 på play. Betalte 1 kr (selvom det stod 199,- på kampanjeplakaten) Bra deal syns jeg.

 

Jaha? Hvilken gamestop butikk og hvordan fikk du den dealen?

 

Det at det stod 199,- på plakaten er årsaken til at jeg ikke dro innom Gamestop med 2 spill før fristen. Derfor vil jeg gjerne vite hvorfor man gir slik unntak.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

var og hentet heavy rain på spaceworld idag.

på nettsiden sto det at de som forhåndsbestiller får med en ekstra

episode av spillet, men da jeg hentet spillet fikk jeg ikke med noe

og det var ingenting inni coveret:(

 

gjelder dette kun hvis man forhåndsbestilte spillet på spaceworld sine

nettsider eller glemte de rett og slett å gi meg koden? :/

Lenke til kommentar

Fikk mitt forhåndsbestilte fra Elkjøp i dag :D

 

Fikk du tekstmelding om at det var forsinket?

 

Nope :)Fikk bare melding om at det var sendt, og faktura litt senere. Veldig fornøyd med spillet så langt, en sann fornøyelse. Har spilt i noen timer, og kan ikke vente med å se fortsettelsen!

 

Eneste som holder meg tilbake akkurat nå er champions league :p

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...