Gå til innhold

Grisebillig Acer Aspire 5738ZG - jeg vurderer faktisk å kjøpe 2!


siNch

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp kjøpt Acer Aspire 5740G Core i3-330 HD5470 3GB og så leser jeg her inne at det kommer en til nesten samme pris med mye bedre skjermkort! :(

Hvor nettopp da? Om du er innen 14 dager, så har du lovfestet returrett. Jeg er riktignok noe usikker på hvordan dette fungerer med et produkt som du sikkert har tatt i bruk... Ville sjekket dette, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan også levere tilbake handlet produkt på nett i butikk og hvis det er krise :p

 

 

Er det denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ENTJ75JO724NC/packard-bell-easynote-tj75-724?Selected=Specifications#tProductTabcontent dere har bestilt eller en acer modell? Gi meg en eventuell link til maskinen :).

 

Jeg har også vert på utkikk etter en pc med disse specsa i lang tid nå. Svar meg fort så bestiller jeg nok selv i dag :)

 

Jeg bestilte inn den maskinen du linket til til butikken vår. Skal ha en slik selv og :)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å bestille med faktura nå, men kom ikke gjennom kredittsjekken til Elkjøp :new_woot: Skjønner ikke helt hvorfor, jeg er 20 år, har større formue enn jeg har gjeld (studielån), ingen betalingsanmerkninger eller noe trøbbel med økonomien forøvrig.

 

What to do? Er det ikke noe annet å gjøre enn å bite i det sure eplet og bestille med kort i stedet?

 

Håper virkelig Elkjøp har PC'er nok til alle som bestiller :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å bestille med faktura nå, men kom ikke gjennom kredittsjekken til Elkjøp :new_woot: Skjønner ikke helt hvorfor, jeg er 20 år, har større formue enn jeg har gjeld (studielån), ingen betalingsanmerkninger eller noe trøbbel med økonomien forøvrig.

 

What to do? Er det ikke noe annet å gjøre enn å bite i det sure eplet og bestille med kort i stedet?

 

Håper virkelig Elkjøp har PC'er nok til alle som bestiller :)

 

Problemet med slike kredittsjekker er ofte at de sjekker inntektshistorikken din for de siste par årene også, akkurat hvor mange år skal jeg ikke si helt sikkert :p

Det er evt Cresco eller Ikano som Elkjøp bruker som firma ved kredittsjekk, kan jo ringe en av de og høre, så får du sikkert vite grunnen til det :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å bestille med faktura nå, men kom ikke gjennom kredittsjekken til Elkjøp :new_woot: Skjønner ikke helt hvorfor, jeg er 20 år, har større formue enn jeg har gjeld (studielån), ingen betalingsanmerkninger eller noe trøbbel med økonomien forøvrig.

 

What to do? Er det ikke noe annet å gjøre enn å bite i det sure eplet og bestille med kort i stedet?

 

Håper virkelig Elkjøp har PC'er nok til alle som bestiller :)

 

Problemet med slike kredittsjekker er ofte at de sjekker inntektshistorikken din for de siste par årene også, akkurat hvor mange år skal jeg ikke si helt sikkert :p

Det er evt Cresco eller Ikano som Elkjøp bruker som firma ved kredittsjekk, kan jo ringe en av de og høre, så får du sikkert vite grunnen til det :)

Hehe, ja, da er jeg vel kanskje for ung... Men jeg fikk bestilt til slutt, så nå venter jeg spent på å bli stolt eier av en Packard Bell!

 

 

Kanskje vi burde lage en samletråd for denne maskinen? :-)

Lenke til kommentar

Da har de satt opp prisen til 6 795,- på Elkjøp hvertfall, kansje pga pågangen er stor.

 

Den står fremdeles til 5995,- på Lefdal enn så lenge, så hvis det er noen som fremdeles skal bestille ville jeg gjort det snart :)

 

Edit - Nerowulf: Hos meg står det fremdeles 5995,- på linken til lefdal.

Endret av Steady
Lenke til kommentar

noen som har ringt og spurt hvor mange de tar inn?

 

Det kommer inne mange hundre, ikke noe å være redd for umiddelbart, men ting forandrer seg fort.

så hvis jeg bestillte igår er sjangsen liten for at jeg den 15. får beskjed om at lageret er tomt, ordre kanselleres? :p Ville hvert en forferdelig nedtur å vente til den 15. for så å finne ut at jeg like gjerne kunne bestillt den med i3 fra netonet og fått den iløpet av uka^^

Lenke til kommentar
Edit - Nerowulf: Hos meg står det fremdeles 5995,- på linken til lefdal.

Hvis du klikker for å kjøpe, så stiger prisen til 6995. Også når man ser på alle Packard Bell PCene, så står det 6995.

 

Jeg kan kun snakke for Lefdal, men den skal koste 5995,-

Lenke til kommentar

Jeg kan kun snakke for Lefdal, men den skal koste 5995,-

 

Fikk følgende svar fra lefdal:

"Hei og takk for din henvendelse

 

Riktig pris på denne er kr 6995,-. Om Prisen forandrer seg i varekurv, uansett hvem vei det måtte være, vil det alltid være prisen i handekurven som er gjeldene. Grunnen til at dette forkommer enkelte ganger, er fordi vi i er igang med å forandre prisene på vår nettside.

 

Ønsker deg en fin dag!

 

Vennlig hilsen

Camilla S.

Kundesenteret"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...