Gå til innhold

Den allmektige achievement-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg at jeg ikke får "classic raider" achievmenten.. Har hatt flere deler loot fra c'tun, men har selvsagt vendoret det for lenge siden.. En kompis fikk credit for c'tun osv, mens jeg fikk nesten ingenting, ikke ragnaros engang. Fikk for onyxia, og nefarian tror jeg.. Virker nesten som blizzard triller terninger når de deler ut achievments. Jeg har hatt mer loot fra c'tun enn han, og mer loot fra ragnaros. Ingen av oss har gjort noen quester som involverer ragnaros, og ingen av oss har loot fra ragnaros nå. Likevel får han credit, og ikke jeg?

 

Om han ikke har items fra ragnaros så er det enten fra Windseeker questen eller Draconic for Dummies han har fått den. (draconic for dummies er AQ event questen)

Når det gjelder C'tun så er Tier 2.5 chest regnet som quest reward, så regner med han har fått den og ikke du?

 

SOm du sikker har fått med den så er det bare to måter de kan sjekke dette, items, og quests. Har du ikke en av dem så får du ikke achievementen.

 

EDIT: ser at det er en bugg med tier2.5 saken, slik at dem som har den ikke har fått den godkjennt. Blue sier at det blir fikset i neste patch.

 

 

 

Mine beste er vell:

- Guardian of Cenarius

- The Diplomat

- 20 exalted factions (24 atm men det jobbes med ratchet/everlook/bootybay/gadgetzan/thorium brotherhood)

+ masse annet piss... har 2225 poeng atm :D

 

 

Hm, jeg hadde tier 2.5 chesten fra c'tun, så jeg regner med det blir fikset. Virker som ruins of ahn'qiraj er bugget også, for jeg har gjort questen som kommer av head of ossirian, husker jeg hadde den tanke-necken.

Lenke til kommentar

Helt på trynet at achievements bare blir delt ut på random. Jeg har en del loot fra heroics og raiding opp til SSC og TK, diverse gear tilsvarende 200 badges og en masse annet random. Altså, det irriterer meg nok at systemet bare registrerer pve-achievements hvis jeg har gjort quests eller har loot som dropper fra den siste bossen i en instance men da forventer ivertfall jeg at de det dårlige systemet faen kan fungere skikkelig. Jeg har casting trinket fra Magtheridon, Epic robe fra Kael'thas i heroic MgT, trinket fra heroic Slave pens. Hvorfor i helvette har jeg ikke fått achievement for en eneste heroic eller raidinstance?

 

Hele poenget med å kalle det achievements borte når tidligere achievements ikke vises og man må gjøre det igjen. ALLE kan finne seg ett 40-man pug og gjøre BWL og MC på en liten halvtime uten å måtte gjøre noe for det, vi tok Ragnaros på 12 sekund. Det samme gjelder BC-raidene, alt dropper jo som fluer.

Lenke til kommentar
Helt på trynet at achievements bare blir delt ut på random. Jeg har en del loot fra heroics og raiding opp til SSC og TK, diverse gear tilsvarende 200 badges og en masse annet random. Altså, det irriterer meg nok at systemet bare registrerer pve-achievements hvis jeg har gjort quests eller har loot som dropper fra den siste bossen i en instance men da forventer ivertfall jeg at de det dårlige systemet faen kan fungere skikkelig. Jeg har casting trinket fra Magtheridon, Epic robe fra Kael'thas i heroic MgT, trinket fra heroic Slave pens. Hvorfor i helvette har jeg ikke fått achievement for en eneste heroic eller raidinstance?

 

Hele poenget med å kalle det achievements borte når tidligere achievements ikke vises og man må gjøre det igjen. ALLE kan finne seg ett 40-man pug og gjøre BWL og MC på en liten halvtime uten å måtte gjøre noe for det, vi tok Ragnaros på 12 sekund. Det samme gjelder BC-raidene, alt dropper jo som fluer.

 

Ettersom alt det her ble implantert etter at du har gjort alle de tingene burde du heller være glad for det du har fått med deg, enn sur for det du ikke har fått. At du har litt loot er fint det sikkert, men vil du ha achievmenten gjort så gjør det igjen. Ingen grunn til å være sur på systemet som gjør deg tjenester du ikke har gjort deg fortjent til i første omgang. Igjen, at folka har klart å legge inn systemet som sporer opp noe av det du har gjort er bare en bonus for oss.

 

Irriterer meg grønn over folk som kun ser ting fra en vinkel, sorry...

Lenke til kommentar

Så du mener at archievmenten "classic raider" er ment for folk som spinner gjennom gamle raids på en time og oneshotter c'thun, og ikke vi som faktisk wipet i uker og måneder for å oppnå det samme? Nei takke meg til. Blizzard burde gi oss som fortjener det achievmenten, og låse den slik det ikke kan oppnåes på level 70, 80 eller whatever. "gjør det om igjen"... Hva faen skal det bevise?

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Hva faen skal det bevise?

 

heh, hva skal det liksom bevise at du har drept han på level 60? Achievement handler ikke om at du skal bevise for omverden at du har gjort noe, det er mer for at folk skal ha noe å dulle med, blir sikkert litt kulere når man kan få cosmetics ol. for pointsa men sorry ass, om du drepte en boss på level 60 beviser ikke det en dritt..

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

Soloa "The lurker above" - fiske opp Lurker fra SSC.

 

Det du trenger er

 

A) en form for slow fall (parachute cloak f.eks)

B) Water walking (enten potion eller en shaman)

C) 375 fishing eller høyere (agn funker fint her)

 

Hopp ned til vannet med slow fall og water walking aktiv, like før du treffer vannet deaktiver slow fall, spam space så du er sikker på at du havner oppå vannet og ikke under vann (da kommer fiskene og spiser deg :p)

 

Nå kan løpe bort til der man fisker lurker og sette igang.

 

PS: det anbefales å gjøre dette naken da du vil garrantert dø :)

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Så du mener at archievmenten "classic raider" er ment for folk som spinner gjennom gamle raids på en time og oneshotter c'thun, og ikke vi som faktisk wipet i uker og måneder for å oppnå det samme? Nei takke meg til. Blizzard burde gi oss som fortjener det achievmenten, og låse den slik det ikke kan oppnåes på level 70, 80 eller whatever. "gjør det om igjen"... Hva faen skal det bevise?

 

Akuratt hva jeg mente.

 

Altså, for all del, jeg syns det er helt greit at instancene holdes åpne og nerfes med tiden så flere skal få med seg lore og sånn. Men er helt tullete at alle skal få likestillte achievements for å gjøre de. Nei, enten kunne de lagd systemet ordentlig så de kunne spore opp alt skikkelig, eller så kunne de latt vær a ha dungeon-achievements. Spillet er jo tross alt online, og skal spilles med tanke på konkuranse.

 

Såklart skal bare ett av lagene i ett VM få gullpokalen.

Lenke til kommentar

Hva mener du bandreas? I alle konkurranser er det regler. Man setter ikke det lokale lilleputtlaget til å spille mot landslaget til brazil, og man bør heller ikke få samme "glory" over å gjøre ett level 60 raid på level 70 eller 80, som man gjør på level 60.

 

Achievement: The act of achieving or performing; an obtaining by exertion; successful performance; accomplishment; as, the achievement of his/her object; A great or heroic deed; something accomplished by valor, boldness, or praiseworthy exertion; a feat; An escutcheon or ensign armoria

 

c'thun er ikke en "great, heroic deed" når man er 10-20 levler over det man burde være.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Om noen følger i mine fotspor og gjør "Well Read", skal de få en virtuell kake av meg.

 

Snart ferdig med den. Hva gjorde du med boken i Darnassus? Bare døde og døde til du hadde den eller?

 

Jeg er forøvrig delvis enig med likferd. Om dette skal være tilfelle så hadde jeg gjerne sett at achivements gikk på accounten og ikke characteren. Noen av oss har nemlig problemer med å holde oss til en character, og da er det jo greit å ha achivements på alle.

 

At C'thun på 70 likestilles med C'thun på 60 er bare latterlig.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...