Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt hva som foregikk oppi hodet hennes, men jeg antar hun hadde hatt en litt for lang dag... :p

Billett-avdelingen har arbeidstid fra før parken åpner til rett etterpå som oftest, evt halve dagen, så det blir relativt lange vakter :p

 

Har selv en historie fra attrak-avdelingen:

Var på slutten av dagen, i starten av årets sesong, hvor jeg satt på finkarusellen. Vi har to enkle linjer som skal sies i høytaleren, den ene er hvor vi ønsker velkommen og sier at det ikke er lov å bytte plasser når den har startet, og den andre forklarer at utgangen er på motsatt side av ingangen.

 

Sliten som jeg var presterte jeg å si når jeg startet den at "Inngangen finner du på motsatt side av utgangen.".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Torp er IKKE en av Oslos flyplasser, uansett hvor mye Ryanair eller andre flyselskaper måtte lyve om det. Det er ikke Rygge heller. Rygge er Moss Lufthavn Rygge, og Torp er Sandefjord Lufthavn Torp.

 

Det er det jeg etter, og antakelig de mest vanlige definisjonene. Jeg vet ikke om jeg har sendt noen feil fordi de har trodd at Rygge eller Torp er Oslo airport, men de har i så fall seg selv å takke for det. Litt ansvar har kunden selv. Hvis de skal ha svar på et spørsmål, så må de klare å formidle det riktig, og da er det et dårlig utgangspunkt å komme til et fremmed land uten å kunne noe annet enn morsmålet sitt.

Lenke til kommentar

Oslo har en flyplass, og det er Gardermoen. Moss har Rygge. Den ligger så nært at en delk synes det går greit å bruke den, men det er ikke en Oslo-flyplass av den grunn, uansett hvor mye du dikter opp hva en Oslo-flyplass og en Stor-SOlo-flyplass er. Så får du mene du har rett så mye du bare vil. :tease:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Oslo har en flyplass, og det er Gardermoen. Moss har Rygge. Den ligger så nært at en delk synes det går greit å bruke den, men det er ikke en Oslo-flyplass av den grunn, uansett hvor mye du dikter opp hva en Oslo-flyplass og en Stor-SOlo-flyplass er. Så får du mene du har rett så mye du bare vil. :tease:

 

Moss Airport, Rygge (IATA: RYG, ICAO: ENRY) (Norwegian: Moss lufthavn, Rygge) is an international airport serving Oslo and Eastern Norway,

 

Sandefjord Airport, Torp, a regional international airport in Norway serving south-eastern Norway and Oslo
Lenke til kommentar

hehe, sommerjobben min så prøvde flere å dra den samme, "sjefen din sa til meg her om dagen at jeg kunne få denne til 30% redusert pris"

 

og så begynte han å krangle som faen når jeg forklarte at dette var HØYST usannsynlig da produktet allerede var nedsatt 40% og vi ville gått i tap hvis vi solgte til den prisen

 

etter noen få minutter kommer sjefen bortom kassa fordi ho var ferdig med det ho holdt på med og hadde fått med seg saken

 

glemmer ikke trynet på fyren når ho sa: "jeg er sjefen hannes og jeg har ikke lovt NOEN noe rabatt på noen varer denne uka"

 

fyren betalte for varen og gikk fort ut døra :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Moderatormelding Det er nok prat om flyplasser nå!

Dette er ikke tråden for å diskutere alt mellom himmel og jord...

 

Dette er den mest modererte tråden jeg besøker. Kan dere ikke heller bare innse at den er blitt "den store jobbtråden (løst og fast)" og døpe den om til noe sånt, slik at det folk faktisk bruker den til havner innenfor rammene? Den ligger tross alt i "Off Topic" ..

Endret av Isbilen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det blir da godtatt ganske mye før noen reagerer, men når diskusjoner drar ut flere sider syntes jeg det er greit å stoppe diskusjonen.

 

"Den store jobb-tråden" er ikke dekkende det heller, "De store tråden om alt mulig rart" er kanskje mer dekkende. F.eks hvilke flyplasser som tilhører Oslo har ingenting med jobb å gjøre.

Heller ikke om man burde betale for pose eller ikke, en diskusjon som har blitt tatt opp utallige ganger.

 

Opprett gjerne en tråd i tilbakemeldings-kategorien om du vil diskutere hvordan tråden skal bli håndtert, ikke ta det i tråden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...