Gå til innhold

Anmeldelse: Metro 2033 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='20. mars 2010 - 00:17' timestamp='1269040654' post='15390535']

Til dere som sier at det er 9/10 og fantastisk - jeg bare lurer på hvordan dere opplever AI til mennesklige fiender? Bl.a. Gametrailers viste at den var..vel.. fraværende, nærmest. Ødelegger ikke det litt feelingen?

 

 

Vel du har rett her. De menneskelige motstanderne er direkte dumme. mye av spillopplevelsen ødelegges også av at de tåler aaaaltfor mye.:S spiller medium vanskelighetsgrad og lurer egentlig hvor umulig det må ha blitt på hard:S et magasin per pers?

Lenke til kommentar

Jeg runda det på Hardcore, og vil ikke si menneskene tåler særlig mye. Et headshot med scoped revolver dreper de, med mindre du treffer de i gassmaska eller hjelmen.

 

6-8 runder med Kalashnikov funker også.

 

Monstrene, derimot, er en annen sak. Prøv å drep noen Librarians på Hardcore, si farvel til all ammo.

Lenke til kommentar

vel prøver meg på headshots hele tiden me AK47 og den treffer veldig sjeldent der den skal på litt avstand:s å 5-6 skudd?? d er jo latterlig! hvem tåler så masse? har ikke fått scoped revolver ennå. gjorde noen feil i begynnelsen som gjorde at jeg brukte opp alle skuddene mine jeg kunne kjøpe med:S så driver og sparer opp nå.

Lenke til kommentar

Kjempebra spill! En krysning mellom half-life og doom med litt av stemningen til stalker. Alt for kort though...

 

Jeg ser ikke helt hvor koblingen til Doom ligger, og koblingen til HL er også relativt tynn i mine øyne. Både setting, grafisk stil og gameplay er jo langt tettere koblet mot STALKER enn HL og Doom. Greit nok de langarmede monstrene minner om HL, men det er vel det eneste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...