Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg også ferdig. Rått spill! Storyen synes jeg var ypperlig. Må neste spille en gang til for å sjekke ut hvor mye valgene spiller inn. Jeg fikk en happy ending, men regner med det kan ende annerledes også. Litt kjedelig til tider og slåsskamper o.l blir litt konstruert og kjedelige. Opplevde ingen bugs.

 

9/10

Lenke til kommentar

Spilte ferdig spillet i går, og jeg gir det en fin 8/10. Spillet er kjempe bra laget, fengende historie man blir grepet av. Noen ganger i løpet av spillet merker man litt hakking, kjedelig å vente mens spillet loader (kunne hvertfall vært litt bakgrunnsmusikk)

 

Var usikker før jeg kjøpte det om jeg kom til å like det, siden jeg liker spill med litt aksjon og er ikke fan av "rollespill".

 

Jeg vet ikke om Storyen min endet så godt, eller om det ender sånn uansett: (Se spoil)

 

 

Sønnen overlever,men Ethan blir skutt og drept foran øynene på sin egen sønn

 

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
The investigation of problems with Heavy Rain is continuing and as soon as a solution is completed it'll be released as quickly as possible. The major issue being faced is that nothing remotely similar to any of the reported issues turned up in the testing process, and even with the information we've received after the game launch replicating the reported issues has been very difficult indeed.

 

Based on research we've done already it does not appear that these problems are tied to particular PlayStation 3 hardware, but there is clearly something occurring with some players causing an issue.

 

None of which will come as consolation to those experiencing these problems, however we are continuing to work on a fix to these issues as quickly as possible.

_________________________________

Senior Community Development Manager

XDev Studio

Sony Computer Entertainment

 

Det har kommet en liten oppdatering fra Sony ang. problemene med spillet! Jeg kom selv til kapittel 5-2. Der var det 100% stopp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Heavy Rain skuffer stort for min egen del, ut fra forventingene jeg hadde til spillet. Jeg har alltid satt pris på historiedrevet spill, og jeg likte Fahrenheit rimelig godt i sin tid (selv om det spillet kollapset helt på slutten).

 

Gameplayet har jeg ikke noen problemer med, selv om jeg synes utviklerne har dratt QTE-gameplayet litt for langt kunne jeg fint ha levd med det om historien engasjerer. Det gjør den ikke for min del, og den kan beskrives med ett ord: kjedelig. Den engasjerer aldri, blir aldri spennenede, spillfigurene er overfladiske, og jeg føler ofte det er logiske brister i handlingsmønstrene til figurene. Flere av scenene som i grunn ikke bidrar noe til plottet oppleves bare som et stort gjesp. Da ble hele spillet bare et stort ork, i og med gameplayet på ingen måter er særlig morro i seg selv. Jeg har vel og merke ikke fullført spillet, har 9 kapitler igjen, men gidder neppe å bruke mer tid på dett spillet nå. Med andre ord: fullstendig bomkjøp!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt det en del idag og har vært veldig plaget med hakking i videoscener + lyd som dropper ut når den vil.... Jevlig irriterende. Er alles spill sånn?

I tillegg så føler jeg ofte at historien er litt weird, f.eks at jeg finner ut en ting med en character, og så virker det plutselig som en annen character senere vet de samme tingene! uten at jeg har spilt noen scene som tilsier at den bør finne det ut.. (eller om de gjør forskning på egen hånd? hmm.. )

ellers så lurte jeg på et par ting jeg håper dere som har spilt litt kan svare meg på. :)

1.

Fant ut med scott shelby at moren til john sheppard var ann sheppard. Neste scene så er er madison hos henne. Hvordan fant hun moren? har ikke spilt noen deler som forklarer henne det, hopper spillet mitt over enkelte deler eller var det sånn for alle?

 

2.

Når fbi karen får vite at han er ute av saken så skal man forte seg å samle spor før han dør.. ( da han tar dopet sitt eller hva det er) Jeg spola i videoen og analyserte et sverd og en klokke, klokka antydet at det var en politimann og valget om å anklage Blake kom opp. Jeg antok at det ikke var han og ville etterforske mer da jeg så at det rant blod ut av øyene på han. Når jeg gikk ut av "brillemodus" så sto det continue(brillemodus) eller give up. Jeg valgte continue og klarte ikke å finne flere ting før fyren døde.. Hva gjorde dere her??? Litt usikker på hva jeg burde gjort for å gå videre..

 

 

Håper dere tar tid til å svare meg:):)

Lenke til kommentar

Eneste jeg synes er dumt med dette spillet er at når man har runnet det 2 ganger føler jeg meg egentlig fornøyd og ferdig med spillet. Lurer liksom på om jeg skal selge det, eller bare la det ligge i hylla liksom..

 

Blir liksom ikke "nå setter jeg meg ned å gamer litt heavy rain" som cod kan man si..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Eneste jeg synes er dumt med dette spillet er at når man har runnet det 2 ganger føler jeg meg egentlig fornøyd og ferdig med spillet. Lurer liksom på om jeg skal selge det, eller bare la det ligge i hylla liksom..

 

Blir liksom ikke "nå setter jeg meg ned å gamer litt heavy rain" som cod kan man si..

Enig i den. Men glad jeg har fått Bad Company nå :D

Lenke til kommentar

Eneste jeg synes er dumt med dette spillet er at når man har runnet det 2 ganger føler jeg meg egentlig fornøyd og ferdig med spillet. Lurer liksom på om jeg skal selge det, eller bare la det ligge i hylla liksom..

 

Blir liksom ikke "nå setter jeg meg ned å gamer litt heavy rain" som cod kan man si..

 

Enig med deg, og jeg er veldig glad jeg ikke kjøpte det. Holder med å bare låne slik spill.

Lenke til kommentar

ellers så lurte jeg på et par ting jeg håper dere som har spilt litt kan svare meg på. :)

1.

Fant ut med scott shelby at moren til john sheppard var ann sheppard. Neste scene så er er madison hos henne. Hvordan fant hun moren? har ikke spilt noen deler som forklarer henne det, hopper spillet mitt over enkelte deler eller var det sånn for alle?

 

2.

Når fbi karen får vite at han er ute av saken så skal man forte seg å samle spor før han dør.. ( da han tar dopet sitt eller hva det er) Jeg spola i videoen og analyserte et sverd og en klokke, klokka antydet at det var en politimann og valget om å anklage Blake kom opp. Jeg antok at det ikke var han og ville etterforske mer da jeg så at det rant blod ut av øyene på han. Når jeg gikk ut av "brillemodus" så sto det continue(brillemodus) eller give up. Jeg valgte continue og klarte ikke å finne flere ting før fyren døde.. Hva gjorde dere her??? Litt usikker på hva jeg burde gjort for å gå videre..

 

 

Håper dere tar tid til å svare meg:):)

 

Jeg lurer også spesielt på dette med FBI karen, han døde selv her også prøvde jeg masse og måtte til slutt velge give up. Dette var rart synes jeg.. Men ser jo ut som det er det siste kapitellet med han. Noen som kan svare?

Lenke til kommentar

Første spm:

 

Jeg antar at de hoppet over en del scener som bare ville vært kjedelige å se på. Men Madison er en journalist, som var en enkel måte for utviklerene for å dekke til noen plotthull. Som en journalist pleier man å være god til å grave opp ting.

 

 

Andre spm:

 

Greit, du fant ut at det mest sannsynlig var en politimann, men det holder ikke. Du må vite hvor. Det er derfor du måtte se på kvitteringene fra en bensinstasjon, de du "fikk" av morderen. Da hadde du funnet ut hvilket område morderen levde i, og at de bare var en politimann som bodde i det området.

 

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...