Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Bra service! Kommer på en gang jeg var innom Spaceworld for å kjøpe ett tastatur (hadde gavekort der, ellers ville jeg gått i en billigere butikk), men de hadde det ikke inne på lager den dagen. Mannen bak disken ringte en kollega som kunne stikke innom butikken i Oslo før jobb dagen etter og ta med seg et slikt tastatur jeg ville ha. Formiddagen etter ringte de og sa at tastaturet hadde kommet, og jeg dro ned og hentet det. Meget god service, selv om det ikke var all verdens, var det en flott liten gest som gjorde dagen min mye bedre. :wee: Rettet litt opp det ellers dårlige inntrykket jeg har/hadde av Spaceworld.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apropos kompensasjon. Kjøpte et headset i går, og oppdaget da jeg kom hjem at forseilingen var brutt og at ledningen ikke lå i esken. Dro så tilbake (ca 30 min på t-banen) og sa ifra. Ble fortalt at jeg ved en feiltakelse hadde fått et headset de hadde åpnet for å stille det ut i butikken, og uten at jeg selv hadde gjort annet enn å informere om feiltakelsen, fikk jeg 10 pund av kisen i kassa som sa at jeg burde kjøpe meg en sandwich.

 

Takket pent og gikk :)

 

Jeg tror at du dreit deg ut. Han mente selvfølgelig at du skulle ta pengene og gå og kjøpe en sandwich til ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at en "lommebok" eller den "hinna" du kan ha på skjermen nesten er et must.

Her binder du deg opp til å kjøpe en telefon for 6-7000,- og du må da bare finne deg i at mobilen din vil få riper over hele skjermen etter kort tid siden butikken du kjøper den av ikke har noen form for beskyttelse liggende på lager.

 

Da er den ikke verdt en dritt etter noen få måneder.

Lenke til kommentar

Noen form for beskyttelse var vel å ta i litt. Vi har både deksler og skjermfilm, men kunden ville ikke ha noe av dette. Ikke ville han ha noen av de større veskene som passet heller.

Ble litt uklart i første innlegg.

 

Det er forresten noe som heter folkeskikk, og å spørre pent ;)

Endret av Spritty
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har vel snart 2 måneder med Galaxy S3 der den ligger i klem i lomma flere ganger om dagen. Nøkler og penger har jeg aldri samme lomme som mobil uansett hvor mye beskyttelse det er på telefonen. Er en grunn til at man har to lommer og ikke bare en. Har enda ikke fått en skramme i S3'en min selv med en tapetkniv og annet styr i samme lomme. Skjermene på mobiler i dag kommer med Corning Gorilla Glass og det skal EKSTREMT mye til for at du får riper fordi telefonen lå i lomma. Den gamle telefonen min (Samsung i5700) kunne jeg ta en tapetkniv og skrape over skjermen med all min styrke uten at noe skjedde.

 

Broren min kjøpte seg iPhone fordi han ville ha en telefon som tålte å ligge i lomma med penger og nøkler. Vel han fikk noen helvetes stygge riper etter bare en måned.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har en Samsung S2 selv. Men etter en måned så fikk skjermen allerede riper. Dette ved å bruke den i en bukselomme hvor den lå helt alene. Alt anna brukte jeg jakkelommen til. Det er pokker meg umulig å unngå uten skjermfilm eller en eller annen holder til mobilen.

Var ekstremt forsiktig, men neida.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at en "lommebok" eller den "hinna" du kan ha på skjermen nesten er et must.

Her binder du deg opp til å kjøpe en telefon for 6-7000,- og du må da bare finne deg i at mobilen din vil få riper over hele skjermen etter kort tid siden butikken du kjøper den av ikke har noen form for beskyttelse liggende på lager.

 

Da er den ikke verdt en dritt etter noen få måneder.

 

Du må ikke finne deg i det nei.

 

Hvis du er bittelitt smartere enn gjennomsnittet, så vil den lille grå finne ut at det faktisk er et enormt antall av butikker som selger beskyttelse til alle slags modeller.

 

EDIT: Woops

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Apropos kompensasjon. Kjøpte et headset i går, og oppdaget da jeg kom hjem at forseilingen var brutt og at ledningen ikke lå i esken. Dro så tilbake (ca 30 min på t-banen) og sa ifra. Ble fortalt at jeg ved en feiltakelse hadde fått et headset de hadde åpnet for å stille det ut i butikken, og uten at jeg selv hadde gjort annet enn å informere om feiltakelsen, fikk jeg 10 pund av kisen i kassa som sa at jeg burde kjøpe meg en sandwich.

 

Takket pent og gikk :)

 

Jeg tror at du dreit deg ut. Han mente selvfølgelig at du skulle ta pengene og gå og kjøpe en sandwich til ham.

 

Neppe, for han sto og spiste selv :) Han kjenner meg igjen, og prøver alltid å uttale navnet mitt hver gang jeg er i butikken hans. Det er en liten, frittstående spesialbutikk.

Lenke til kommentar

Mer mobilprat. Nei kjære kunde jeg kan ikke heve bindingstiden din fordi du mista mobilen i kaffekoppen :( Hadde det vært mindre tid til bindingstiden din gikk ut hadde jeg hjulpet deg. Men 9 måneder blir litt for mye desverre.

Endret av l0Ff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva folk forventer seg noen ganger.. Kunde kommer og skal reklamere på noe, jeg sender han til riktig sted, og han ser at det står hele TO kunder der fra før av, og han bare hisser "fy faen!".... 2 kunder? 2?! Det var begge utleveringer, en kameralinse og en pc eller noe. Det tar null tid, men uansett, to stk var for mye for han til å ikke klage..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...