Gå til innhold

Prøv Lord of the Rings Online gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var tragisk fart på den torrenten deres...Laster ned med 20 kb/s, noe som vil ta en uke før jeg er ferdig.  :nei:

9438175[/snapback]

har aldri hatt noe problem med farten på torrenter til gamer.no

Har heller det motsatte probleme, det går for fort :p hehe...

9438218[/snapback]

Nei, ikke jeg heller, men ser ut til at noe er galt med denne...Lastet nettopp ned en annen torrent, og da fikk jeg 700kb/s.

Lenke til kommentar

Torrenthastigheten er jo avhengig av forholdet mellom seedere (Brukere med 100% av filen som laster opp) og leechere (de som er igang med nedlastningen). Videre er også hatigheten avhengig av hvor mange KB/s seederne og leecherne har satt som maks opplastningshastighet. Noen torrents vil man kunne komme opp i så store hastigheter internettlinjen tillater. På andre torrents vil det gå treigere. Dette har ingenting med "problemer" å gjøre, men med de overnevnte grunner.

Lenke til kommentar

Bare for å si en ting klart, spillet er annerledes en wow.

Du får ikke opp questloggen av å trykke L, etc.

 

Ting kan virke veldig uvant i starten, de første levlene er hovedsaklig veldig rotete når man er vant til enkelheten i wow.

Når man kommer seg opp i noen levler, begynner man å se ting i perspektiv slik det skal være, og ting går mye bedre. Fantastisk spill, spesielt hvis du liker lotr loren fra før av:)

Lenke til kommentar
Bitcomet, er den dårlig?

9438751[/snapback]

Har hørt rykter om at enkelte sider/trackere har bannet denne klienten. Det er hovedsaklig tre klienter å nevne til Windows. uTorrent, ABC og Azereus. uTorrent er den av dem som bruker minst maskinressurser, og er derfor å anbefale om du ahr en litt treg maskin. Ellers er det litt hipp som happ hvilken av disse tre du bruker.

Lenke til kommentar

Liker Azureus best. Men er vel mest en smaksak.

Er Azureus og uTorrent som oftest blir anbefalt.

 

Tror farten på denne torrenten bør være ganske optimal for at folk skal orke å laste ned hele fila.

Regner med at torrenten fortsatt blir seeda fra serverne til gamer.no

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Likte også Azureus, men den var så ekstremt minnekrevende selv med god tuning. Når Utorrent fikk RSS feed for et par år siden gikk jeg over til den og har ikke angret et sekund.

 

Min nedlasting har blitt ferdig i løpet av dagen og jeg vil seede ut uka eller lenger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det her går jo sinnsykt tregt laster kun ned med 80 - 120 kbp/s

 

andre filer laster jeg ned på fullt noen som vet hvorfor?  :(

9441072[/snapback]

Som jeg skrev litt lenger opp på denne siden:

 

Torrenthastigheten er jo avhengig av forholdet mellom seedere (Brukere med 100% av filen som laster opp) og leechere (de som er igang med nedlastningen). Videre er også hatigheten avhengig av hvor mange KB/s seederne og leecherne har satt som maks opplastningshastighet. Noen torrents vil man kunne komme opp i så store hastigheter internettlinjen tillater. På andre torrents vil det gå treigere. Dette har ingenting med "problemer" å gjøre, men med de overnevnte grunner.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...