Gå til innhold

Grisebillig Acer Aspire 5738ZG - jeg vurderer faktisk å kjøpe 2!


siNch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt opp et par av den Packard Bell pc`en med I5 til vår butikk nå, vil nok ikke ligger lenger opp i pris enn det som står på nettet :)

 

Kan jeg tolke det som at man fremdeles har grei profitt selv om man selger pc`en til denne prisen? :D

 

Har nettopp bestilt en selv fra elkjøp, da de har 30 dagers åpent kjøp. Har hørt mye rart om packard bell oppigjennom, håper de har skjerpet seg. Kunne ikke finne noe negativt om modellene deres som har kommet de siste årene though, men en del positivt. Skal komme med tilbake med litt erfaring når jeg får den :)

Lenke til kommentar

Jeg driver å teller på knappene nå.

 

Jeg kjøpte den Packard Bell fra NetonNet, den med i3, til 5999. Nå lurer jeg på om jeg skal avbestille den, og heller kjøpe den som kommer til Elkjøp (i5).

 

Problemet er at jeg må vendte helt til den 15. mars (i beste fall).

 

Er det stor forskjell mellom i3 og i5 ?

Lenke til kommentar
4. Opplysninger gitt i nettbutikken

 

"Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrivefeil eller tekniske feil i tekst, priser og bilder kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen."

 

Sier ikke at det er det som er tilfellet her, bare at det blir veldig naivt å påstå at det "ikke kan være lov" ;) , nå er det en stund siden jeg har handlet på elkjøp sin netshop, men sist jeg gjorde det ble ikke beløpet trukket før varen hadde ankommet, det ble kun holdt av.

 

Selv går jeg nok for enten den hos elkjøp eller den på netonet med i3, trenger igrunn laptop asap

 

edit @ Nerowulf

Ringte lefdal tidligere idag og fikk beskjed om at 15.mars var bekreftet dato fra leverandør :) regner med det samme da gjelder elkjøp

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Er 100% sikkert at den kommer på hovedlageret til Elkjøp 15.mars ;) (Packard Bell, I5 etc)

 

Har bestilt opp et par av den Packard Bell pc`en med I5 til vår butikk nå, vil nok ikke ligger lenger opp i pris enn det som står på nettet :)

 

Kan jeg tolke det som at man fremdeles har grei profitt selv om man selger pc`en til denne prisen? :D

 

Har nettopp bestilt en selv fra elkjøp, da de har 30 dagers åpent kjøp. Har hørt mye rart om packard bell oppigjennom, håper de har skjerpet seg. Kunne ikke finne noe negativt om modellene deres som har kommet de siste årene though, men en del positivt. Skal komme med tilbake med litt erfaring når jeg får den :)

 

Har ikke lov til å uttale meg om innkjøpspriser o.l men jeg kan si at det ant er 0 fortjeneste på den til 5995,- :p Men da er det jo uansett en bra pris? Hehe

Lenke til kommentar

 

Sier ikke at det er det som er tilfellet her, bare at det blir veldig naivt å påstå at det "ikke kan være lov" ;)

Det er det vel heller ingen som har påstått ;)

 

Tror uansett Elkjøp vil slite med å kalle det feil el.l. at man kjører et sånt tilbud. Regner med at om flere har slått til på det og de siden endrer prisen så de som har bestilt ikke får produktet, vil de få nok av klager. Jeg ville i hvert fall ikke handlet der igjen. Men jeg tviler på at de går tilbake på tilbudet, så det blir vel hypotetisk nå.

Lenke til kommentar
Sier ikke at det er det som er tilfellet her, bare at det blir veldig naivt å påstå at det "ikke kan være lov"

 

Så lenge de venter med å trekke beløpet så blir det jo litt annerledes ja. Tenkte de trakk det med en gang når jeg måtte gjennom hele bankID greiene.

 

Uansett, de hadde nok retta det opp til nå om det var feil. Samt at det er rimelig usannsynlig at både lefdal og elkjøp skulle klare å gjøre en identisk feil :)

 

Godt å høre at 15. mars er en bekreftet dato.

Endret av Steady
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt fra elkjøp. Er det noe mulighet å kansellere ordren før 15. mars i tilfelle man finner et bedre tilbud? Og et annet spørsmål, er det mulig å bestille andre ting fra elkjøp og be dem legge det i samme ordre og sende det samlet etter 15. mars?

 

Kontakt Elkjøp kundesenter på tlf 81532000 så får du sikkert ordnet det :)

Lenke til kommentar

Så lenge de ikke har sendt ordren enda så er det bare å sende en mail og be dem kansellere den. Elkjøp har jo også 30 dagers åpent kjøp, så hvis du ikke er fornøyd etter å ha prøvd den kan du bare sende den tilbake.

 

Når det gjelder å legge til ting på ordren så vet jeg ikke hvordan det fungerer hvis du allerede har vært gjennom betalingsprosessen. Du får sende dem en mail og høre.

Lenke til kommentar

Kan også levere tilbake handlet produkt på nett i butikk og hvis det er krise :p

 

 

Er det denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ENTJ75JO724NC/packard-bell-easynote-tj75-724?Selected=Specifications#tProductTabcontent dere har bestilt eller en acer modell? Gi meg en eventuell link til maskinen :).

 

Jeg har også vert på utkikk etter en pc med disse specsa i lang tid nå. Svar meg fort så bestiller jeg nok selv i dag :)

Lenke til kommentar

Med tanke på at disse Packard Bell'sene fra Elkjøp og Lefdal er lokkemat. Er det da en sjanse for at det blir tomt på lageret med en gang? Altså dere tar inn kanskje 10 stk. som skal fordeles over hele Norge.

 

Kan jo absolutt hende, eneste du kan gjøre er å høre med elkjøp\lefdal hvor mange de får inn. Og om de evt tar inn flere når det går tomt.

 

 

Er det denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ENTJ75JO724NC/packard-bell-easynote-tj75-724?Selected=Specifications#tProductTabcontent dere har bestilt eller en acer modell? Gi meg en eventuell link til maskinen :)

 

Elkjøp eller Lefdal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...