Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. dette spillet har fryst seg mange ganger iløpet av kvelden, utrolig irriterende, må gjøre alt fra scene på nytt igjen. Skjedd 2 ganger bare de siste 10 minuttene nå.. lurer på om det blir for mye for PS3en å takle til perioder.. Men ellers et veldig engasjerende spill!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Da har jeg runnet spillet faktisk! Tror det er første gang jeg har runnet et spill på en kveld, men ble så helvetes engasjert at jeg ikke klarte å slutte! Fikk en ganske lykkerlig slutt, kunne muligens vært litt bedre, men alt i alt veldig lykkerlig, dog selv ut utifra valgene mine trodde jeg først den bare skulle bli halveis lykkelig.

 

For min del var det et herlig spill, en herlig historie(noen er KANSKJE uenig, men jeg synes twisten var genial), ikke minst herlig musikk som drar deg inn i historien!

 

Spillet gjorde godt inntrykk, og går fort over de beste i samlingen :)

 

9/10

 

Forløpig kun en 9/10 pga jeg ikke har prøvd de andre sluttene enda, og vil se om valgene påvirker like mye som man har på følelsen av.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Samme her. Personlig rekord i å runde et spill, men det tok virkelig tak i meg, så det ble helt umulig å legge det fra meg. For et spill! Det passer kanskje ikke alle, men storien er faktisk helt syk (definitivt en av de aller beste jeg noensinne har vært borti, kanskje den aller beste også), og spillet i seg selv er helt utrolig.

 

Ble dog veldig overrasket over mange ting. Mange av valgene jeg tok fikk et helt annet utfall enn ventet, og det beviser bare enda mer hvor fantastisk dette spillet er. Det overrasket meg hele tiden, og det er et uhyre viktig kriterie for å holde spenningen oppe. Spillet begynner kanskje tregt, men etterhvert blir det bare helt rått. Blant annet ble jeg nødt til å ta et valg som gikk mer inn på meg (moralsk og etisk og det der, du vet) enn noe annet jeg har opplevd tidligere i et spill, og da medregner jeg valg du må ta i spill som Fallout-serien også. Sier ikke rent lite, med andre ord.

 

Må si spillet har innfridd på alle måter, og jeg ble også godt knyttet til karakterene. Grafikk, lyd og det meste av skuespillet er jeg også veldig imponert over.

 

Valget står mellom 9/10 eller 10/10 for min del. Må se hvor mye valgene påvirker ting først, slik som MrLG nevner.

 

Edit: Har spilt spillet i i hele kveld og fram til nå, men spillet har ikke fryst seg en eneste gang hos meg. Opplevde bittelitt hakking ved en anledning, men det gikk fort over.

 

Edit2: Syns de kunne gitt ut dette spillet ved en årstid hvor det regner veldig ofte :p Dvs. når som helst iløpet av våren, sommeren og høsten her til lands...

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Edit2: Syns de kunne gitt ut dette spillet ved en årstid hvor det regner veldig ofte :p Dvs. når som helst iløpet av våren, sommeren og høsten her til lands...

eller kun forbeholdt for de som bor i bergen :p

hehe håper jeg får mitt fra elkjip i morgen.. var så lur å forhåndsbestille derfra :roll:

Lenke til kommentar

(..I stedet for å bare skrive 'mine innlegg'..)

Skal hente min kopi på Gamestop i dag. Byttet inn RS:Vegas2 (som fortsatt var i plast) og ratchet & clank platinum. Begge kjøpt for £9.90 på play. Betalte 1 kr (selvom det stod 199,- på kampanjeplakaten) Bra deal syns jeg.

 

Jaha? Hvilken gamestop butikk og hvordan fikk du den dealen?

 

Det at det stod 199,- på plakaten er årsaken til at jeg ikke dro innom Gamestop med 2 spill før fristen. Derfor vil jeg gjerne vite hvorfor man gir slik unntak.

Tipper det var en feil av dema i kassa. Jeg var klar for å betale 400 (siden jeg hadde et gavekort på 400), men hun ba bare om 2 kr, så jeg gadd ikke protestere. Det var på amfi-senteret i Moss.

Lenke til kommentar

Samme her. Personlig rekord i å runde et spill, men det tok virkelig tak i meg, så det ble helt umulig å legge det fra meg. For et spill! Det passer kanskje ikke alle, men storien er faktisk helt syk (definitivt en av de aller beste jeg noensinne har vært borti, kanskje den aller beste også), og spillet i seg selv er helt utrolig.

 

Ble dog veldig overrasket over mange ting. Mange av valgene jeg tok fikk et helt annet utfall enn ventet, og det beviser bare enda mer hvor fantastisk dette spillet er. Det overrasket meg hele tiden, og det er et uhyre viktig kriterie for å holde spenningen oppe. Spillet begynner kanskje tregt, men etterhvert blir det bare helt rått. Blant annet ble jeg nødt til å ta et valg som gikk mer inn på meg (moralsk og etisk og det der, du vet) enn noe annet jeg har opplevd tidligere i et spill, og da medregner jeg valg du må ta i spill som Fallout-serien også. Sier ikke rent lite, med andre ord.

 

Må si spillet har innfridd på alle måter, og jeg ble også godt knyttet til karakterene. Grafikk, lyd og det meste av skuespillet er jeg også veldig imponert over.

 

Valget står mellom 9/10 eller 10/10 for min del. Må se hvor mye valgene påvirker ting først, slik som MrLG nevner.

 

Edit: Har spilt spillet i i hele kveld og fram til nå, men spillet har ikke fryst seg en eneste gang hos meg. Opplevde bittelitt hakking ved en anledning, men det gikk fort over.

 

Edit2: Syns de kunne gitt ut dette spillet ved en årstid hvor det regner veldig ofte :p Dvs. når som helst iløpet av våren, sommeren og høsten her til lands...

 

Hmm kanskje det har noe med at oppdateringa faila når jeg lasta den ned :hmm: Uannsett var det utrolig spill ja, sitter hele tiden å tenker "hva hadde skjedd hvis jeg ikke gjorde det der". Spesielt de valgene mellom liv og død, får meg faktisk til å føle dårlig samvittighet etterpå :p

Lenke til kommentar

Lyden har ofte falt ut og kommet tilbake igjen, litt frysing, men ikke helt.

Vell.. Har skjedd 2 ganger at det ikke har kommet fram noen valg jeg kan gjøre så jeg blir fanget i en scene. Veldig buggy spill, MEN jeg digger det! :)

Fikk svart skjerm nå, når jeg sku loade en save

Edit2: Skjedde igjen..

 

Tror dere jeg får igjen pengene viss jeg klager? Spillet fungere jo ikke!

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Jeg har et spm ang slutten av spillet (ikke les med mindre du vil ha slutten avslørt).

 

 

Siste oppgave fra morderen er å drikke en gift for å redde sønnen din. Jeg drakk den og valgte feil adresse slik at Ethan ikke fant Shaun. Men likevel etter historien er slutt lever Ethan og bor sammen med Shaun og Madison? Giften skulle jo drepe han etter 60 min?

 

 

:ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...