Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Akkurat ferdig med dette fenomenale spillet! Fytti rakkern for et mesterverk! Har aldri, og da mener jeg aldri runnet ett spill på en kveld, og det frister meg allerede å starte spillet igjen.

 

Opplevde ingen bugs eller hakking, men var kun én gang på starten av spillet Ethan fikk noen streker på kroppen, ellers var det prikkfritt.

Eneste jeg vil sette fingeren på er kontrollsystemet. Synes det i noen tilfeller blir alt for vanskelig, spesielt når man i enkelte situasjoner må holde inne 5 knapper samtidig... Men ellers er jeg knallfornøyd med spillet!

 

Avslutningen min ble veldig trist, og dette påvirket også meg. Men i morgen skal jeg spillet det på nytt og prøve å få en annen ending da..

 

Spillet får 10/10 av meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et spm ang slutten av spillet (ikke les med mindre du vil ha slutten avslørt).

 

 

Siste oppgave fra morderen er å drikke en gift for å redde sønnen din. Jeg drakk den og valgte feil adresse slik at Ethan ikke fant Shaun. Men likevel etter historien er slutt lever Ethan og bor sammen med Shaun og Madison? Giften skulle jo drepe han etter 60 min?

 

 

:ermm:

ADVARSEL:

Ikke les med mindre du vil ha slutten avslørt

 

Giften er fake.

 

 

Jeg ble nettopp ferdig. Episk spill. Var veldig skeptisk etter demoen, men så reiv jeg med meg spillet i ettersom det ikke var så dyrt. Det angrer jeg hvertfall ikke på nå! Starta på det i dag og har spilt det hele dagen, tok litt pauser fordi jeg ble litt lei, men da satt jeg bare å tenkte på hva jeg skulle gjøre videre osv. Historien er helt rå, og så frustrerende det var når jeg skjønte at jeg hadde driti meg litt ut og man ser brikkene legge seg på plass. Så stilig. Stilig spill, og jeg må si at det var en del valg som var nokså grove. Skal nok spille gjennom noen ganger til, teste ut forskjellige valg osv, blir spennende å se hvor mye ting forandres.

 

Noe som også var kult var at jeg satt med en Deja vu følelse gjennom spillet, hvertfall starten. Helt sikker på at jeg har drømt noe om enkelte av de tingene. Gjorde bare hele spillopplevelsen enda bedre.

Lenke til kommentar

Ja, demoer gir ikke alltid det rette inntrykket. Tror det gjelder spesielt for dette spillet, da det er et spill som virkelig må ses i sin helhet for at du skal få den ordentlige opplevelsen som spillet byr på.

 

Gleder meg til i sommer når det regner. Da skal jeg garantert spille dette spillet! :p I tillegg fikk det meg neesten litt hekta på origami. Ganske morsomt å brette papir til forskjellige ting eller dyr osv.

 

Edit: Prøver å spille gjennom spillet for andre gang nå, men spillet har allerede fryst seg to ganger, og jeg er foreløpig ikke lenger enn

ved det første åstedet du besøker i spillet.

 

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Spilte gjennom alt perfekt første gang og valgte veldig moralske ting noe som førte til en sukkersøt avsluttning. Får se om jeg får dramatisert det mer til neste gang jeg spiller gjennom det. Spesielt angående Scott.

 

Beste spillet jeg har spilt noen gang for å være helt ærlig. Hører så mye om plott hull men så ingen jeg...

Lenke til kommentar

hmm lure på.. Når Madison hjelper Ethan å rømme fra hotellet, blir Ethan tatt av politiet da, eller klarer dei å stikke av? Jeg spiller på nytt siden min første savegame er busted.

Mener å huske at vi klarte å stikke av fra snutn, isåfall så er det stor forskjell på historie valgene til tider

Lenke til kommentar

hmm lure på.. Når Madison hjelper Ethan å rømme fra hotellet, blir Ethan tatt av politiet da, eller klarer dei å stikke av? Jeg spiller på nytt siden min første savegame er busted.

Mener å huske at vi klarte å stikke av fra snutn, isåfall så er det stor forskjell på historie valgene til tider

 

Om han rømmer eller ikke blir jo opp til om deg om du klarer å stikke av eller ikke. Valget er ditt!

Lenke til kommentar

Hvordan er replay-verdien på dette spillet? Jeg mener, jeg forstår at man kan gjøre forskjellige valg osv, men påvirker det den generelle storyen egentlig? Vet ikke hvor mye jeg har lyst til å egentlig betale for et spill når det kanskje bare er noe jeg spiller et par ganger og lar det støve ned etterpå.

 

Den er stooor. Jeg rundet spillet etter ca 10 timer ett sted, men har allerede bestemt meg for å spille om igjen. Har ikke kommet særlig langt på #2 enda, men ca to timer ut i spillet. Allerede har jeg opplevd mye forskjellig fra forrige gjennomspilling, og enda er det enda flere forskjellige valg jeg kan ta. Det er nesten litt sykt. Aldri opplevd et spill hvor så mange handlinger kan påvirke historien på så mange måter. Dette står i alle anmeldelsene av spillet også.

Lenke til kommentar

fader så buggy første location med scott shelby er..

 

Har det noe å si at man ikke hjelper horen?

Han som kommer for å besøke henne bugget og låste seg fast, han gikk aldri inn til henne.. Får fader ikke håpe slike bugs går igjen i spillet!

 

 

Nei det har ingenting å si, de vil møtes neste gang uannsett, bare da vil hun ha en liten blåveis i panna

 

 

 

 

Den er stooor. Jeg rundet spillet etter ca 10 timer ett sted, men har allerede bestemt meg for å spille om igjen. Har ikke kommet særlig langt på #2 enda, men ca to timer ut i spillet. Allerede har jeg opplevd mye forskjellig fra forrige gjennomspilling, og enda er det enda flere forskjellige valg jeg kan ta. Det er nesten litt sykt. Aldri opplevd et spill hvor så mange handlinger kan påvirke historien på så mange måter. Dette står i alle anmeldelsene av spillet også.

 

Vell jeg har rundet det for 2 gang, og fikk en helt annerledes slutt. Dog ser det ut til at det er ikke valgene du gjør før slutten av spillet som virkelig for størst utfall, de fleste andre forandrer bare situasjoner der og da og leder like vell til det samme, med noen få unntak. Akkurat nå skal jeg innrømme jeg har godt lei, og vil nok ikke spille det igjen, for det var veldig mye likt, så føler meg ganske ferdig med spillet nå. Men håper jeg kan gå inn i kapitlene og endre litt og se slutten, uten at jeg må spille igjennom hele spillet for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...