Gå til innhold

Prøv Lord of the Rings Online gratis (PC)


Anbefalte innlegg

jadda, står at LOTRO subscriptionen er aktiv og at det er 7 dager igjen.

 

 

 

Edit: det står at jeg er nødt til og bruke en full key for og aktivere kontoen etter at jeg har aktivert gratiskey'en, og som sagt så er den aktivert idag og det er 7 dager igjen på den, noen som vet hva jeg må gjøre?

Endret av Thakiti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Jeg har kastet meg over bølgen over å prøve LOTR online i en 7 dager for å se om dette kunne være noe for meg, men nedlastingen går jo så innmari tregt! Har ligget på en 20-70kb\s siden i går.. og med 7.3 GB å laste ned, så tar det veldig lang tiiiid!  :(

9488122[/snapback]

Trikset er å vente med å registrere seg til spillet er ferdig lastet ned og intallert vet du ;)
Lenke til kommentar
Heisann

 

Jeg har kastet meg over bølgen over å prøve LOTR online i en 7 dager for å se om dette kunne være noe for meg, men nedlastingen går jo så innmari tregt! Har ligget på en 20-70kb\s siden i går.. og med 7.3 GB å laste ned, så tar det veldig lang tiiiid!  :(

9488122[/snapback]

Trikset er å vente med å registrere seg til spillet er ferdig lastet ned og intallert vet du ;)

9491271[/snapback]

 

Hehehe.. jeg har et aldri så lite problem! Jeg fikk installert og det funket, men etter at jeg har logget meg inn og skal logge meg på en server kommer det en VELDIG irriterende frase på fransk. "Erreur[127] Une Erreur Windows API fatale est survenue au cours du dèmarrage du jeu. Rèinitialisez I'ordinateur et redèmarrez le jeu. [127]" Noe som sikkert betyr noe sånn som: error 127, vennligs installer spiller på nytt blabla ? Ikke det at jeg kan fransk, men bare tenker meg til:P

 

MEN..spillet fungerer jo og.. jeg vet ikke! Noen som kan hjelpe? hjelp ? :)

 

PS: jeg har seff aktivert kontoen i god tro om at det fungerte etter at spillet startet opp :(

 

Edit: Jeg bruker Vista!!

Endret av zamuel
Lenke til kommentar
Hehehe.. jeg har et aldri så lite problem! Jeg fikk installert og det funket, men etter at jeg har logget meg inn og skal logge meg på en server kommer det en VELDIG irriterende frase på fransk. "Erreur[127] Une Erreur Windows API fatale est survenue au cours du dèmarrage du jeu. Rèinitialisez I'ordinateur et redèmarrez le jeu. [127]" Noe som sikkert betyr noe sånn som: error 127, vennligs installer spiller på nytt blabla ? Ikke det at jeg kan fransk, men bare tenker meg til:P

 

MEN..spillet fungerer jo og.. jeg vet ikke! Noen som kan hjelpe? hjelp ? :)

 

PS: jeg har seff aktivert kontoen i god tro om at det fungerte etter at spillet startet opp :(

 

Edit: Jeg bruker Vista!!

9495358[/snapback]

Det finnes en egen kategori for LOTRO, hvor denne tråden hjelper deg med å finne løsningen på ditt problem ;)https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=819829
Lenke til kommentar
Hehehe.. jeg har et aldri så lite problem! Jeg fikk installert og det funket, men etter at jeg har logget meg inn og skal logge meg på en server kommer det en VELDIG irriterende frase på fransk. "Erreur[127] Une Erreur Windows API fatale est survenue au cours du dèmarrage du jeu. Rèinitialisez I'ordinateur et redèmarrez le jeu. [127]" Noe som sikkert betyr noe sånn som: error 127, vennligs installer spiller på nytt blabla ? Ikke det at jeg kan fransk, men bare tenker meg til:P

 

MEN..spillet fungerer jo og.. jeg vet ikke! Noen som kan hjelpe? hjelp ? :)

 

PS: jeg har seff aktivert kontoen i god tro om at det fungerte etter at spillet startet opp :(

 

Edit: Jeg bruker Vista!!

9495358[/snapback]

Det finnes en egen kategori for LOTRO, hvor denne tråden hjelper deg med å finne løsningen på ditt problem ;)https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=819829

9496391[/snapback]

 

Jaa..jeg har gjort det, men det er ikke den samme feilen som jeg har. Jeg har tydeligvis en API feil som gjør at jeg ikke får kjørt spillet. Har forresten fått oversatt det franske juglerier til sånn halveis engelsk nå da :p

"Error 127 API a Windows Error fatal occurred during the starting of the play. Réinitialisez I' computer and start again the play."

 

Noen som kan hjelpe eller ? :)

Endret av zamuel
Lenke til kommentar

Hvis noen ønsker å kjøpe spillet, så selger jeg mitt :)

Enkelt og greit fordi jeg ikke har tid ved siden av skolearbeidet, og det er et kanskje forstyrrende moment å ha det tilgjengelig :p

 

Så hvis du ikke ønsker å gå ned til butikken for å kjøpe spillet, så trenger du ikke det.

Sender deg enkelt og greit kontoinformasjonen via Live Messenger / E-mail..

 

Jeg har den eksklusive "Collector's Edition" utgaven av spillet.

Så med andre ord, den er alt registret for "lifetime subscription", du trenger altså aldri å måtte betale en eneste måned!

 

Kan godt sende deg den fine CE boksen, med innhold om det er ønsket.

Du kan lese mer om CE boksen her:

http://www.lotro-europe.com/options.php#special

 

Har en level 34 Man Champion på serveren [EN_RP] Laurelin.

Som etter min mening er det beste serveren, med mange hyggelige folk :)

 

Jeg er også høyt respekter i kingship'et (guild i WoW) kalt "The Sanctuary"

Som er et knakanes hyggelig og støttende kingship :)

 

Utstyret mitt er nokså bra til levelen, og jeg har gjort veldig mye grinding, så jeg har kommet langt i "trait" systemet.

 

Om du er interessert er det bare å ta kontakt :)

 

Live Messenger og E-mail: [email protected]

Lenke til kommentar

Den torrenten gamer.no har lagt ut funker ikke for min del.

Jeg får bare beskjed om at den ikke er tilgjengelig for øyeblikket...

 

Veldig kjedelig. Har lyst til å prøve dette spillet :)

 

 

Altså denne:

ftp://download.gamer.no/gamer.no/LOTRO_EU...ler.zip.torrent

 

Ahh, fant en annen:

 

http://files.ausgamers.com:85/downloads/11...ler.zip.torrent

 

(Håper det ikke er feil av meg å legge ut denne linken. Er aldri helt sikker på de link-utleggings-reglene) :D

Endret av Perre
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Prøvde det, men ble fort lei dessverre. Det blir for "løst".

 

Jeg får avsmak med en gang jeg ser spill som går ut på å drepe skapninger i uendelig gjentagende og kjedelig forstand for å øke "erfaring".

 

Spillbransjen må se å tenke nytt snart.

 

Synd du ikke likte det, jeg synes det er et bra slikt spill da det har nydelige landskap, og det sosiale aspektet ved å spille flere sammen...

 

Jeg gidder ikke konsentrere meg mye om de questene hvor jeg skal drepe så og så mange monstre...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...