Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

reddead.jpg

----

Offisielt nettsted

Forhåndsbestill spillet

Gameplay-trailer [Takk til PSV.]

----

 

Jeg er vel neppe den eneste som gleder meg til Rockstar's neste store spill. GTA satt i den ville vesten? Ja takk!

 

Her kan vi diskutere spillet og snakke om hvor mye vi gleder oss, og selvfølgelig snakke om spillet når vi alle har fått det i hus.

 

Lansering: 30. April, 2010. (Kilde: IGN.com)

 

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, virker spennende dette. Det finnes altfor få westernspill der ute. Men jeg holder meg skeptisk helt til jeg ser noen gameplay-videoer

 

IGN sier at Red Dead bilr utgitt 30. april 2010, og jeg vil anta at det er en sikrere kilde enn en nettbutikk. Det er vel heller ikke så lurt å forhåndsbestille spillet på Amazon dersom man ikke vil betale ekstra.

Lenke til kommentar
Joda, virker spennende dette. Det finnes altfor få westernspill der ute. Men jeg holder meg skeptisk helt til jeg ser noen gameplay-videoer
Joda, men regner vel med at det blir GTA 4-grafikk jeg da. Kan jo ikke gå tilbake nå.

 

IGN sier at Red Dead bilr utgitt 30. april 2010, og jeg vil anta at det er en sikrere kilde enn en nettbutikk.
Flott, da tar jeg den i førstepost.
Lenke til kommentar
Fatter ikke hva dere ser i dette. Ser kjedelig ut. Har enda til gode å spille et bra cowboy spill. GTA på hest? Nei takk.

 

:ohmy:

 

Dette blir jo episk! Får kose meg med Dirty harry på bluray så lenge (må vente på play først bare) :thumbup:

 

Kan du ikke bare leie dirty harry på Xbox Live? Var i alle fall en dirty harry film der.

 

Anyway, problemet jeg ser med cowboy spill i GTA setting er elendige våpen grunnen tiden selvsagt og veldig mye kjedelig riding rundt omkring i tomme landskap.

 

Kanskje det hadde hjulpet hvis jeg var 12 år fortsatt og syntes cowboy og indianer fremdeles var kult.

Lenke til kommentar

Tror dette spillet kommer til å bli episk! Heldigivis er det ingen irriterende mobil som kommer til å ringe deg hele tiden som i GTA IV. Etter å ha sett den første gameplay traileren er jeg bare enda mer overbevist. 27 april kan ikke komme fort nok!

 

EDIT: Litt rart at det ikke er mer hype rundt dette spillet :dontgetit: kanskje dette vil hjelpe:

 

Endret av Alpha_Male
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...