Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Heh, rart med det. Når jeg leser denne tråden får jeg lyst til å finne frem RDR igjen. Av en eller annen grunn fullførte jeg ikke sist jeg spilte det, men så vidt jeg husker var det et utrolig bra spill!

 

Skal børste støv av det og teste litt i kveld tror jeg, litt avveksling fra Skyrim :)

 

Jeg fullførte aldri jeg heller, det dabbet på en måte litt av etterhvert, men samtidig har jeg nesten lyst til å tvinge meg selv til å spille det fordi jeg vet det er et såpass bra spill, og jeg hadde det utrolig fett til det dabbet av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, rart med det. Når jeg leser denne tråden får jeg lyst til å finne frem RDR igjen. Av en eller annen grunn fullførte jeg ikke sist jeg spilte det, men så vidt jeg husker var det et utrolig bra spill!

 

Skal børste støv av det og teste litt i kveld tror jeg, litt avveksling fra Skyrim :)

 

Jeg fullførte aldri jeg heller, det dabbet på en måte litt av etterhvert, men samtidig har jeg nesten lyst til å tvinge meg selv til å spille det fordi jeg vet det er et såpass bra spill, og jeg hadde det utrolig fett til det dabbet av.

Jeg vil gjerne få legge til at at slutten på spillet er fantastisk. Jeg digget det i hvert fall!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

RDR er noe av det beste som er laget. Håper bare at dersom de gjør en oppfølger, at de lager noe som er verdig forgjengeren.

 

Har kun spilt gjennom hele historien 1 gang (+ zombie), men hver gang jeg starter et nytt game som jeg aldri fullfører, så er det like morsomt. Fantastisk!

 

Finnes for få, og enda færre gode western spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...