Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å droppe å dra opp en flere dager gammel post for å begynne å diskutere hvorfor vi ikke skal diskutere poser da? :roll:

 

Det er selvfølgelig helt greit å fortelle om historier som inneholder påoseting, jeg tror alle her vet at man ikke skal starte en diskusjon om hvorvidt man bør bli spurt etter pose eller ikke uansett. Om noen ikke vet det, tror jeg alle vet hvor rapporteringsknappen er, eller hva?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er nevnt flere ganger av moderatorer at vi ikke får skrive om poser i denne tråden, fordi det starter en diskusjon HVER gang. Ikke en regel, men en sterk norm.

 

Skjedde ikke denne gangen. Men uansett så er dette veldig ot og begynner å bli en gammel diskusjon, så jeg forslår at vi bare kutte denne diskusjonen før vi får moderator på nakken.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Tja. Var postmann en stund i Oslo, så kom det en kar som mente på at jeg skyldte han 2 kartonger med sigaretter.

 

Hvorfor? Nei, fordi iraner-svenske svigers har tatt med masse sigaretter inn til Norge,men bor for langt unna, så han pleier å sende kartonger med sigg i Posten.

- Å han har ikke fått det ennå, så da var det min skyld.

 

Godt jeg sa opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mon tro de ikke tenker de samme om deg? :)

 

Nå er det jo ikke helt uvanlig at en NSB-ansatt jobber på flere stasjoner. Men ja, jeg er kanskje en av de få kundeveilederne som gidder å reise tre timer hver vei for å jobbe i en annen by en helg. Det hendte en gang i sommer da jeg jobbe på Oslo S, at en fyr kom bort til meg og spurte "var ikke du på Lillestrøm i går?"

Endret av Zarac
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...