Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Ble ganske så stressa i dag litt før klokka 18 når alle skulle tippe og systemet var nede. 7-8 stk i kø, og ingen fikk spille. Følte litt med de da, men heldigvis ingen som ble sure. Var jo ikke min feil.

Hadde en lignende situasjon selv, begge kassene i en narvesen butikk midt i oslo gikk ned midt i lunsjen.

Kan si at butikksjefen nevnte i forbifarten at jeg gjerne kunne jobbe så fort jeg kunne for hennes del, for det begynte å bli ganske fullt i butikken.

 

Klarte heldigvis å få begge kassene opp og gå innen minuttet, så hun var overlykkelig. Når jeg holdt på så delte vi historier om lignende situasjoner som hadde oppstått når telefonsystemet går ned rundt lunsjtider og man ikke får ringt inn flere ansatte til kassene.

 

Koselig å kunne relatere til de som ringer inn, spesielt når man fikser problemet deres langt fortere enn forventet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble ganske så stressa i dag litt før klokka 18 når alle skulle tippe og systemet var nede. 7-8 stk i kø, og ingen fikk spille. Følte litt med de da, men heldigvis ingen som ble sure. Var jo ikke min feil.

Stemmer! Gikk ikke med spill i kasse eller på tippeterminalen like før innleveringsfristen hos oss heller. Var et par som ikke fikk spilt, men synes egentlig ikke noe synd på dem. Om det er viktig er det lurt å komme før det er 5 min til fristen. Uansett hadde de neppe vunnet allikevel, så da er de pengene spart! :p

Lenke til kommentar

I går ringte en kunde og skulle bestille bil. Tre kunder hadde ringt før henne på veldig kort tid, og jeg var alene om å avvikle turer akkurat da.

 

K: Ja, jeg vil bestille en taxi til <Adresse> nå med en gang.

M: Den er grei, men det blir litt ventetid, cirka 20 minutter.

K: Hvorfor må jeg vente?

M: Fordi andre folk også bestiller taxi...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Må bare bli vant med slikt, Neptjune. Har flere slike gjennom året, f.eks de som kommer kl 12 på formiddagen og skal sjekke inn (dette da midt på sommeren med fult hotell vær dag) og blir rasende fordi innsjekke da er kl 12 på ALLE seriøse hoteller og bla bla bla. Reisevant og så mange reisedøgn og hele pakken.

 

Jeg lar ikke sånt gå innpå meg, lar dem skrelle av seg litt sinne, ønsker dem en god dag og fortsetter med mitt. Tar dem veldig lite seriøst :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Åååå, du er helten min. Det der oppsummerer så sykt mye av hvordan jeg opplever det på RIMI. :love:

 

Og folk som ikke bruker skillepinne? Dø! Skal ikke dra opp hele diskusjonen her, men vi i kassa kan søren meg ikke følge med på akkurat hvilke varer du la på. Og da må du belage deg på å vente litt mens vi ordner opp i rotet ditt hvis vi har slått inn feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...