Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som skal ut og vifte med israelske flagg i dag?

Ja, det var sikkert noen av forumedlemmene som var på israeldemonstrasjonen idag. Lurte på om jeg skulle gå, men tenkte at det kanskje kunne bli litt farlig, og jeg hadde andre ting å gjøre.

 

Ikke at jeg er israelsupporter. Jeg er nøytral, og støtter Israel i noen av tingene og Palestina om andre ting. For denne hendelsen gir jeg min fulle støtte til Israel, fordi jeg mener at det de gjør er det mest humanitære de kunne ha gjort.

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig folk motstår fristelsen til å la hatet vokse og falle for fristelsen til rasisme. Ikke la pøblene få stigmatisere en hel gruppe. Ikke bli til en del av problemet i denne konflikten.

1000kr på at denne "gruppen" består, 80% muslimer, 50% Palestiner og 20%sosialister..

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig folk motstår fristelsen til å la hatet vokse og falle for fristelsen til rasisme. Ikke la pøblene få stigmatisere en hel gruppe. Ikke bli til en del av problemet i denne konflikten.

Enig! Håper folk klarer å se at det er personer, og ikke etnisk bakgrunn som er grunnen til dette!

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig folk motstår fristelsen til å la hatet vokse og falle for fristelsen til rasisme. Ikke la pøblene få stigmatisere en hel gruppe. Ikke bli til en del av problemet i denne konflikten.

 

Jeg er helt enig, men jeg har aldri opplevd at det skulle være så vanskelig som i dag. :(

Lenke til kommentar
pfff....palestinerne kaster stein, så svarer israel med raketter :D

Ser dette ut som steiner?

http://www.aerospaceweb.org/question/weapo...ssam-launch.jpg

Nei det ser ut som Qassam 2. Som har relativ kort rekkevidde på opptil 10km og liten treffsikkerhet. Altså ikke den største trusselen.

 

Treffsikkerhet oppveies av kvantitet og å sikte seg inn på befolkningskonsetrasjoner.

Endret av Dotten
Bildequote fjernet
Lenke til kommentar

Skreve noen teite innleg nå. Beklager virkelig. Er ny til diskusjon på et sånt nivå. (vet det høres teit ut.)

 

Men jeg støtter fredful demonstrering(ytringsfrihet.) Men nå sån dette har utviklet har demonstrantene virkelig drette på draget. Dette hjelper ingenting, og burde bli slått hardt ned på av politiet.

 

Så synn at de tydde til vold...

Trodde da for guds skyld palestinerne og de andre protestantene hadde lært fra gaza ar vold ikke er løsningen... :wallbash:

 

Leste foresten Siv Jensen var raskt ute nå og komenterte saken.

Endret av Ole-ThInK
Lenke til kommentar

Dette er noe av det dummeste jeg har sett i Norge på lang. lang tid. Synd og skam at ikke Politiet tar i bruk kuler og krutt for å få tatt rotta på pakket som ramponerer alt de kommer over og angriper offentlige tjenestemenn. En kule i skinka på hver av disse hadde nok gjort ødeleggelsene mindre, og ikke minst hatt en større effekt enn noen lusne tåregassgranater. Er jo også sjokkerende å tenke på at mange av disse forbryterne ikke får straff i ettertid. Mitt ønske er at slike opprørere straffes knalltøft i rettssystemet, gjerne noen år i fengsel, erstatningskrav til de som har fått eiendeler ødelagt - og om mulig at de blir kastet på hue og ræva ut av landet vårt. Slikt vil vi IKKE ha her til lands! Uavhengig av hva som måtte forgå der peppern gror.

Lenke til kommentar

Litt innsikt fra psykopatinnen Siv Jensen:

 

- Kveldens opptøyer er en hån mot det samfunn man får en anledning til å leve i. I stedet for å utrykke glede for å bo i et trygt land, sier Jensen. Hun mener venstresiden nå bør ta oppgjør med de voldelige elementene

 

På hvilken måte har "venstresiden" (hva enn Siv Jensen måtte mene med det) ansvar for volden i Oslo i kveld?

Lenke til kommentar
Litt innsikt fra psykopatinnen Siv Jensen:

 

- Kveldens opptøyer er en hån mot det samfunn man får en anledning til å leve i. I stedet for å utrykke glede for å bo i et trygt land, sier Jensen. Hun mener venstresiden nå bør ta oppgjør med de voldelige elementene

 

På hvilken måte har "venstresiden" (hva enn Siv Jensen måtte mene med det) ansvar for volden i Oslo i kveld?

SU, SV, Rød ungdom og NKP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...