Gå til innhold

Den allmektige achievement-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wrecking ball, 20 killing blows på rad uten å dø :ph34r:

 

har så utrolig lyst på den :p Men er vanskelig som druid nå til dags, så snart noen ser deg så er det som at alle har VT og roper "Ta druiden!!!!11111oneone"

Da skulle du prøvd og spille warlock :O Har faktisk opplevd at jeg ble zerga så hard at alliancen ga faen i alle andre og vi endte opp med og vinne WSG fordi jeg var den eneste som ble angrepet xD
Lenke til kommentar
Wrecking ball, 20 killing blows på rad uten å dø :ph34r:

 

har så utrolig lyst på den :p Men er vanskelig som druid nå til dags, så snart noen ser deg så er det som at alle har VT og roper "Ta druiden!!!!11111oneone"

Da skulle du prøvd og spille warlock :O Har faktisk opplevd at jeg ble zerga så hard at alliancen ga faen i alle andre og vi endte opp med og vinne WSG fordi jeg var den eneste som ble angrepet xD

2nd that!

 

Vurderer å specce demonology på grunn av dette. "FAEN, EN LOCK! NUKE!!11"

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg så på Achievements som totalt nytteløst da man faktisk ikke fikk noe som hadde påvirkning på gameplay, inntil jeg leste at man fikk en 310 % mount fra samtlige heroic achievements. Utrolig irriterende at jeg vurderer å gjøre svært mange på nytt, selv etter å ha gjort de fleste altfor mange ganger. Liker det dårlig, har en shaman, mage, hunter og warrior jeg hadde planlagt å få til 70 før expansion - og Sacred 2 sinker meg ganske kraftig i den prosessen :D

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke får "classic raider" achievmenten.. Har hatt flere deler loot fra c'tun, men har selvsagt vendoret det for lenge siden.. En kompis fikk credit for c'tun osv, mens jeg fikk nesten ingenting, ikke ragnaros engang. Fikk for onyxia, og nefarian tror jeg.. Virker nesten som blizzard triller terninger når de deler ut achievments. Jeg har hatt mer loot fra c'tun enn han, og mer loot fra ragnaros. Ingen av oss har gjort noen quester som involverer ragnaros, og ingen av oss har loot fra ragnaros nå. Likevel får han credit, og ikke jeg?

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg ikke får "classic raider" achievmenten.. Har hatt flere deler loot fra c'tun, men har selvsagt vendoret det for lenge siden.. En kompis fikk credit for c'tun osv, mens jeg fikk nesten ingenting, ikke ragnaros engang. Fikk for onyxia, og nefarian tror jeg.. Virker nesten som blizzard triller terninger når de deler ut achievments. Jeg har hatt mer loot fra c'tun enn han, og mer loot fra ragnaros. Ingen av oss har gjort noen quester som involverer ragnaros, og ingen av oss har loot fra ragnaros nå. Likevel får han credit, og ikke jeg?

Har vel noe med at ting blir loggført, og at det over tid blir slettet, vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg ikke får "classic raider" achievmenten.. Har hatt flere deler loot fra c'tun, men har selvsagt vendoret det for lenge siden.. En kompis fikk credit for c'tun osv, mens jeg fikk nesten ingenting, ikke ragnaros engang. Fikk for onyxia, og nefarian tror jeg.. Virker nesten som blizzard triller terninger når de deler ut achievments. Jeg har hatt mer loot fra c'tun enn han, og mer loot fra ragnaros. Ingen av oss har gjort noen quester som involverer ragnaros, og ingen av oss har loot fra ragnaros nå. Likevel får han credit, og ikke jeg?

 

Om han ikke har items fra ragnaros så er det enten fra Windseeker questen eller Draconic for Dummies han har fått den. (draconic for dummies er AQ event questen)

Når det gjelder C'tun så er Tier 2.5 chest regnet som quest reward, så regner med han har fått den og ikke du?

 

SOm du sikker har fått med den så er det bare to måter de kan sjekke dette, items, og quests. Har du ikke en av dem så får du ikke achievementen.

 

EDIT: ser at det er en bugg med tier2.5 saken, slik at dem som har den ikke har fått den godkjennt. Blue sier at det blir fikset i neste patch.

 

 

 

Mine beste er vell:

- Guardian of Cenarius

- The Diplomat

- 20 exalted factions (24 atm men det jobbes med ratchet/everlook/bootybay/gadgetzan/thorium brotherhood)

+ masse annet piss... har 2225 poeng atm :D

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Det er snakk om hva du har gjort etter 3.0 patchen :)

Ehh, nei.

eh jo?

 

Bosser drept før patchen teller ikke på achievements.

 

Her tar du skammelig feil !! Mange kills/dungeons er med på achievement siden ifra classic og TBC ! Dette kommer ann på hva som kan spores av feks loot, quester og attunement.

 

Feks så hadde jeg Nefarian siden jeg har noe loot ifra ham i banken, samme med Onyxia siden jeg har attunement neck i banken. Ragnaros og C'Thun måtte jeg ta opp igjen siden jeg ikke har noe loot igjen ifra noen av dem.

 

Mange classic dungeons ( og TBC ) dungeons er også med på listen selv om noen måtte taes opp igjen.

 

Det er bare tull å si at det KUN er det som er tatt etter patchen som er registrert !

 

Vær så snill å sjekk en smule mer før du poster neste gang.

Lenke til kommentar

Fant ut at for at jeg ikke skal ta helt av må jeg velge meg ut et par achievements jeg vil ha også bare drite i resten, får bare la være å sjekke points :p

 

Vil ha:

Diplomat.

Heroic dungen (protodrake)

World event (red protodrake)

50 mounts (må bare grinde litt gull så har jeg den)

25 tabards.

world explorer.

og classicraider kunne vært artig å se hvor mye jeg får completa.

Lenke til kommentar

Denne kunne vel likegreit være i en annen tråd, men siden det handler om Achievements så får det gå. Med custom ui så er plasseringa av achivementtracking og denne "blink" featuren som kommer opp når man får en achievement litt uheldig, så jeg skulle gjerne ha fått flyttet disse! Problemet er bare at hverken MoveIt eller MoveAnything fungerer, og jeg vet ikke om andre. Så er det noen som har kommet rundt dette problemet, eller er det bare meg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...