Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det ble besvart i første episode, og isåfall beklager jeg, men har vi fått noen indikasjon på hvor langt frem i tid vi befinner oss når Walt, med langt hår og maskingevær, drar tilbake til det kondemnerte huset sitt?

Det er den neste bursdagen hans. På den dineren kjøpte han det samme som han gjprde på de forrige to (eller var det bare den første?) bursdagene sine. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Faen jeg hater å se Jesse slik som dette her! Nå er alt ødelagt, Jesse og Walt kommer aldri til å bli venner igjen. Jeg skylder på Todd! Skulle aldri skutt den dumme ungen!

Lenke til kommentar

Hva er det dere liker med breaking bad? syns serien ser så kjedelig ut, bare en gammel og ung mann som koker mett og må holde seg unna fbi

Den hørest kanskje kjedelig ut ja. Men jeg personlig syns Breaking Bad er den beste serien som er laget. Den er helt rå, og Bryan Cranston har blitt en av mine aller favoritt skuespillere. Han er helt fantastisk i denne serien.

Er en veldig mørk serie. Hu kona til Hank sa jo at hun måtte spille en komedie etter denne serien, siden den var så mørk. :p

Har sett serien 2 ganger allerede, og er ikke siste gangen!

Lenke til kommentar

Åpenbart at Walt faker sin egen død, derfor hu naboen dropper posene i første eller andre ep av del 2.

 

Walt har også på jakken til Jesse, og du så klart og tydelig at walt la baconet slik som skyler bruker å legge det, i teorien så betyr det at Walt har tatt livet av begge med tanke på at han tar til seg ting etter noens død.

Lenke til kommentar

Åpenbart at Walt faker sin egen død, derfor hu naboen dropper posene i første eller andre ep av del 2.

 

Walt har også på jakken til Jesse, og du så klart og tydelig at walt la baconet slik som skyler bruker å legge det, i teorien så betyr det at Walt har tatt livet av begge med tanke på at han tar til seg ting etter noens død.

Det er ikke samme jakke. Jakken til Walt har ikke samme krage eller epåletter. Men jeg skjønner poenget ditt. Vince Gilligan har bekreftet at Walt tar til seg de samme karakteristikkene som de han har drept.

enhanced-buzz-12737-1376477217-2.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...