Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg rimelig sikker på at demoen er en ganske dårlig visning av selve spillet. Etterforskningen f eks virka jo bare som en veldig simplifisert versjon av CSI-spillene (og de er jo btw ganske elendige), mens den første scena ikke akkurat ga fra seg noe stort følelsesmessig inntrykk.

 

Men alle som har spilt Fahrenheit VET, og anmeldelsene av Heavy Rain bekrefter også, at selve spillet Heavy Rain kommer til å bli dritbra. Garantert.

 

De som uttaler seg negativt om demoen og deretter sier: "gidder ikke prøve selve spillet utifra dette", jeg ber dere om å faktisk gjøre det - spille spillet fra start til slutt. Hvis du fortsatt da mener dette er et dårlig spill/"ikke i din gate" så er du etter all sannsynlighet en hjernedød fjott som stemmer FRP, snuser og har Saw som favorittfilm.

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar

Men hvis du har lest en del anmeldelser ser du også at de fleste skriver at dette ikke er et spill for alle. Man er vel ikke hjernedød fordi man ikke liker denne genren.

Er enig at man ikke skal dømme spillet etter demoen, men man får et inntrykk av atmosfæren i spiillet og hvordan kontrolleren fungerer. Liker man spill som er drevet frem av en god historie bør man prøve dette spillet.

 

 

 

Ironisk nok er det SAW tendenser i Heavy Rain....

 

 

Endret av praystation
Lenke til kommentar
De som uttaler seg negativt om demoen og deretter sier: "gidder ikke prøve selve spillet utifra dette", jeg ber dere om å faktisk gjøre det - spille spillet fra start til slutt. Hvis du fortsatt da mener dette er et dårlig spill/"ikke i din gate" så er du etter all sannsynlighet en hjernedød fjott som stemmer FRP, snuser og har Saw som favorittfilm.

Og der mistet du all din kredibilitet...

Besinn deg neste gang du skal klage på noens smak.

Lenke til kommentar
Jeg føler meg rimelig sikker på at demoen er en ganske dårlig visning av selve spillet. Etterforskningen f eks virka jo bare som en veldig simplifisert versjon av CSI-spillene (og de er jo btw ganske elendige), mens den første scena ikke akkurat ga fra seg noe stort følelsesmessig inntrykk.

 

Men alle som har spilt Fahrenheit VET, og anmeldelsene av Heavy Rain bekrefter også, at selve spillet Heavy Rain kommer til å bli dritbra. Garantert.

 

De som uttaler seg negativt om demoen og deretter sier: "gidder ikke prøve selve spillet utifra dette", jeg ber dere om å faktisk gjøre det - spille spillet fra start til slutt. Hvis du fortsatt da mener dette er et dårlig spill/"ikke i din gate" så er du etter all sannsynlighet en hjernedød fjott som stemmer FRP, snuser og har Saw som favorittfilm.

 

Haha... Du MÅ være en rød-grønn kar utifra denne uttalelsen. "ALLE SKAL VÆRE LIKE, ALLE SKAL LIKE DET SAMME OG GJØRE TING PÅ SAMME MÅTE!"

 

Det er faktisk en grunn til at det finnes flere forskjellige sjangere i butikkene, ALLE LIKER IKKE DET SAMME!

 

Meningen med en demo er jo nettopp at man skal få "feelingen" av spillet, og dermed gjøre seg opp en mening om dette spillet passer for vedkommende. Om personen ikke liker spillet, så mener jeg det er hans/hennes sak og må få lov til å si det uten at noen gir dem hetts for det! :D

 

GO FrP ;)

Lenke til kommentar

Demoer er greie de, men de gir også ofte et galt inntrykk. Det er enormt mange demoer som har sugd lut selvom selve spillet har vært dritbra.

 

Men Heavy Rain ser ikke ut til å være for alle heller. Det er jo et skikkelig voksenspill, med alt det som hører til i form av diverse egenskaper ved spillet. Personlig syns jeg det virker dritfett, og jeg gleder meg enormt til dette spillet! :)

Lenke til kommentar

Har sett flere mene at "det er som en film". Vel spillet er ikke som å spille en film, men heller et meget avansert type klikk og pek i tredjeperson. Grafikken, atmosfæren osv. er meget bra og alt er sydd såpass flott sammen at for noen kan nok dette virke som å "spille en film".

 

Jeg gleder meg til spillet. Det fikk meg også til å glede meg til Mafia 2 igjen, siden atmosfæren er noe lignende. GTA V i denne drakten hadde vært topp.

Lenke til kommentar

Ja, men ser man bort i fra at det er teit sagt så har faktisk PIN-kode et lite poeng. Er yndlingsfilmen din saw og du hater psykologiske thrillere så er nok ikke dette spillet du vil elske. Da setter du deg heller ned med Modern Warfare 2. Hjernedød fjott er du ikke nødvendigvis, på tross av at du stemmer FrP..(måtte bare :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Dette er ikke politikkforumet, så jeg tror vi herfra stopper med de politiske diskusjonen og metaforene i denne tråden. I tillegg er det aldri en goid ide å begynne med OT og trolling i samme innlegg, noen innlegg er fjernet.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...