Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Tar det skrekkelig lang tid før man kan sikte selv i dead eye på multiplayer? Nytter jo ikke å skyte av to folks hatter innen 5 sekunder så lenge dead eye automatisk dreper dem du sikter på...

 

 

Du får det når du har stukket til Mexico, rundt 30%.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar det skrekkelig lang tid før man kan sikte selv i dead eye på multiplayer? Nytter jo ikke å skyte av to folks hatter innen 5 sekunder så lenge dead eye automatisk dreper dem du sikter på...

Beste måten å bli rik på i poker :p ?

Spille high stakes poker i Blackwater og vinne...1000$ rett i lomma. Prøv å lure de andre, slik at du vinner selv på dårlige kort.

Er ikke så god i poker :p Prøvde å jukse litt, men gikk heller ikke så bra... Men jeg skal bare dra der man må betale 250$ for å bli med og ta "all inn" eller? Har prøvd men har endt opp med å tape alt flere ganger

Lenke til kommentar

Du kan ikke slepe døde mennesker, og folkene du sleper dør ganske raskt ved hurtig riding. Rir du fort dør de. Skal du ha de med deg over lengre distanser må du vel ri rolig.

 

Sikt på en fyr med lassoen og kast. Når han eller hun er fanget holder du nede siktet. Verre er det ikke. Ikke bekymre deg så mye for farten heller. Jeg klarte ikke å ri i full gallopp når jeg slepte en fyr, og selv om jeg slepte ham så raskt jeg klarte etter hesten dro jeg han gjennom en liten del av byen, over broen og inn i sumpen før han kræsja i et tre og døde.

Lenke til kommentar

Tar det skrekkelig lang tid før man kan sikte selv i dead eye på multiplayer? Nytter jo ikke å skyte av to folks hatter innen 5 sekunder så lenge dead eye automatisk dreper dem du sikter på...

Beste måten å bli rik på i poker :p ?

Spille high stakes poker i Blackwater og vinne...1000$ rett i lomma. Prøv å lure de andre, slik at du vinner selv på dårlige kort.

Er ikke så god i poker :p Prøvde å jukse litt, men gikk heller ikke så bra... Men jeg skal bare dra der man må betale 250$ for å bli med og ta "all inn" eller? Har prøvd men har endt opp med å tape alt flere ganger

Når jeg lurer de i poker, så pleier jeg somregel hvertfall å ha noe, så starter jeg med å høyne litt, også høyner jeg litt til, som regel kaster en eller to seg da, så ligger det litt i potten, da tar jeg all in, og ja, somregel kaster sistemann seg. Men noenganger blir han med, og tør somregel ikke det med mindre jeg har sånn nogenlunde greie kort. Men har ikke tapt på det. (Enda)

Lenke til kommentar

har kommet til mexico nå. gjort en del oppdrag der, men lurer på hvordan jeg kommer meg tilbake til amerika igjen...

Slår opp leir (knappen til venstre for start --> kit --> basic campsite) og tar en fast travel? Bruker hesten din og rir over? For eksempel :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

har kommet til mexico nå. gjort en del oppdrag der, men lurer på hvordan jeg kommer meg tilbake til amerika igjen...

Slår opp leir (knappen til venstre for start --> kit --> basic campsite) og tar en fast travel? Bruker hesten din og rir over? For eksempel :)

 

Jeg får ikke fasttravlet fra Amerika til Mexico, er dette meningen? Har ridd over broen, men klarer ikke å fasttravle.

Lenke til kommentar

Tar det skrekkelig lang tid før man kan sikte selv i dead eye på multiplayer? Nytter jo ikke å skyte av to folks hatter innen 5 sekunder så lenge dead eye automatisk dreper dem du sikter på...

Beste måten å bli rik på i poker :p ?

Spille high stakes poker i Blackwater og vinne...1000$ rett i lomma. Prøv å lure de andre, slik at du vinner selv på dårlige kort.

Er ikke så god i poker :p Prøvde å jukse litt, men gikk heller ikke så bra... Men jeg skal bare dra der man må betale 250$ for å bli med og ta "all inn" eller? Har prøvd men har endt opp med å tape alt flere ganger

Når jeg lurer de i poker, så pleier jeg somregel hvertfall å ha noe, så starter jeg med å høyne litt, også høyner jeg litt til, som regel kaster en eller to seg da, så ligger det litt i potten, da tar jeg all in, og ja, somregel kaster sistemann seg. Men noenganger blir han med, og tør somregel ikke det med mindre jeg har sånn nogenlunde greie kort. Men har ikke tapt på det. (Enda)

 

jeg gjør det samme, men jeg ser aldri på kortene mine. aldri.

Lenke til kommentar

har kommet til mexico nå. gjort en del oppdrag der, men lurer på hvordan jeg kommer meg tilbake til amerika igjen...

Slår opp leir (knappen til venstre for start --> kit --> basic campsite) og tar en fast travel? Bruker hesten din og rir over? For eksempel :)

 

Jeg får ikke fasttravlet fra Amerika til Mexico, er dette meningen? Har ridd over broen, men klarer ikke å fasttravle.

Du må markere et sted på kartet, så kan du det. Men om du bare blar får du kun opp steder i Mexico, ja.

Lenke til kommentar

edit: Og hvor finner man boars?

 

 

Du finner noen få helt øverstpå Henning'Stead delen av kartet nesten helt opp mot West Elizabeth grensen. Men viss du har kommet til West Elizabeth, så er det ikke noe problem der skal man være Mr. Magoo for å ikke finne noen :p

 

Jeg fant dem til slutt ved hannigans steed. De spawna aldri, derfor jeg begynnte å lure! Er forøvrig på 20 timer, 25% fullført. Nå brukte jeg 140 timer på dragon age origins, så vi får se hvordan dette ender opp :D

 

Cougars`ene er forresten noen jævler når man jakter. Er ikke akkurat mye man kan gjøre når en av de løper opp på deg bakfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...