Gå til innhold

Den allmektige achievement-tråden!


Anbefalte innlegg

Det er snakk om hva du har gjort etter 3.0 patchen :)

Ehh, nei.

eh jo?

 

Bosser drept før patchen teller ikke på achievements.

 

Jo, hvis det er quester assosiert med de eller du har items som har droppet fra de.

 

Uansett.. fikk nettopp gjort Storming Stormwind (altså drepe King Varian Wrynn). Var ganske vanskelig, men vi fikk han ned på andre forsøket. Dette var da med 40 stykker der mesteparten satt med T6+SWP loot og resten T5+. Tror det er enda vanskeligere å ta IF, men det er vel mulig (mange fler alliance der).

 

Var uansett gøy å være i et skikkelig 40-man raid igjen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen alliance som har klart å gjøre nok quests i Kalimdor? Jeg mangler 40, og jeg har tatt alle jeg kan tenke meg. Det eneste jeg vet at jeg mangler er lvl 60 raid quest. Er det virkelig ikke mulig uten dem?

 

Eastern Kingdoms gikk latterlig lett, jeg hadde nok quests der på PTR selv FØR de senket antallet man trengte.

Lenke til kommentar
Litt over 2k achievement points her. Den mest spesielle er kanskje "Why? Because it's red." :p

 

Jeg hadde denne mounten før, men kasta den da TBC kom :p

Gjorde Classic Raider i går og fikk meg en grønn en, men den gir jo ikke noe achievement >_<

 

Noen alliance som har klart å gjøre nok quests i Kalimdor? Jeg mangler 40, og jeg har tatt alle jeg kan tenke meg. Det eneste jeg vet at jeg mangler er lvl 60 raid quest. Er det virkelig ikke mulig uten dem?

 

Eastern Kingdoms gikk latterlig lett, jeg hadde nok quests der på PTR selv FØR de senket antallet man trengte.

 

Kalimdor virker å være bugget eller noe.

Er masse alliance som har rapportert at dem har gjort alle quests i Kalimdor, til og med åpnet Ahn Qiraj og fortsatt mangler 30+ quests.

Lenke til kommentar

tja mest nevneverdige blir vel:

"Outland raider" aka clearet alle outland raids <.<

 

litt tøft med achievement for "Ashes of Al'ar" også men får jo liksom ikke noe ut av det:P

 

Holder på å fikse "Classic Raider" for øyeblikket o.O mangler bare onyxia atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...