Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ja, Jesse kunne vært også veldig mye tøffere den sesongen. Men karaktern, eller fyren er liksom ikke så tøff. Digget det plottet med at Jesse skulle drepe de rednecksene, så endte dama opp med å drepe han istede. Badger er forresten en dritbra sidekarakter, samt alle disse løytnatene Jesse har skaffa. Bra gjeng retards/wannabe gangstre.

 

Morsomt å se en special guest starring av Danny Trejo, var så ironisk alt det med han i siste episode. Det at f. eks hode til fyren ble flytta på av en skilpadde og det at det var eksplosiver i skillpadda, eller "Turtle".

 

 

En bra ting er at AMC fornyet Breaking Bad allerede etter 4 episoden denne sesongen. Så en tredje sesong kommer neste år og. Ikke bekreftet hvor mange episoder dog, men er kanskje noe ala denne sesongen som har 13 episoder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mye bra gjesteskuespillere denne sesongen. Mark Margolis, Danny Trejo og nå Giancarlo Esposito fra Homicide: Life on The Street.

 

Nok en god episode likte hvordan episoden starta med en at Combo ble drept. Også hadde du plottet med Gus-fyren. Denne sesongen er virkelig bedre enn den første.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har å utsette på denne serien er at hu kjerringa og han sønnen er ekstremt irriterende.

 

Langdryge søvndyssende samtaler og konstant klaging og sutring. Blir liksom noe klisjefylt amerikansk over det hele.

 

Bortsett fra det så er det bra saker. Men langt ifra Weeds nivå.

Lenke til kommentar

Uenig, nesten bedre enn Weeds. Tiltross for det ville jeg ikke sammenligna seriene heller, men ville ha lagt den foran Weeds.

 

Kona er så og si det eneste dårlige karaktern i serien, men hun er der og fyller en typisk rolle i en litt utenom det vanlige type-serie som denne. Sønnen liker jeg litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...