Gå til innhold

Grisebillig Acer Aspire 5738ZG - jeg vurderer faktisk å kjøpe 2!


siNch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i kontakt med buyitdirect.co.uk og de kan fortelle:

 

"Hi there,

The Acer 5740G, is only available as of the 28th of February 2010, Acer have pushed back the release date of this laptop.

Regards,

 

buyitdirect.co.uk"

 

 

Jeg er veldig spent på hva som skjer med prisene på Acer AS5738ZG-444G50MN(LX.PQ102.007) når 5740 utgaven kommer for salg i Norge. Om denne går for maks. 4000,- og 5470 går for 6000,- så skal jeg sannelig vurdere 5738. Foreløpig ligger de på 5490,- noe som er uaktuelt da de engang har kostet 4990,-. :)

Endret av siNch
Lenke til kommentar

Ikke Vurder den versjonen av 5740g en engang ;) Skjermkortet er søppel .. Vent på 5650 eller kjøp 5738zg, eventuelt 5738g som koster litt mer ja, men har vesentlig bedre prosessorkraft...

 

Hvis du derimot kun vil spille Sims3 og gjøre litt normal databruk, tror jeg den 5738zg du lenker til, er mer enn god nok for ditt bruk.. :) Bra pris også :)

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Takk, stue :)

 

Har forresten aldri satt meg veldig inn i skillet 32/64 bit.. leveres denne med 64 bits Windows 7? (ser at det ikke står spesifisert i annonsen, men vet ikke hva som kan forventes eller om man kan si fra til butikken hva man ønsker.)

 

Forstår det sånn at det er en del å hente på ytelsen med 64bit, men får vel heller slutte å bruke feil tråd til dette :p

Lenke til kommentar

Såfremt spesifikasjonene stemmer kan Elkjøpbutikkene få tak i samme maskin til omtrent samme pris (kanskje en 500lapp mer) som netonnet har, bare med Intel I5 og 640/500gb disk (samme skjermkort). Kommer på Elkjøp sitt hovedlager i Mars, skal ha de i butikk rundt 18.mars! :)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...