Ganske kraftig drop i kursen nå nylig. Har nok sammenheng med disse sakene under (og drivstoffkrisen). Hvis det ikke snur neste uke havner nok kursen på sitt verste i år.
Over 0 er penger inn i bankene, og under 0 er penger ut fra bankene. Ser ut som det er akkumulert fra nyttår. Legg merke til at 2024 er ganske stabil og ender på 0 i desember. Januar-juni 2025 er det penger inn, så dropper det under 0 i november og fra januar 2026 så dropper det under 0 fra midten av mars, uten at det viser tegn til bedring. Bankene tømmes for penger i stor skala!!