Gå til innhold

Her er Logitechs trådløse «mestermus»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G602 er saker, kjørte den på ett AA batteri i ca 2,5 - 3 måneder før jeg fikk varsel om at jeg måtte bytte. Så da vil jeg nesten tro at den varer dobbelt så lenge med 2. Så jeg trenger virkelig ikke noen oppladbar mus, men til kontorbruk og slikt så er vell denne Master ett godt valg vil jeg tro.

Lenke til kommentar

"Driftstiden er ifølge Logitech på opptil 40 dager fra fulladet tilstand."

 

"ett minutts ladetid skal gi to minutters driftstid."

 

Med andre ord, det tar 20 dager å lade den..?

 

Timer, ikke minutter - så 8 timer hvis ladetiden er helt lineær.

Lenke til kommentar

Genialt konsept med både blåtann og dongel, er dette gjort av noen andre?

 

Bruker i dag Perfomance MX og er strålende fornøyd med musen i seg selv, men må jo fysisk flytte dongelen når jeg skal ta den med meg. Og jeg har generellt dårlig erfaring med å skulle bruke blåtann-produkter med ulike maskiner, f.eks. Apple Wireless Keyboard.

 

Tror forøvrig Performance MX hadde samme startpris.

Lenke til kommentar

Har selv brukt Performance MX som min jobb mus i lang tid, og er veldig fornøyd med den, så denne er er helt klart spennende.

 

Eneste jeg er litt usikker på er plasseringen av strømindikatoren.

På Performance så er denne plassert på venstre siden på toppen av musen, rett bak frem/tilbake knappene, slik at du får indikatoren mellom tommel og pekefinger, og det er derfor lett å se lade status ved ett glimt.

 

På Master er den flyttet til nedre kant, forran tommelen. For slike som meg, med litt store hender, ser det ut til at den ligger slik til at den vil være dekket av tommelen, men det er jo noe som kan leves med.

 

Plasseringen av frem/tilbake knappene er jeg også litt usikker på. veldig nært og uvant når de fleste andre med slike knapper, performance inkludert, har delitt mer adskilt. Men det er vel en tilvenning.

 

Annet enn det så er det glimrende at de fremdeles går for darkfield på disse. Jeg har så langt ikke klart å finne noen overflate som darkfield ikke klarer å lese.

Lenke til kommentar

Har en versjon av MX Mouse jeg kjøpte på TG i fjor. Bruker den som laptopmus til gaming med jevne mellomrom. Har enda ikke byttet batteri - selgeren mente det han sa med langvarig batteri!

 

Denne ser jo smellpen ut. Lurer på om jeg bør oppgradere etterhvert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...