Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fy faen så det tok av på slutten der! Tenkte egentlig at Todd og gjengen ville komme alikevel. Eneste måten Walt kunne komme seg ut av dette her på.

 

AAAARH, så må vi vente en uke til neste episode!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Vi vet vertfall at Hank ikke får tak i Walt. Så spørsmålet er hvordan det skal gå uten at Hank dør! Han er ikke akkurat typen til og bare overgi seg. En helt latterlig drøy cliffhanger! :glare:

Lenke til kommentar

Jeg tror vi kan si med sikkerhet at dette er det som får Walt til å gå under jorda i flere måneder. Han er pent nødt til å rømme. Han har innrømmet over telefonen at han drepte Gus og forgiftet Brock. Han kan ikke være fyren som har kreft og driver et bilvaskeri nå. Skalkeskjulet hans er borte. Overrasker meg ikke om Hank/Jesse/begge to dør nå, men er det noe denne serien har lært meg er det at jeg aldri skal forvente at det mest sannsynlige skjer. Det kommer garantert en massiv twist i starten av neste episode.

 

Men kontrakten til Uncle Nazi sier jo at han skal drepe Jesse. Det kan fort komme en kaldblodig henrettelse rett foran øynene på Walt, om Hank og Gomie går tom for skudd eller blir drept først. I så fall er det nok Todd og gjengen som kommer til å være på enden av M60-en til Walt i siste episode.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Fy f.... Satte frokosten i halsen under siste del av dagens episode. Sesongens høydepunkt så langt. Men likte ikke at Huel kjøpte historien til Hank så lett og plapret ivei. Og litt merkelig at Walt i sitt forsøk på å kvitte seg med Jesse, og dermed et vitne mot ham i en evt fremtidig rettssak, gjør seg til den åpenbare mistenkte hvis Jesse ble tatt av dage rett utenfor huset til Andrea.

 

Mitt tips/ønsketenkning er at Todd & co ikke dreper Jesse, men at han blir kidnappet. Det er brukt en del tid denne sesongen på å vise Lydias behov for hjelp til amfetaminproduksjonen. Declan produserte ikke god nok kvalitet, og det gjør antagelig heller ikke Todd, selv om det er noe bedre. Her kommer Jesse inn i bildet, altså under tvang. I siste episode har vi sett at Walt har et forestående oppgjør. Det kan være for å befri Jesse.

 

Tror enda mer på dette etter dagens episode. Tviler på at Walt vil hjelpe Todd & co nå. Det at de kom til unnsetning til tross for at Walt kansellerte, tyder på at de vil ha Jesse.

 

Før var det et helvete å stå opp mandag morgen, men nå står jeg opp tidligere for å rekke BB før jobb :).

Lenke til kommentar

Klarer ikke å fokusere her på jobb i dag.. og jeg er ikke trøtt en gang. Det er bare denne serien og den syke episoden og slutten på den som ødelegger for meg i dag! Fy faen, kommer ikke over det. Hater Vince Gilligan for at han kunne gjøre ferdig episoden uten å vise hva som skjedde til slutt i den jævla firefighten! Kom IGJEN! :(

Lenke til kommentar

Planen var vel nå først og fremst at Jesse hadde tenkt å styrte inn i huset til Andrea for så at de skulle komme inn bak, skyte han i hodet og flytte liket ettersom Walt spesifiserte at han ikke ville at Andrea eller ungen skulle se liket av Jesse.

 

Det jeg sliter med å forstå ennå er hvordan DEA nå for snusen i Walt. Gomez og Hank har jobbet under radaren så resten av DEA avdelingen vet intet om Walt. Hank og Gomez kan neppe klare å ta 6 stykker med assault rifler så regner med at de dør i denne firefighten.

 

Så nå er det 3 episoder igjen, og i de episodene må det bli offentlig kjent at Walt er Heisenberg, at han får seg ny identitet, mest sannsynlig ringer han da Saul for å sette opp det. Hvordan alt dette skjer venter vi fortsatt på å se, men det kan vel kanskje tenkes at Skyler eller Marie går til DEA etter dette og at 2 døde agenter neppe kan bortforklares.

 

Hvis så tanken er at Walt kommer tilbake for å hevne seg mot Todd & Co og for å redde Jesse, kan jeg se for meg at Walt er en uke igjen eller kanskje et par dager med kreften, at han dreper alle, redder jesse kanskje standoff mellom jesse og walt, uansett at walt dør og jesse of familien får pengene.

Lenke til kommentar

Det jeg sliter med å forstå ennå er hvordan DEA nå for snusen i Walt. Gomez og Hank har jobbet under radaren så resten av DEA avdelingen vet intet om Walt. Hank og Gomez kan neppe klare å ta 6 stykker med assault rifler så regner med at de dør i denne firefighten.

 

Walt plaprer jo i vei om alle han har drept for å beskytte han selv og Jesse når han kjører ut til ørkenen, så kanskje de har recorda det?

 

Ellers var det en jævlig bra episode, synd det bare er tre igjen før serien avsluttes. For meg er Breaking Bad en av, om ikke den beste, serien noen sinne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det jeg sliter med å forstå ennå er hvordan DEA nå for snusen i Walt. Gomez og Hank har jobbet under radaren så resten av DEA avdelingen vet intet om Walt. Hank og Gomez kan neppe klare å ta 6 stykker med assault rifler så regner med at de dør i denne firefighten.

 

Så nå er det 3 episoder igjen, og i de episodene må det bli offentlig kjent at Walt er Heisenberg, at han får seg ny identitet, mest sannsynlig ringer han da Saul for å sette opp det. Hvordan alt dette skjer venter vi fortsatt på å se, men det kan vel kanskje tenkes at Skyler eller Marie går til DEA etter dette og at 2 døde agenter neppe kan bortforklares.

 

Du svarer vel på det første spørsmålet i andre avsnitt? Marie vet jo alt, og opptaket med forklaringen til Jesse har hun tilgang til. Men det tar litt tid før hun etterlyser Hank, da han sa at hun ikke måtte vente ham hjem med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...