Gå til innhold

Den allmektige achievement-tråden!


Anbefalte innlegg

Herre. Hadde planlagt "what a long strange trip it's been", og er nesten ferdig med halloween achievements. Tror jeg får stoppe med det og explorer (som også er gjort). Blir litt overkill å vente til 2010 grunnet brew of the month. Begynte nettop med wow igjen etter par års pause, så skal ikke klage: Mye herlige forandringer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, var akkurat i HH og tapte min sikkert 16 roll på sinister Squashling. Får jeg den før onsdag, blir jeg server first som completer "Hallowed Be Thy name" :D har nemlig alle maskene :D. kan sies og ha litt flaks med Trick or Treat :p

 

Forøvrig så synes jeg "Going down?" - check som prest uten hjelp er merkverdig

Got my mind on my money, både 100 og 1000g - check

og Klarte til sLutt: Alterac Valley All-star :D

Lenke til kommentar
Bah, var akkurat i HH og tapte min sikkert 16 roll på sinister Squashling. Får jeg den før onsdag, blir jeg server first som completer "Hallowed Be Thy name" :D har nemlig alle maskene :D. kan sies og ha litt flaks med Trick or Treat :p

 

Forøvrig så synes jeg "Going down?" - check som prest uten hjelp er merkverdig

Got my mind on my money, både 100 og 1000g - check

og Klarte til sLutt: Alterac Valley All-star :D

 

screenshot or it didn't happen. Det er seriøst umulig å ha alle nå....

Lenke til kommentar

Going Down? er jo bare å få en pala til å gjøre deg uskadelig, eller hoppe ned fra liften til Thunder Bluff. Check.

Mangler Hallowed Helm, har sett den 1 gang og tapte selvfølgelig. Mangler 8 masker.

 

Noen som har prøvd seg som Lore Master? Har 316 quests av 700 i Kalimdor. Virker helt 100% umulig å få til 700. Mulig jeg kan snike opp til 500 etter å ha gjort alt i siliths og felwood+winterspring.

Har bare 200 av 550 i Eastern Kingdoms og, den virker kanskje enda vanskeligere.

Lenke til kommentar

Jeg er på 687/700 i Kalimdor nå (horde). Sliter litt med hvilke som mangler, men jeg har en del ideer til hva jeg kan prøve meg på. Tror jeg ar gjort 2240 quests eller noe tilsammen nå. De 550 til Eastern Kingdom var gjort før achivements kom.

 

For å komme i mål her må du gjøre alle starting quest til alle faksjoner, alle quests i instancer når du nå gjør de på nytt for achivements, quests fra nøytrale questsgivers (masse goblins som har gjemt seg bort med et quest eller 2 å gi ut).

 

Det er betraktelig enklere å gjøre dette nå som du kan tracke low level quest givers.

Lenke til kommentar
weee.. ble ferdig med alle explorer achievements i går!:D (ja.. alle som er mulig å ta da)

 

tok sin tid:)

 

grats:p har hatt den ferdig 2 dager nå, gief The Explorer, + tabard :D

 

TAKK!:D

 

---

 

Har dere noe forslag til achievements jeg kan ta? som ikke er vanskelige? kan godt ta tid, men ikke sånn: fullføre av innen 6 min :p blir litt for mye for meg

Lenke til kommentar
weee.. ble ferdig med alle explorer achievements i går!:D (ja.. alle som er mulig å ta da)

 

tok sin tid:)

 

grats:p har hatt den ferdig 2 dager nå, gief The Explorer, + tabard :D

 

TAKK!:D

 

---

 

Har dere noe forslag til achievements jeg kan ta? som ikke er vanskelige? kan godt ta tid, men ikke sånn: fullføre av innen 6 min :p blir litt for mye for meg

 

Bli exalted med Cenarion circle og cenarion expediton da, så får du title, Guardian of Cenarius :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...