Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hester inne i stallen heller. :roll:

 

Du mener en skunk som lever ute i naturen er tam som en stallboende hest?

 

Jeg fikk det forøvrig til. Ulv og kråke var tydeligvis en fin kombo.

 

Jeg mener at om folk ber deg jakte på ville dyr er det ikke nok å gå rundt i stallen og plaffe løs på hester, hunder og kvinnfolk. :p

 

Edit: Jeg fikk for øvrig et rart problem med Liar's Dice. AIen trodde det var fire firere, men det var fem. Han vant fordi det var minst tre. Jeg satset på fire treere, men jeg tepte fordi det var fem?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

MEN, slik som jeg alltid gjør når jeg begynner på slike spill, er å spille i en time eller noe (til jeg har "skjønt litt av hvert"), før jeg så tar NEW GAME og begynner på nytt.. for da føler jeg at jeg får litt mer sammenheng i ting, og skjønner ting litt bedre til å få en "perfekt og ordentlig start".. som eksempel er den første hesteridning-konkurransen med Bonnie som jeg tapte første gangen og vant andre, og slike småting som å klare å skyte bedre på dine første turer..

 

Djeez :p Det der hørtes bittelitt obsessive ut ... I spill hvor starten har mye å si er jo dette sikkert ganske normalt, f.eks i rollespill. Men hvordan man gjør det på de tingene du nevner har jo absolutt ingenting å si ...? :p

 

Forøvrig herlig spill. Har såvidt prøvd onlinedelen, sparer den litt til serverne blir mer stabile. Koser meg ordentlig med singleplayeren foreløpig :) Tar det rolig, og utforsker faktisk en god del, noe jeg vanligvis ikke gidder. Sier litt om hvilken fantastisk verden de har skapt her!

Lenke til kommentar

hehe.. det høres tydeligvis mye verre ut enn det er.. :p hehe.. for jeg er absolutt ingen *hardcore* gamer slikt sett..

 

Men, generelt i sånne "store" spill hvor handling og karakter har noe å si.. så liker jeg liksom å plundre litt først for å "bli kjent" også bare starter jeg på nytt etter litt spilling, for da får jeg et litt bedre grep om historien som fortelles i starten.. også har det litt med "rollespillfølelsen" at cowboy-helten kan å ri hest, og skyte et par kaniner uten å blunke, etc.. :p hehe.. Det har stort sett med "rollespill"-følelsen å gjøre, for spillmessig har det jo ikke noe å si, som du sier! :)

Lenke til kommentar

Jeg spillte med en random netvenn jeg fant på et forum, han inviterte meg til å spille litt sammen og fy faen så kjedelig, alt han gjorde var å løpe gjennom hideouts med autoaim på fullt, fordi han har de beste våpene fra power leveling, bare løper han og holder skyte knapppen inne, mens jeg måtte bevege meg sakte frem, dukke bak beskyttelse osv. han bare løper og skyter ikke noe taktikk eller samarbeid.

 

Når jeg spilte med en skikkelig venn, gikk vi sakte frem, vi måtte det, ellers ble vi drept, det hele så ut som en western film, skikkelig scenematic feel på det hele, det får man ikke en kar som bare løper rundt som en kylling uten hals og dreper 40 stykker på 1 mintutt 50 sekunder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...