Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke verdt risikoen å få det som skjer spoilet. Alt for lett å lese en setning for mye eller overhøre noe man ikke bør.

 

Men enig i at det hadde vært best å bare se alt på en gang.

 

Det går som regel greit å holde seg unna spoilere. Pleide alltid å spare opp 3-4 episoder av Lost og fikk aldri noe spoila der selv om det er en serie som hadde mange flere seere. Må ihvertfall se dagens episode, så får vi se om jeg sparer opp resten.

Lenke til kommentar

Enda en spennende episode!

 

Forståelig at Hank ikke vil gå inn nå med mistanker, da det blir døden på hans karriere mistenker jeg også. Tipper han enten vil presse Jesse til å tilstå, og få faste bevis på Walt. Eller så vil han at Jesse holder kjeft, slik at Hank får tid til å være den som løser saken. Om han går den veien, så kan det hende Hank kjører seg ned i et hull ved å holde kjeft om saken så lenge. Kanskje han til slutt ikke kan gå ut med det uten å havne i fengsel selv, og dermed blir tvunget til å holde kjeft?

 

 

Men, håper ikke at det som skjer med hun kjerringa og de dop-folka bare blir fyllmasse. Føles slik ut. Om folk klager på at serien er rotete fra før av, så hjelper i alle fall ikke den delen. Kan innblandingen derfra ha noe med hvorfor Walt går rundt med våpen i flashforwardsene?

 

Lenke til kommentar

Stor spoiler. Leses på eget ansvar! - det kan ha sammenheng med hvem han trenger våpen mot.

 

 

Jeg advarte deg om du leser videre og ikke vil bli spoilet

 

Jeg har en venn i det amerikanske millitæret, og han og en bunch med andre er med i serien. Dette blåses opp til å bli stort, når selve hæren kommer inn!

 

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

De spoilertagsa over, er det ordentlige spoilere, eller er det om ting som skjedde i denne episoden og folk som bare er litt forsiktige?

1: Sier noe om noe stort som skjer senere i serien, info hentet fra en kjenning som var med som statist. Kunne tenke meg at noe slikt kommer til å skje, men sikkert greit å ikke lese for de fleste :)

 

2: Funny tegneserie fra den ferskeste episoden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott episode det her.
Episoden startet veldig intenst og hadde mange kraftige øyeblikk mellom våre karakterer. Øyeblikk vi har ventet på helt fra starten. Scenen hvor Marie hadde tenkt å ta Holly. Utrolig bra gjennomført.

Elsket scenen hvor Huell bare falt ned på pengebingen. Og så kom Kuby og gjorde det samme. Haha

Det var interessant å se shotene fra ørkenen igjen. Vi alle går tilbake til begynnelsen og Walter er på stedet hvor han lærte Jesse å koke til å begynne med.
Og når det gjelder Jesse, så sa ikke han en eneste replikk i denne episoden. Likevel gir Aaron Paul en flott prestasjon. Lurer på hvordan utviklingen hans blir mot slutten nå.

Lenke til kommentar

1: Sier noe om noe stort som skjer senere i serien, info hentet fra en kjenning som var med som statist. Kunne tenke meg at noe slikt kommer til å skje, men sikkert greit å ikke lese for de fleste :)

 

2: Funny tegneserie fra den ferskeste episoden.

 

Takker.

 

Har så lyst til å åpne den, men skal holde meg unna.

 

Synes forresten Hank (både karakteren og skuespilleren) har vært brilliant så langt denne delen av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...