Gå til innhold

Prøv Lord of the Rings Online gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noen som vet hvilke klasse som går kjappest opp i level/gjør mest skade? har fått 3 røde ringer på 360'n, så mens jeg venter på en ny kan jeg jo teste Lotro, men hadde vært kult hvis jeg fikk sett mest mulig i løpet av 7 dager :)

 

skjedde det noe med torrenten nå? gikk fra 200 kb/s til 7-8 kb/s, og holder seg lavt.

Endret av vetle89
Lenke til kommentar

hvilke porter krever dette spillet at er åpne? Samma som wow eller forskjellig? Installert nå men får bare "Trying to connect logon server" eller no i den dur, som den prøver 20 ganger før den feiler hver gang. Sitter på et studentnett så vet at maange ting er klin umulig her, men wow funker jo helt fint...

Endret av mwn
Lenke til kommentar

Ting kan forandre seg fra beta vet du. WoW var ikke akkurat super-bra i tidlig beta det heller.

 

9434733[/snapback]

 

Noen ville sagt at WoW ikke akkurat er super-bra nå heller.

Jeg gleder meg til å prøve dette. Kompisene mine som har spilt det en del påstår det var enda mer kjedelig reising enn i WoW, men jeg skal nok bruke opp gratisdagene mine likevel... Dog irriterende at jeg, selv om fila endelig var lasta ned, måtte bruke nesten en time på å pakke den opp :( store greier.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...