Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det en masse ting dette spillet ikke registrerer at du gjør? Nå nevnte jeg denne sharpshooter-challengen litt lengre oppe, men det finnes flere eksempler. På en av disse outfit-oppgavene måtte jeg handle i Escalara, noe jeg gjorde, men det ble aldri krysset av. Irriterende hvis jeg aldri kan få 100% fordi spillet tar seg sieaster når jeg utfører det de ber meg om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg få de tingene som fulgte med i LE? Jeg holder på med å finne frem saker til Deadly Assassin outfit, men hva med hesten og pistolen? Det stod bare at det var unlocka, men ikke hvor jeg får tak i det.

 

Edit: Og en annen ting, hvordan kan jeg få en ny hest som jeg temmer til å komme til meg når jeg trykker piltast opp, istedenfor den kjedelige første som jeg fanget? Jeg vil ha en hvit hest.. :cry:

 

Golden Guns er kun noen av de første våpnene og skal komme av seg selv. Hesten finner du ved å trykke på et brev i satchelen din (select på PS3). Måten du gjør en hest "din" på er at du mange fange den såklart, så hitche den (binde den) til stolpen utenfor et av husene dine, også lagre. Da er den din og kommer ved piltast opp.

Lenke til kommentar

Brukt HELE dagen fra 1800 til nå å spillt online med en venn, det er både fryktlig gøy og EKTREMT frustreende da servere og nett er ektremt ustabilt, jeg har mistet telling på hvor mange ganger jeg og vennen min falt ut, noen ganger kunne vi på død og liv ikke komme inn på samme free roam osv, og man faller ut rett som det er.

 

Men det er fryktlig gøy.

Lenke til kommentar

Irriterer meg herfra til månen at jeg ikke "oppdaget" dette spillet før release, særlig den helgen LE kostet 299,- på Elkjøp.. Bestilte spillet i 17-tiden (fredag) fra Spaceworld (de hadde "50+" på lager), er det noen som helst sjanse for at det kan dukke opp i postkassa i morgen (lørdag)? Bor i Oslo. Kommer det ikke i morgen må jeg vente til over helgen, og det greier jeg ikke..

 

EDIT: Leif.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

....særlig den helgen LE kostet 299,- på Elkjøp..

 

For å gjøre irritasjonen mindre så var det ikke LE de hadde til 299,- men standard utgaven :)

Noe som irriterer meg er at jeg har hatt LE liggende siden release men får ikke spilt det siden min PS3 er på service :hrm:

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Brukt HELE dagen fra 1800 til nå å spillt online med en venn, det er både fryktlig gøy og EKTREMT frustreende da servere og nett er ektremt ustabilt, jeg har mistet telling på hvor mange ganger jeg og vennen min falt ut, noen ganger kunne vi på død og liv ikke komme inn på samme free roam osv, og man faller ut rett som det er.

 

Men det er fryktlig gøy.

Really? Jeg tok 5 survivalist challenges, 4 sharpshooter, 5 hunter samt 6 hideouts og litt annet uten å dette ut en eneste gang...Nå veit jeg ikke om du spiller på 360 riktignok, men jeg hadde ikke trengt å logge ut igår for å si det sånn...Dønn stabilt her. Apropos free roam, så er det syyykt mye bjørn og puma :D Fikk NI bjørn etter meg igår samtidig, og tipper jeg skøyt minst 20 på like mange minutter.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

....særlig den helgen LE kostet 299,- på Elkjøp..

 

For å gjøre irritasjonen mindre så var det ikke LE de hadde til 299,- men standard utgaven :)

Noe som irriterer meg er at jeg har hatt LE liggende siden release men får ikke spilt det siden min PS3 er på service :hrm:

Kjøpte nå LE til 360 for 299,- jeg men. :)

Lenke til kommentar

Angående det problemet folk har med LE-versjonen og ikke får opp de ekstra gjenstandene i spillet..

 

Jeg har samme problemet, men har en kommentar;

 

 

Når jeg først begynte å spille, så var det første jeg gjorde å legge inn koden, og de ble så aktivert.. så begynte jeg å spille. Når jeg da var in-game, er jeg 99 % sikker på at jeg så gullvåpnene, outfiten i outfit-menyen (og jeg husker at man måtte gjøre diverse oppdrag for å aktivere den), og hesten..

 

MEN, slik som jeg alltid gjør når jeg begynner på slike spill, er å spille i en time eller noe (til jeg har "skjønt litt av hvert"), før jeg så tar NEW GAME og begynner på nytt.. for da føler jeg at jeg får litt mer sammenheng i ting, og skjønner ting litt bedre til å få en "perfekt og ordentlig start".. som eksempel er den første hesteridning-konkurransen med Bonnie som jeg tapte første gangen og vant andre, og slike småting som å klare å skyte bedre på dine første turer..

 

UANSETT.. når jeg nå har startet på det nye spillet, og er nå nærmere 20 % complete, så har IKKE jeg heller den "Deadly Assassin"-outfiten (var det det den het?), og det er ikke et valg hos meg.. jeg MENER Å HUSKE at de revolvernavnene sto der også (på mitt første spill), men de er ikke der nå.. nå har jeg bare en regular, både som pistol og rifle.. på en annen side, så synes jeg de er gullbelagte i spillet.. Når det gjelder War Horse; den har jeg nå! Men, som sagt, outfit'n er i ikke i menyen lengre (noe den var første gangen), og jeg er litt usikker på det med pistolene (for jeg tenkte ikke så mye på dem sånn i starten)..

 

 

Dette forvirrer meg litt også.. for jeg kunne gjerne tenkt å gjøre oppdragene som tilhører og til slutt få den outfiten, også..

Lenke til kommentar

....særlig den helgen LE kostet 299,- på Elkjøp..

 

For å gjøre irritasjonen mindre så var det ikke LE de hadde til 299,- men standard utgaven :)

Noe som irriterer meg er at jeg har hatt LE liggende siden release men får ikke spilt det siden min PS3 er på service :hrm:

 

De hadde begge versjoner til 299.. Og ingen fortalte meg at jeg måtte slå til.. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

....særlig den helgen LE kostet 299,- på Elkjøp..

 

For å gjøre irritasjonen mindre så var det ikke LE de hadde til 299,- men standard utgaven :)

Noe som irriterer meg er at jeg har hatt LE liggende siden release men får ikke spilt det siden min PS3 er på service :hrm:

 

De hadde begge versjoner til 299.. Og ingen fortalte meg at jeg måtte slå til.. :cry:

Bor ikke du i Oslo-området? Er det ikke likesågreit å stikke innom et par butikker da?

Lenke til kommentar

Brukt HELE dagen fra 1800 til nå å spillt online med en venn, det er både fryktlig gøy og EKTREMT frustreende da servere og nett er ektremt ustabilt, jeg har mistet telling på hvor mange ganger jeg og vennen min falt ut, noen ganger kunne vi på død og liv ikke komme inn på samme free roam osv, og man faller ut rett som det er.

 

Men det er fryktlig gøy.

 

Satt ifra rundt 22.00 i går kveld og i fem og en halv time og spilte free roam med en kollega av meg. Vi datt ikke ut en eneste gang, men moro var det.

 

Han red gjerne først også kom det noen folk i mot, han lot de passere så hørte han at det smalt bak han :)

 

Morsomste var vel kanskje når vi kjørte hest og kjerre, han kjørte jeg satt ved siden av og skøyt på alt som rørte på seg og drakk øl :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...