Gå til innhold

Grisebillig Acer Aspire 5738ZG - jeg vurderer faktisk å kjøpe 2!


siNch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tilbud om Acer Aspire 5738ZG med Intel Pentium T4400, 4 gb DDR2(?), 640 gb harddisk og ATI Radeon HD 5650 med 1 gb dedikert videominne, for kroner 4995,-

 

Hva ville dere gjort - avbestille Packard Bell'en (med i5 for 5995,- på Elkjøp) og kjøpe Acer, eller bare fortsette å vente på Packard Bell? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fikk tilbud om Acer Aspire 5738ZG med Intel Pentium T4400, 4 gb DDR2(?), 640 gb harddisk og ATI Radeon HD 5650 med 1 gb dedikert videominne, for kroner 4995,-

 

Hva ville dere gjort - avbestille Packard Bell'en (med i5 for 5995,- på Elkjøp) og kjøpe Acer, eller bare fortsette å vente på Packard Bell? :dontgetit:

 

 

Har egentlig ikke veldig mye peiling.

 

CPU benchmarks

 

Ser at den T4400 ligger på 57'ende plass, mens i5 430 ligger på 19'ende.

 

Ikke vet jeg om forskjellen er verdt de 1000 ekstra kronene og om det er noen kvalitetsforskjeller på Acer og Packard.

Lenke til kommentar

Jeg kan kun snakke for Lefdal, men den skal koste 5995,-

 

Fikk følgende svar fra lefdal:

"Hei og takk for din henvendelse

 

Riktig pris på denne er kr 6995,-. Om Prisen forandrer seg i varekurv, uansett hvem vei det måtte være, vil det alltid være prisen i handekurven som er gjeldene. Grunnen til at dette forkommer enkelte ganger, er fordi vi i er igang med å forandre prisene på vår nettside.

 

Ønsker deg en fin dag!

 

Vennlig hilsen

Camilla S.

Kundesenteret"

 

Tror vi snakker om forskjellige produkter.

Lenke til kommentar

Tror vi snakker om forskjellige produkter.

 

Dette angikk PB med core i5 som var angitt til 5999 kroner på produktsiden, men kom på 6999 kroner i handlevognen.

 

-----------------

 

Fikk også svar fra Acer i dag (tok 1 uke) ang. lanseringsdato på 5740G:

 

"Din henvendelse gjelder:

lanseringsdato i Norge for AS5740G-334G50Mi med Genuine Windows® 7 Home Premium , Intel® Core™ i3 processor 330M (2.26GHz, 3MB Cache), 15.6" HD Acer CineCrystal™ LED LCD, ATI Mobility Radeon™ HD 5650, 1G DDR3, 2 GB Memory+2 GB Memory, 500 GB HDD. Kun denne modellen som er interessant. Takker for svar.

 

Svar:

Har desverre ingen oversikt på dette. Den vil vises på hjemmesidene våre når den tid kommer..

 

Vennlig hilsen,

Acer Support Center. "

 

 

Altså, selv de har ikke kontroll på datoen.

Endret av siNch
Lenke til kommentar

Sikkert mye bra innmat. Men det sprøe plastikkhelvetet Acer kaller chassis er noe jævlig herk. Min har gått fullstendig i oppløsning i alle hjørner. Tawain-kvalitet.

 

Har aldri hatt noe problem med det, men det spørs sikker hvordan man behandler de. Ved normalt bruk skal det ikke være noe problem. Med tiden må man også huske å tighte skruer av og til da disse pga bevegelse løsner over tid. :)

Endret av siNch
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor fant du den til 5999, Griffin95?

 

Her er linken til weekend price Elkjøp Det skal sies at Elkjøp er bra på "HOT" produkter så det lønner seg og følge med spesielt på fredag/lørdag på og for 1.Elkjøp 2.Komplett 3. MPX 4.Netshop 5.netonnet

 

 

Kan ikke tenke meg at pris dette så mye at du kan få med Blue-ray spiller på denne prisen med det første heller.

 

TJ75

HD5650 grafikk

TJ65 nærmeste jeg finner I5-430

 

Griffin

 

 

Da er min ankommet postkontoret den 16.mars men jeg GLEMTE og hente denne i går og sjeket tilfeldigvis elkjop ordren i dag med sporrings nummer.

 

Griffin

Endret av griffin95
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...