Gå til innhold

Din verste opplevelse på et offentlig toalett?


Khaffner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i København for noen måneder siden og måtte da noen ganger bruke doen på togstasjonen der. Det var både do og dusj på samme sted, så ganske mye vanndamp i lufta og en sterk drittlukt var et kjennetegn. Kan også nevne at vasken hadde en ganske sær skilt over seg: "Vask av hendene - gratis, annet bruk av vask - 5 kroner". Uansett. For å komme på doen måtte man gå ned en trapp og "godlukten" preget faktisk så å si hele trappen. Der står jeg oppe og venter sammen med noen på at en venn av oss skal bli ferdig og jeg ser en mann komme opp den trappa som fører til toalettene. Og hva tror du han har i hendene? Jo! En burger som virker å være bitt i flere ganger. Lite ekkelt og unødvendig å dra med seg en burger på en så jævlig og bakteriepreget dass når du har McD rett ved siden av? Ja, spør du meg :yucky:

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri opplevd noe veldig flaut.

 

Var på Skjærgårdsfestivalen i år. På guttedoene hadde alle båsene et vindu til en ganske "trafikert" sti på utsida. Man stod altså og kikket på folka som gikk forbi. Det var også lite vann der, så man måtte holde seg en stund før man fikk lov til å bruke doene. Vet at noen bare dreit i det (bokstavelig talt) og lot være å dra ned (fordi det ikke var noe vann).

 

Søstra mi skulle på do på biblioteket i byen. Da ho kom inn på doen så hørte ho tydelig et par som hadde seg i en av båsene. Mamma jobber på biblioteket, så søstra mi løp ut og sa det til mamma. Tror Securitas ble tilkalt. Søstra mi har også funnet sprøyter på doen, men det er vel ikke så spesielt.

 

:)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

1. Jeg var i London på et ungdomsherberge (klassetur) hvor det var felles bad, uheldigvis. På doen, bokstavelig talt doen, lå det en bæsj. Veldig hyggelig må jeg si. Felles bad? Aldri igjen.

 

2. Jeg var i Frankrike på ferietur, og skulle låne toalettet under et opphold på en minigolfbane. Det var verken lys eller et vanlig do der, men et lite hull i gulvet, og jeg måtte stå. Det hadde vært litt bedre hvis det ikke hadde vært avføring rundt hullet fra folk som hadde bommet.

Lenke til kommentar

hm.. det var på den tiden da jeg flyttet og begynte på ny skole. jaja tenkte jeg, jeg må vel klare å finne toalettet, da jeg endelig fant doen og hadde gjort fra meg fant jeg først ut da at det var fritt for dopapir. vel jeg hadde jo håpet med meg at den andre båsen hadde mere papir, men akk....

 

så husket jeg at det var et til toalett ved siden av, gikk inn der og tørket meg ferdig, gikk ut og hadde gått et stykke. så så jeg tilbake og så en jente som gikk inn der, jeg hadde pika meg gått inn på dametoalettet :ohmy:

 

et par år senere så hadde jeg en litt fin episode, samme skole samme sted. var glad og fornøyd etter en lang kamp og tenkte at jeg kanskje må skynde meg til timen som jeg forlot. men... låsen hadde hengt seg, jeg hamret, banket og ropte om hjelp. etter 20 minutter klarte jeg endelig å åpne låsen, gik stille og rolig inn i timen og håpet at ingen la merke til at jeg var så lenge borte :whistle:

Lenke til kommentar

Besøkte en venninne i Oslo for noen år siden, og spiste en finere middag på maccern. Kjente at blæra var full, og gikk til doen. Guttedoen var opptatt så jeg sneik meg liksågodt inn på handikappen hvor noen hadde lagt igjen en gave PÅ doringen.

 

Forøvrig må doen på togstasjonen i Bergen være den verste jeg har vært på. _ALT_ som kan komme ut av et menneske var spredt rundt i båsene. Jeg vil ha mine 5 kroner tilbake!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det jævligste var for mange år sida då nokon prøvde å låse opp døra då eg satt og dreit på mosseporten. Eg ser låsen gå rundt, og då tek eg handtaket og held igjen. Jævla idiotar som prøvar å opne opp døra når andre sitt og drit. Fy faen så stressa eg vart. Sjuke menneske.

 

Den klassikaren der nokon ikkje gidder å dra ned er ikkje heilt fin. Dette skjedde på skulen, og det vart teke opp under fellestimen. :p

 

Det aller jævligste er når nokon har dreti ned både vegg, tak, golv og do, å gå på do då er ikkje muleg. :sick:

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Værste må være det en kamerat av meg presterte for en del år tilbake. Vi var på biltur og stoppa langs veien for å gå på do. Han måtte selvsagt legge fra seg kabler. Fyren kommer så ut igjen og sier det manglet toalettpapir der, samt det var ett merkelig toalett uten sete. Viste seg han hadde gjort fra seg på ett pissoir. Bare lurer på hva neste mann som kom inn der tenkte.

Lenke til kommentar

Offentlige toaletter er grusomme. Noe av det verste er å sette seg på en varm ramme etter et annet ukjent menneske. Hva folk pleier å gjøre på offentlige toaletter gjør det heller ikke noe bedre...

 

Vet at de måtte stenge en av dassene på oppe på haugen her fordi noen med jevne mellomrom (ukentlig) besundlet helle dassen.

Lenke til kommentar

Jeg gikk besseggen og når vi skulle begynne nedturen kjente jeg at det begynte å presse bakfra.

 

Får en del problemer med luft i ræva og diaresymptomer når jeg eter tyggis, og tyggis gikk det en del av over fjellet som erstatning for prell.

 

Da jeg er nede har jeg nesten driti på meg, og lokaliserer dassen.

10kr eller no sånt kosta det

Jeg hadde 15, men den dassen var litt vrien så fikk ikke opp døra med den første 10'eren.

Da var det ned til butikken og veksle en hundrelapp i 10'ere.

På veien til dassen kom det en saftig kule, og var redd som faen for at det var dritt. Heldigvis var det kun luft.

Kom meg på dass og satt der i sikkert 10 minutter. Det var befriende.

 

Samme var når vi var på klassetur. Jeg ble kjørt til nærmeste busstur og måtte gå resten, men hadde igjen ekstreme mengder luft i magen. Da jeg kommer hjem finner jeg ut at døra er _låst_. Det er selvfølgelig faderen som skulle en tur på butikken, og hadde tatt med seg nøkkelen. Da var det ned i hagen å prøve å snike seg inn noen åpne vinduer, men trykket blei for stort. Det endte med en kule i bokseren, og når jeg hadde dumpa kabelen hos naboen og fattern omsider kom hjem, tok jeg deg lengste badet jeg noensinne kommer til å ta, og jeg kastet den bokseren umiddelbart isolert i aluminiumsfolie og 2 plastposer.

 

Uff

Lenke til kommentar

Værste opplevelsen er kanskje ikke så ille men er litt gøy.

Var på offentlig dass i sverige på klassetur. Så slapp jeg jo mange illeluktende fiser etter en lang og uutholdelig busstur. Etter og ha vært der en liten stund kommer det 2 ungdommer gående inn og det jeg hører er: FYFAEN I HÆLVETTE HER LUKTER DET JO BARE HELT JÆVLIG!, så begynte begge to og le. Var jævlig flaut og sitte der inne da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...