Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Har en PS3 fat, 60 GB.

 

Har opplevd at spillet fryser 2 ganger, forskjellig steder. Viftene går wild når det skjer...

 

I tillegg bugget spillet i scenen der Madison sleper Eathan mellom bilene for og gå ned til subwayen.

Når jeg kom fram stoppet alt men jeg kunne fortsatt slepe han rundt uten at det skjedde noe mer.

 

Heavy Rain er et greit spill, kommer ikke til å spille det igjen på en god stund, 7/10...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hm, fullførte akkurat Heavy Rain faktisk. 13 timers spilling, mangler kun noen endings for platinum og kommer nok til å laste ned Chronicles fordi de 13 timene var egentlig ganske greie timer. (To playthroughs, en fri + en med fokus på "Perfect Crime"-troféet.) Kommer nok til å spille det igjen en gang, men det blir nok en stund til.

 

Jeg opplevde at det bugget to ganger (PS3 Slim 250GB), en hver playthrough. Ene gangen måtte jeg restarte PS3en helt, mens andre gangen holdt det med å holde PS-knappen og å avslutte spillet. Dette var imidlertid ingen krise pga. den gode autosave-funksjonen, samt chapter select som nærmest bagateliserer skaden. Det har noen små flaws når man beveger en karakter der det er lite rom. Jeg holdt på å pælme kontrollen i TVen i Butterfly-tunnelen for eksempel, pga. kameraet. Litt teit at ikke Scott kan dø i f.eks mansion/bilen og at Ethan ikke kan dø i den tunnelen. Ellers skulle jeg nok ønske at det gikk an å skyte han Drake-typen ila. spillet.

 

Alt i alt, helt greit. Hadde lett tatt en oppfølger, selv om det nok aldri skjer. 8/10.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ufattelig bra spill. Har begynt på min andre gjennomspilling nå, og selv små forandringer i valg gir helt forskjellige scener. Mange tror nok at selv små og tilsynelatende uviktige valg ikke har noe å si, men det har dem. Kan også nevne at det er 22 sluttscener og at man kun får se noen få av dem hver gang man fullfører. Typisk 3-4-5 av i alt 22.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...