Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Har installert pachen, ja!

 

Hvis jeg avinstallerer den vil jo PS3'n mase om å legge den inn igjen når jeg skal spille?!

 

PS3'n er koblet til trådløst-nett hele tiden, må jeg da isåfall koble den ifra nettet for å spille, da?

 

Det er bare å trykke O (runding) når du skal startespillet, der hvor du får spørsmål om å patche spillet. Da kommer du rett inn i spillet.

 

Ganske greit når du skal spille et spill der og da, og drite i å vente 1 time eller mer pga en opptatering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har installert pachen, ja!

 

Hvis jeg avinstallerer den vil jo PS3'n mase om å legge den inn igjen når jeg skal spille?!

 

PS3'n er koblet til trådløst-nett hele tiden, må jeg da isåfall koble den ifra nettet for å spille, da?

 

Det er bare å trykke O (runding) når du skal startespillet, der hvor du får spørsmål om å patche spillet. Da kommer du rett inn i spillet.

 

Ganske greit når du skal spille et spill der og da, og drite i å vente 1 time eller mer pga en opptatering.

 

1time faktisk :p noen som har isdn fortsatt? Fikk patchen på 3-4 minutter.

Lenke til kommentar

storien er faktisk helt syk (definitivt en av de aller beste jeg noensinne har vært borti, kanskje den aller beste også)

What. Du må nesten slutte å se på Disney Channel, for storien var ikke spesielt unik. Det var bare som en veldig lang CSI-episode, sånn story-wise. Men det er ikke historien som gjør dette spillet så bra, det er hvordan det drar spilleren inn i den. Rundet det netopp, og jeg likte spillet veldig godt. Startet litt kjedelig, men ble bedre og bedre frem til slutten.

Lenke til kommentar

storien er faktisk helt syk (definitivt en av de aller beste jeg noensinne har vært borti, kanskje den aller beste også)

What. Du må nesten slutte å se på Disney Channel, for storien var ikke spesielt unik. Det var bare som en veldig lang CSI-episode, sånn story-wise. Men det er ikke historien som gjør dette spillet så bra, det er hvordan det drar spilleren inn i den. Rundet det netopp, og jeg likte spillet veldig godt. Startet litt kjedelig, men ble bedre og bedre frem til slutten.

 

What? Storien er unik, jo.

 

Nei, feil. Storien her er langt bedre enn du finner noen som helst CSI-episode, og jeg ser ærlig talt ikke den sammenligningen der, samme hvor hardt jeg prøver. Det siste der er jeg derimot enig i.

Lenke til kommentar

storien er faktisk helt syk (definitivt en av de aller beste jeg noensinne har vært borti, kanskje den aller beste også)

What. Du må nesten slutte å se på Disney Channel, for storien var ikke spesielt unik. Det var bare som en veldig lang CSI-episode, sånn story-wise. Men det er ikke historien som gjør dette spillet så bra, det er hvordan det drar spilleren inn i den. Rundet det netopp, og jeg likte spillet veldig godt. Startet litt kjedelig, men ble bedre og bedre frem til slutten.

 

What? Storien er unik, jo.

 

Nei, feil. Storien her er langt bedre enn du finner noen som helst CSI-episode, og jeg ser ærlig talt ikke den sammenligningen der, samme hvor hardt jeg prøver. Det siste der er jeg derimot enig i.

 

Enig, historien er genial og en av de bedre jeg har sett i spill, og er kanskje den sterkeste siden i spillet, da twisten var genial synes jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hva som gjør denne historien unik. Dere har tydeligvis ikke lest mange bøker, sett nok filmer etc etc. Her var det ingenting som ikke er blitt gjort før. Dere hyller feil del av spillet. Eneste grunnen til at dere har illusjonen av at storien er så "sykt" bra er fordi dette er et spill som tillater dere å bli bedre kjent med karakterene og nærmere oppleve det de opplever. Om dere tar et skritt tilbake burde dere se at historien virkelig ikke er helt det store. Ikke dårlig, men ikke fantastisk.

 

Og twisten var forøvrig forutsigbar.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Rundet spillet for første gang i kveld. Absolutt et spill som passet bra å spille sammen med dama, delte på å styre.

 

Kjekt og kunne få spille gjennom et spill der du ikke følger en slags rød linje hele tiden.

 

"Storyen" må jeg si var veldig bra for et spill å være, digget twisten som mange andre her. Gleder meg til å spille gjennom flere gange, og selv om jeg ikke er noen Trophie-hore, så skal jeg prøve å ta alle på dette spillet, men det tror jeg venter med til spillet har blitt patchet slik at problemene de har nå er fikset.

 

Opplevde at spillet fryste seg 2 ganger, men heldivis så var det bare å trykke seg til hovedmenyen og starte fra siste lagrede plass.

 

Pluss: Bra plot, nyskapende, musikken, twisten(e), gripende, "spille gjennom flere ganger faktoren", at du har flere valg, grafikken ++

 

Minus: Kontrollene til tider(ikke alltid karakterene ville gå på rett fram på en linje, men heller gå ned en korridor som det var en slalomløype, wtf liksom?), At spillet fryste seg til tider, Noe små rusk.

 

9/10 fra meg

Lenke til kommentar

storien er faktisk helt syk (definitivt en av de aller beste jeg noensinne har vært borti, kanskje den aller beste også)

What. Du må nesten slutte å se på Disney Channel, for storien var ikke spesielt unik. Det var bare som en veldig lang CSI-episode, sånn story-wise. Men det er ikke historien som gjør dette spillet så bra, det er hvordan det drar spilleren inn i den. Rundet det netopp, og jeg likte spillet veldig godt. Startet litt kjedelig, men ble bedre og bedre frem til slutten.

What? Storien er unik, jo.

 

Nei, feil. Storien her er langt bedre enn du finner noen som helst CSI-episode, og jeg ser ærlig talt ikke den sammenligningen der, samme hvor hardt jeg prøver. Det siste der er jeg derimot enig i.

 

Enig, historien er genial og en av de bedre jeg har sett i spill, og er kanskje den sterkeste siden i spillet, da twisten var genial synes jeg :)

Historien er langt fra unik, det er en blanding av CSI, SAW og Fahrenheit. Må si jeg er skuffet over Heavy Rain, det levde ikke opp til hypen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

storien er faktisk helt syk (definitivt en av de aller beste jeg noensinne har vært borti, kanskje den aller beste også)

What. Du må nesten slutte å se på Disney Channel, for storien var ikke spesielt unik. Det var bare som en veldig lang CSI-episode, sånn story-wise. Men det er ikke historien som gjør dette spillet så bra, det er hvordan det drar spilleren inn i den. Rundet det netopp, og jeg likte spillet veldig godt. Startet litt kjedelig, men ble bedre og bedre frem til slutten.

What? Storien er unik, jo.

 

Nei, feil. Storien her er langt bedre enn du finner noen som helst CSI-episode, og jeg ser ærlig talt ikke den sammenligningen der, samme hvor hardt jeg prøver. Det siste der er jeg derimot enig i.

 

Enig, historien er genial og en av de bedre jeg har sett i spill, og er kanskje den sterkeste siden i spillet, da twisten var genial synes jeg :)

Historien er langt fra unik, det er en blanding av CSI, SAW og Fahrenheit. Må si jeg er skuffet over Heavy Rain, det levde ikke opp til hypen i det hele tatt.

 

Du har rett angående historien der, men "i det hele tatt"? Kom igjen, isåfall burde spillet være rett og slett elendig.

 

Selv hadde jeg ekstremt lave forventninger på grunn av hvor dårlig Fahrenheit gjorde det og jeg pleier generelt sett å ha et litt dårlig bilde til spill som blir hypet så mye. Så for meg innfridde det for all del.

Lenke til kommentar
Du har rett angående historien der, men "i det hele tatt"? Kom igjen, isåfall burde spillet være rett og slett elendig.

 

Selv hadde jeg ekstremt lave forventninger på grunn av hvor dårlig Fahrenheit gjorde det og jeg pleier generelt sett å ha et litt dårlig bilde til spill som blir hypet så mye. Så for meg innfridde det for all del.

Vel om spillet skulle leve opp til (den sinnsyke og sikkert ubegrunnede / overdrevne) hypen, så måtte det jo ha et av de beste spillene på PS3 noensinne og "revolusjonert" spillbransjen. Så de forventningene lever det jo ikke opp til, ikke når jeg personlig triller en svak firer på terningen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...