Gå til innhold

Gratis oppgradering for Ultimate-brukere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig skuffet over Extras i Vista Ultimate... Kunne like gjerne kjøpt Premium, hadde ikkje merket noe forskjell.

 

Når jeg brukte så mye penger på denne utgaven, skulle det bare mangle at jeg fikk Windows 7, om ikke gratis, men til en redusert pris.

Lenke til kommentar

Dette er nok dessverre for godt til å være sant! Men med tanke på at jeg har 2 Ultimate lisenser hjemme hadde dette vært VELDIG hyggelig! Kjører nå Windows 7 RC1 på den ene maskinen og er veldig fornøyd med det.

 

Redusert pris er også et alternativ jeg hadde blitt veldig glad for, men som sagt har jeg ikke store forhåpninger... :ermm:

Lenke til kommentar
Hadde vært fint for mange dette, men holder fortsatt på meningen min om at det er idiotisk å tenke "jeg har kjøpt noe av dere, så alt annet dere produserer skal være gratis for meg"

 

Her er vel saken mer at man har fått mindre enn lovet. At ultimate ikke har noen fordeler over home premium er jeg dog ikke enig i, men kontra business er det lite å hente.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er å ta litt hard i. Men ja, jeg har til og med sagt det før, Win7 burde være gratis, eller iallefall STERKT rabattert for oss som ble lurt til å kjøpe Ultimate og sitter igjen med det fattigslige utvalget Extras som er kommet. Som kompensasjon for tort og svie :) Det hadde iallefall gitt MS endel etterlengtet godvilje.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Her er vel saken mer at man har fått mindre enn lovet. At ultimate ikke har noen fordeler over home premium er jeg dog ikke enig i, men kontra business er det lite å hente.

Det "folk" har pekt på som den viktigste forskjellen på Business og Ultimate er at Business ikke har Vista Media Center. (Som Ultimate og Home Premium begge har.)

 

I Windows 7 har de (fornuftig nok) lagt Media Center inn i 7 Pro (som kommer til erstatning for Vista Business), så der er Media center med fra 7 Home Premium og oppover.

 

Jeg tror det var i tidligere tråd her jeg så noen foreslå "the ultimate Ultimate Extra":

En gratis oppgradering til Windows 7 ....

(Dream on.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...