Gå til innhold

Prøv Lord of the Rings Online gratis (PC)


Anbefalte innlegg

ingen som har besvart spørsmålet mitt enda ser jeg... når jeg ikke klarer å connecte login server, betyr det at portene er blokka? Noen som vet om studby nettet blokker dette spillet? blir forbannet på alt dem skal sperre for, vi får jo ikke lov å ha privatliv på disse hyblene, hykleri og forbannet piss. Fatter ikke at wow fungerer men ingen ting annet. :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
µTorrent er den beste. Bitcomt blir ofte bannet fra trackere.

9440514[/snapback]

nå er ikke dette noe problem for oss som holder oss på riktig sak av loven.

Kan også si at nyere versjon av utorrent snart tar igjen baning av bit commet!

 

Men seeder gamer.no denne i det heletatt?

jeg har 2kb/s :S

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
µTorrent er den beste. Bitcomt blir ofte bannet fra trackere.

9440514[/snapback]

nå er ikke dette noe problem for oss som holder oss på riktig sak av loven.

Kan også si at nyere versjon av utorrent snart tar igjen baning av bit commet!

 

Men seeder gamer.no denne i det heletatt?

jeg har 2kb/s :S

9441670[/snapback]

 

Det er et problem for oss som laster ned voksen-underholding :)

Lenke til kommentar
µTorrent er den beste. Bitcomt blir ofte bannet fra trackere.

9440514[/snapback]

nå er ikke dette noe problem for oss som holder oss på riktig sak av loven.

Kan også si at nyere versjon av utorrent snart tar igjen baning av bit commet!

 

Men seeder gamer.no denne i det heletatt?

jeg har 2kb/s :S

9441670[/snapback]

 

Det er et problem for oss som laster ned voksen-underholding :)

9441782[/snapback]

Haha, den var god. Er jo det internett er for sier dem^^

 

jeg har 2kb/s :S

Da er det noe feil i oppsettet ditt.

Lenke til kommentar

Testet Lotr Online i dag.. Og jeg kan se hvorfor enkelte foretrekker Lotro fremfor for eksempel WoW.

 

- Fokuset på historien er et godt tiltak.

- Voiceactingen, musikken og en mer episk følelse enn i WoW.

- Gameplayet var greit nok. Jeg spilte ikke så veldig lenge, så jeg merket ikke om det var noe radikalt forskjellig fra WoW. Jeg prøvde gnome rogue(hobbit burglar :p)

 

Ta det med ro... Jeg tror ikke at Blizzard oppfant mmorpg genren, men WoW er det eneste andre mmorpg spillet jeg har spilt.

Det eneste jeg virkelig ikke likte var bruken av usynlige vegger på plasser man egentlig ikke skal gå til. I WoW er jeg rett og slett hekta på å utforske slike plasser(Hyjal, IF airport, Quel'thalas pre-tbc osv).

Lenke til kommentar
Corrupt ZIP archive! ffs! noen flere som har fått den?

9443253[/snapback]

Absolutt. Startet å laste ned Onsdag kveld med Bitlord, Torsdag morgen var den ferdig. Jeg ble rådet av TST på irc å ta en "hash check". Jeg gjorde det. Ingen bedring.

 

Deretter lastet jeg ned ABC, det programmet TST bruker, og lastet ned torrenten på nytt igjen (for sikkerhets skyld lastet jeg ned torrentfilen på nytt i tillegg). Nå ble den nettopp ferdig, virket ikke. Kjørte en hash check med ABC, ingen bedring...

 

:wallbash:

 

Hvilke andre steder kan jeg laste ned dette?

Endret av TSP
Lenke til kommentar
7GB er nettopp ferdig nedlastet:

 

"Den komprimerte (zippede) mappen er ugyldig eller skadet"

Hvilke andre steder kan jeg laste ned dette?

9443537[/snapback]

Det er beklage å høre at du fikk problemer med fila fra Gamer.no. Men jeg vil påpeke at jeg har lastet den ned på to maskiner, og pakket ut og installert uten problemer. Nærmere 1000 andre brukere har lastet den ned også, uten at vi har fått tilbakemeldinger om trøbbel. Så andre brukere har ingenting å frykte :-)

Lenke til kommentar
Testet Lotr Online i dag.. Og jeg kan se hvorfor enkelte foretrekker Lotro fremfor for eksempel WoW.

 

- Fokuset på historien er et godt tiltak.

- Voiceactingen, musikken og en mer episk følelse enn i WoW.

- Gameplayet var greit nok. Jeg spilte ikke så veldig lenge, så jeg merket ikke om det var noe radikalt forskjellig fra WoW. Jeg prøvde gnome rogue(hobbit burglar :p)

 

Ta det med ro... Jeg tror ikke at Blizzard oppfant mmorpg genren, men WoW er det eneste andre mmorpg spillet jeg har spilt.

Det eneste jeg virkelig ikke likte var bruken av usynlige vegger på plasser man egentlig ikke skal gå til. I WoW er jeg rett og slett hekta på å utforske slike plasser(Hyjal, IF airport, Quel'thalas pre-tbc osv).

9443496[/snapback]

 

Skjønner ikke hvilket spill du har spilt for er ikke akkurat så mye usynlige vegger i Lotro, kanskje i starten av spillet på prologen, men etterpå er det jo rett ut i en huge verden hvor du kan gå akkurat hvor du vil??

Lenke til kommentar

Var ikke meningen å få Gamer.no til å høres ut som et dårlig alternativ om det kan tolkes slik, har generelt gode erfaringer med å laste ned fra Gamer.no. Og jeg ser det ikke er mange som har samme problem. Så det er vel enten av jeg har maks uflaks eller noe feil med noe på dataen. Spør om andre alternativer siden det tydeligvis ikke virker for meg på Gamer.no ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvilket spill du har spilt for er ikke akkurat så mye usynlige vegger i Lotro, kanskje i starten av spillet på prologen, men etterpå er det jo rett ut i en huge verden hvor du kan gå akkurat hvor du vil??

9444149[/snapback]

 

Det er usynlige vegger når du starter å spille med en kylling da :p Kan bare være på gården.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvilket spill du har spilt for er ikke akkurat så mye usynlige vegger i Lotro, kanskje i starten av spillet på prologen, men etterpå er det jo rett ut i en huge verden hvor du kan gå akkurat hvor du vil??

9444149[/snapback]

 

 

Det var i starten ja. Lotro har kanskje en annen struktur enn WoW? Det jeg snakker om er plasser som egentlig ikke er åpne, men som utvikleren kommer til å bruke i senere patcher. Man kan komme seg til disse områdene om man er litt tålmodig. Kan man gjøre det i Lotro?

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvilket spill du har spilt for er ikke akkurat så mye usynlige vegger i Lotro, kanskje i starten av spillet på prologen, men etterpå er det jo rett ut i en huge verden hvor du kan gå akkurat hvor du vil??

9444149[/snapback]

 

 

Det var i starten ja. Lotro har kanskje en annen struktur enn WoW? Det jeg snakker om er plasser som egentlig ikke er åpne, men som utvikleren kommer til å bruke i senere patcher. Man kan komme seg til disse områdene om man er litt tålmodig. Kan man gjøre det i Lotro?

9444362[/snapback]

 

Ja Lotro er enormt å i motsetning til wow, slipper man her å betale for expansions

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...