Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Demoen var grei, men spillet er fortsatt en film (med god til dårlig voice acting og ekkel uncanny valley) man må presse en knapp nå og da for at den skal gå videre. Skjønner ikke hva som gjør at folk gleder seg så sykt til nettopp dette.

Da har du ikke evnen til å se ting fra andres perspektiv.

 

Det er nettopp mer som en interaktiv film, det har utviklerne sagt fra dag 1. Skjønner ikke hvorfor du her bruker det som et skjeldsord, er nettopp DERFOR jeg gleder meg. Elsker spill som spiller på følelser, historie og stemning. Dette gjør det.

 

 

Skjønner dog at dere som i hver cutscene i spill kjeder dere fordi dere vil komme til spillinga ikke liker dette. Men for oss som elsker cutscenes i spill og som har det som nesten største motivasjonsfaktor for å spille gjennom spill er jo dette fantastisk ettersom man spiller en lang cutscene nesten :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Gamestop har innbytteavtale der du bytter inn 2 spill og betaler 200 kroner ved forhåndsbestilling. Et greit tilbud om man har 2 gamle spill man kan kvitte seg med. Ellers koster det 399 på elkjøp.no.

Lenke til kommentar
Demoen var grei, men spillet er fortsatt en film (med god til dårlig voice acting og ekkel uncanny valley) man må presse en knapp nå og da for at den skal gå videre. Skjønner ikke hva som gjør at folk gleder seg så sykt til nettopp dette.

Da har du ikke evnen til å se ting fra andres perspektiv.

 

Det er nettopp mer som en interaktiv film, det har utviklerne sagt fra dag 1. Skjønner ikke hvorfor du her bruker det som et skjeldsord, er nettopp DERFOR jeg gleder meg. Elsker spill som spiller på følelser, historie og stemning. Dette gjør det.

 

 

Skjønner dog at dere som i hver cutscene i spill kjeder dere fordi dere vil komme til spillinga ikke liker dette. Men for oss som elsker cutscenes i spill og som har det som nesten største motivasjonsfaktor for å spille gjennom spill er jo dette fantastisk ettersom man spiller en lang cutscene nesten :p

 

Jeg syntes det bare er synd at slike spill får mye mer oppmerksomhet enn et skikkelig spill. Spill går gradvis over til å bli mer filmatiske og enklere, som man kan se på titler som Uncharted 2.

 

Siden jeg likte Fahrenheit gleder jeg meg litt til dette, men blir nok bare å låne av en kamerat.

Lenke til kommentar
Gamestop har innbytteavtale der du bytter inn 2 spill og betaler 200 kroner ved forhåndsbestilling. Et greit tilbud om man har 2 gamle spill man kan kvitte seg med. Ellers koster det 399 på elkjøp.no.

Kan legge til at Game har innbytte med et spill hvor den totale byttesummen for spillet er 300,- (spillet for halv pris) fremfor 200,- per spill hos GameStop (200,- for spillet) når det gjelder dette spillet, om prisen ligger på typiske 600,- Gamestop er bindene og du må ha med spillene når du forhåndsbestiller, Game er ikke bindene og du tar med spillene når du skal bytte. På elkjop.no tror jeg man også kan bestille og hente i butikk, og dermed vil jeg anta man slipper frakt på spillet.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Ifølge annmeldelsen til Gamereactor.......

 

Har Gamereactor kommet med en anmeldelse???

 

I bladet ja. Ga spillet 9/10, det til tross for skuffelsen over valgenes konsekvens :( Ante meg at de ikke hadde lært bedre siden fahrenheit

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Kikket på IGN sin video review. Må spørre, er det noen andre her som er enig i at grafikken ser ut som har blitt tonet litt ned? Ikke at det betyr så mye, men mener å huske f.eks den scenen i butikken der det skjer et ran, når jeg så den videoen på gametrailers for noen måneder siden så grafikken mye mer frisk ut...

 

Jaja gleder meg uansett!

Lenke til kommentar

Jeg fikk en fin sms igår fra det jeg antar er Sony Norge eller liknende.

 

"Hei! Vi ønsker å invitere deg som står på vår VIP liste til forhåndsvisning av Heavy Rain på Ringen kino i Oslo torsdag 11.feb kl17-20. Hit kommer også produsent David Cage! For å melde deg på, send sms RAIN+ditt navn til 2025. For mer info, se playstation.no. NB! 18års-grense. Hilsen PlayStation"

 

Bare synd jeg bor i Trondheim og ikke har mulighet til å få med meg det i Oslo. :(

 

Noen andre som har fått liknende?

 

Edit: Glemte en setning, og mer info her http://no.playstation.com/ps3/news/article...ail/item260425/

 

Edit2: Og der så jeg at noen allerede hadde snakket om dette. :) Spennende uansett, skulle gjerne vært der selv.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Lengden på spillet?

 

Har sett på noen anmeldelser, og lest at spillet er forholdsvis kort. (Men man kan spille igjen flere ganger, gjøre andre valg,som får ulike utfall)

 

Men er det noen som har fått med seg, sånn cirka hvor mange timer man bruker på å spille gjennom det? En gang riktignok.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ti timer sier de på gamer.no, avhengig av hvor lenge du holder alle fire i live. Noe kort kanskje, men akseptabelt. Det er jo omtrent det dobbelte av Fahrenheit i det minste....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...