Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Jeg har limited edition, og dermed unlocket warhorse men etter jeg unlocket den og mange lange rideturer med den så har jeg fremdeles ikke klart å økt noen tilltt til hesten slik at stanimaen økte som den gjorde på de andre hestene, noen som kan hjelpe meg? Jeg har limited edition, og dermed unlocket warhorse men etter jeg unlocket den og mange lange rideturer med den så har jeg fremdeles ikke klart å økt noen tilltt til hesten slik at stanimaen økte som den gjorde på de andre hestene, noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Horseshoes kan faen meg brenne et varmt sted. Spilt det i snart 2 timer til sammen uten å ha klart å få den på den forbanna stolpen. Latterlige mongospill altså.

Indeed...Jeg klarte såvidt å vinne en runde ved å bare satse 1$, men det også var helt tilfeldig. Mens de andre spillene faktisk er temmelig artig (poker er jo win, og liar's dice er konge), er hestesko mer irriterende

 

Hva er egentlig poenget med disse teleporteringsgriene i multiplayer? Det er jo ikke mulig å bruke dem, ettersom det er fjorten folk som camper ved hver som dreper deg om du prøver å bruke den...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

har nå fått LE, men det står at koden er brukt. broren min brukte koden på sin ps3 bruker(samme ps3) er da koden bruktopp og funker den da ikke på min bruker, eller hvordan er det?

 

jeg finner ikke hesten.hvor finner jeg den?

trodde det var inne på select.... :/

hvor mange klær kan man låseopp når man ikke har LE og hvor mange kan man låseopp med?(mener jeg har lest at det blir flere)

 

takker for svar. finner bare ikke hvor søkegreia er(noen sa man kan søke i bare dette forumet)

 

:)

Lenke til kommentar

Da var jeg endelig ferdig med main story. Elska slutten uten at jeg skal skrive noe mer av hensyn til de som ikke er ferdige ennå.

 

Har 89% completion nå, så da er det vel bare å gå for 100. Er jo ganske greit i dette spillet i forhold til GTA. Du vil jo faktisk gjøre de forskjellige tingene istedet for å pine deg til å skyte en hel haug med duer etc.

Lenke til kommentar

Tror koden bare funker på en bruker om ikke jeg husker feil, også får du bare en outfit, Deadly Assassin outfiten.

fy søren så iriterende. da er den jo ubrukelig. fik jo sangene, men de var jo ikke noe spesielt...

noen som vet om det går ann å deaktivere koden så jeg kan få brukt den eller er nå de 100 kr borte?

Lenke til kommentar

Tror koden bare funker på en bruker om ikke jeg husker feil, også får du bare en outfit, Deadly Assassin outfiten.

fy søren så iriterende. da er den jo ubrukelig. fik jo sangene, men de var jo ikke noe spesielt...

noen som vet om det går ann å deaktivere koden så jeg kan få brukt den eller er nå de 100 kr borte?

 

Tviler på at det går an å deaktivere.

 

Sorry, men sier seg nesten selv at det ikke går an å bruke en slik kode to ganger. Da kunne jo folk bare delt kodene sine på internett og slike begrensede utgaver ville være uten verdi. Tror ikke du har noe du skulle ha sagt her dessverre ...

 

Kanskje broren din kan gi deg den 100-lappen, siden det er han som har fått ekstrastæsjet ;)

Lenke til kommentar

Tror koden bare funker på en bruker om ikke jeg husker feil, også får du bare en outfit, Deadly Assassin outfiten.

fy søren så iriterende. da er den jo ubrukelig. fik jo sangene, men de var jo ikke noe spesielt...

noen som vet om det går ann å deaktivere koden så jeg kan få brukt den eller er nå de 100 kr borte?

 

Tviler på at det går an å deaktivere.

 

Sorry, men sier seg nesten selv at det ikke går an å bruke en slik kode to ganger. Da kunne jo folk bare delt kodene sine på internett og slike begrensede utgaver ville være uten verdi. Tror ikke du har noe du skulle ha sagt her dessverre ...

 

Kanskje broren din kan gi deg den 100-lappen, siden det er han som har fått ekstrastæsjet ;)

sier seg selv ja, men tengte at det er lit rart at det ikke funker over alles ps3 konto(samme ps3) for hvis man er flere på en ps3 så spleiser man ofte på spill og da burde alle kunne bruke det. (tenkte jeg da) men det er ikke verdensundergang

:)

Lenke til kommentar

Horseshoes kan faen meg brenne et varmt sted. Spilt det i snart 2 timer til sammen uten å ha klart å få den på den forbanna stolpen. Latterlige mongospill altså.

 

Haha.

Vinner hver gang jeg :p

 

Husk å sikte før du kaster, og så er det bare å gjøre samme bevegelsen med tommelen hver gang.

Men det er kanskje lettere sagt enn gjort. Husker jeg slet med håndbak i GTA: TLAD fordi jeg ikke greide å bevege stikka raskt nok, men kompisen min eide i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...