Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter "Unnatural Selection" trofeet og skjønner ikke hvilket dyr det er jeg mangler, etter at jeg fikk Grizzly, Buffalo, Elk, Beaver og Seagull i går så trodde jeg at det skulle være i boks men ikke det...

 

Disse er det jeg har tatt:

 

Armadillo

Bear (Grizzly)

Beavers

Bighorn

Boar

Bobcat

Buck

Buffalo

Chicken

Cougars

Coyotes

Crow

Deer

Dog

Eagle

Elk

Foxes

Goat

Hawk

Horses både domestic og wild. Bare for å være sikker dobbeltsjekket jeg den i går.

Mules

Owl

Rabbit

Raccoon

Seagull

Skunk

Snakes

Songbird

Vultur

Wolves

 

Hvis en som har det trofeet hadde giddi og dobbelt sjekket hva som må til så sier jeg takk :)

 

 

Kanskje de dyrene du ser ofte, men ikke tenker over. Du mangler Ducks og Pig, altså And og Gris. 10hi f9z

Endret av Erav
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cow, Donkey, Duck, Pig

 

Selv om man helst bør spille på expert-mode, så er det tullete å si at det er juks. Det er jo ikke juks. Spillet er laget slik at man kan bruke det valget. Nå får jeg ikke spilt multiplayer pga dritnett, men det er da vel slik at man kan velge å bare spille med folk med expert-aim ettersom jeg har hørt, så da bør ikke det være noe problem heller.

 

 

Du kan spille med folk med bare expert aim, men du må først låse om matchene, så før du blir level 15 eller noe har du ikke noe valg, du må spille med folk som kan ha super autoaim.

Det er heller ikke noe måte å stoppe folk bruke det i free roam, er masse folk som bare løper rundt i freeroam med super autoaim og skyter andre spillere av pur faenskap

Lenke til kommentar

2000 fot, ca 670m.

 

Alt jeg har gjort er å binde en fyr til lassoen i Thieves Landing og dro han ut i sumpen. Det kan umulig være over en halv kilometer.

 

Dead eye går ikke etter "vanskelighetsgrad", men på nivåer ut i fra hvor langt man har kommet ut i spillet. Er hvertfall slik jeg oppfatter det.

 

Jeg hadde Normal, slo over på Expert, tok et mission og testet Dead Eye etterpå. Den må ha endret seg i selve missionet. Bra timet, i grunn. ;)

Lenke til kommentar

Kanskje de dyrene du ser ofte, men ikke tenker over. Du mangler Ducks og Pig, altså And og Gris. 10hi f9z

 

Kan ikke si jeg har hørt et eneste kvakk når jeg har lusket rundt med vannkanten heller, men får lete litt mer. Pig er vel domestic og teller ikke med i trofeet tror jeg, men jeg får ta og finne meg en og slakte, vet at det er en med safehouset oppe i Thief's landing.

 

 

og Mulldyr eller Esel :)

 

Mulldyr (mule) har jeg, er vel Donkey jeg mangler.

 

Noen tips hvor jeg finner den og anda (duck) hen?

Lenke til kommentar

2000 fot, ca 670m.

Alt jeg har gjort er å binde en fyr til lassoen i Thieves Landing og dro han ut i sumpen. Det kan umulig være over en halv kilometer.

Hvordan drar du folk? Jeg har prøvd det flere ganger men de kommer seg løs hele tiden :/ Kan du ha full gallop? eller må du ri rolig?

Lenke til kommentar

Hm.. synes det er litt rart at jeg ikke har sett noen Bounty-plakater på en stund. I starten av spillet knertet jeg et par stykker og fikk belønning, men nå (er på ca 36 %), når jeg endelig har skaffet meg lasso så jeg kan ta dem i live, har jeg ikke kommet over en eneste slik plakat..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Endene finner du ved Lake Don Julio! Jeg dro dit kun for å skyte en and, så en fugl, skøyt, og det var en and. Piece of cake. Har du mule har du donkey. Det er det samme, og i spillet blir de kalt mule.

 

Takker det var en and jeg savnet, da var det trofeet i boks også :D

Lenke til kommentar

edit: Og hvor finner man boars?

 

 

Du finner noen få helt øverstpå Henning'Stead delen av kartet nesten helt opp mot West Elizabeth grensen. Men viss du har kommet til West Elizabeth, så er det ikke noe problem der skal man være Mr. Magoo for å ikke finne noen :p

Lenke til kommentar

Tar det skrekkelig lang tid før man kan sikte selv i dead eye på multiplayer? Nytter jo ikke å skyte av to folks hatter innen 5 sekunder så lenge dead eye automatisk dreper dem du sikter på...

Beste måten å bli rik på i poker :p ?

Spille high stakes poker i Blackwater og vinne...1000$ rett i lomma. Prøv å lure de andre, slik at du vinner selv på dårlige kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...