Gå til innhold

Din verste opplevelse på et offentlig toalett?


Khaffner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det morsomste var vel en gang jeg skulle på do på en McDonalds. Tror det var i Tønsberg, men er ikke sikker. I alle fall smalt jeg igjen døra, og så hørte jeg at noe ramlet ned på utsiden, og jeg stod igjen med håndtaket i hånda. Jeg hadde feil ende, så jeg kunne ikke stappe det inn og åpne det. Måtte ringe pappa og få han til å åpne døra :p

Lenke til kommentar

Var vel den gangen jeg hadde skikkelig magetrøbbel og måtte så sykt på do på vei til hytta. Stoppa på en Statoil-stasjon for å låne doen, og det var minimal kø. Vel, endte med at jeg ble sittende der og leke i 20 minutter før jeg var ferdig og da hadde det dannet seg en lang kø og folk så litt rart på stakkars likke barnet som kom ut med det ansiktet, og sikkert holdt seg over magen over den utrolige smerten han hadde vært igjennom. Alt i alt, fantastisk morsomt i ettertid :wee: .

Lenke til kommentar

En skiftleder på jobb skulle sjekke om toalettene var i fin stand en fin dag, og siden han hadde nøkkelen (man må henvende seg i kassen for å få den), regnet han med at den var ledig. Han blir møtt av en mann i førtiårene med alle klærne brettet fint ved siden av doen, som da naturligvis var helt naken. Han gikk ganske fort ut igjen da :)

 

Jeg har ikke akkurat "ikke bidratt" til å gjøre offentlige toalettbesøk til et helvete, for å være ærlig. Alle som bor i Tønsberg har sikkert vært på toalettene på Farmandstredet hvor man ikke trenger å betale. Jeg og en kamerat fant ut at disse var mulig å låse fra utsiden, så dette måtte vi utnytte! Det er fem båser, så vi låste fire og tisset overalt i den gjenværende. Deretter lot vi døren stå åpen, for å gjøre det litt værre.

 

Også var det en gang jeg var i London en vakker dag, og etter å ha holdt meg i fire-fem dager så hørte jeg naturen brøle. Jeg fant en offentlig dass og gjorde sakene mine. Da jeg var ferdig fant jeg ut at bæsjen var ikke bare stor, men gigantisk. Ratemypoo.com materiale. Jeg prøvde å skylle ned, men det hadde null effekt. Jeg hadde en Colaflaske for hånden, så jeg tenkte jeg skulle prøve å skuffe den ned, men den planen virket ikke. Jeg ventet til alle utenfor var gått, og gikk i fra en kjempebæsj med en flaske i seg.

 

Og toalettene på skolen til broren min ble stengt i to uker fordi noen hadde bæsjet over alt der inne. Bæsj overalt.

Lenke til kommentar

Vel er kanskje ikke et offentlig toalett, men er alikevell min værste toalettopplevelse. Høstferien i 8.klasse hadde jeg vært på ferie i Frankrike. Da det nesten ikke var et grovt brød å få kjøpt som jeg tålte(nøtte allergi) i landsbyen jeg bodde i, gikk det mest i crouasant og loff til frokost. Dette endte selvfølgelig med forstoppelse. Tiden gikk og jeg hadde fremdeles ikke kommet meg på do.

 

En uke etter at jeg kom hjem var det opperasjondagsverk. Jeg og en kompis hadde fått jobb på VG. Vi gikk rundt å rydda, plutselig kjente jeg at det begynte å trykke på. Jeg hadde netopp hatt pause så prøvde å holde det inne. Etterhvert ble det så ille at jeg måtte slippe alt jeg hadde i hendene å løpe til nærmeste do. Inne på skåla hadde jeg et øyeblikk en av mine bedre toalettopplevelser. Følte meg som en taumaskin, det bare strømma på med kabler som la seg fint i skåla. Så var det tid for å rengjøre stompen. Det var da jeg fant ut at det bare var en rute med toalettpapir igjen. Etter litt grubling fant jeg ut at det smarteste var å putte den i rompa som en slags bleie, å gå på jakt etter mer papir. Vel jeg gjorde det, å var på vei ut av båsen, jeg hadde selvfølgelig glemt å trekke på meg buksa, så den hang nede på knærne, i det jeg tar et skritt ut snubler jeg i buksa, og i samme øyeblikk kommer det en fra vaskepersonellet inn for å vaske. Var rimelig flau der jeg lå å viste fram alt, med buksa på knærne, å papir i ræva. Reiste meg opp, løp fort inn i nabobåsen, tørka meg ferdig, og kom meg bort fra doen. Vaskehjelpen bare stod der som et spørsmålstegn.

Endret av sigurd90
Lenke til kommentar

Ikke det værste, men det var utrolig morsomt!

Var idenne ferien her, i sverige. Offentlig toalett.

Satt jeg på dass da, så kommer det en svenske inn på doen vedsiden av så sier han på svenskt (noe jeg ikke klarer å skrive) "Faen, så vondt det lukter..." "Nei se på dette da, sten og jævlar"

så satt han å leste av alt som sto på døra XD og han sa det høyt.

Lenke til kommentar

Skulle på do på en buss (mens den kjørte). Jeg gikk inn og satte meg ned for å presse ut avfallet mitt, og hva skjer, jo døra åpner seg av seg selv og jeg blir beglodd på av alle de som sitter i nærheten av doen, fy faen så flaut. Reagerte kjapt som faen, og turte ikke slippe håndtaket før jeg var ferdig med alt der inne.

 

Greier ikke drite på offentlige toaletter nå, bare tisse

Endret av thadon
Lenke til kommentar

Biblioteket i Alexandria:

Det stod en mann og vasket seg også skylte han fjeset i samme slengen. Greit nok, tenkte jeg, men så begynte han å drikke vannet, noe som ikke er så smart i Egypt. Uansett bryr jeg meg fint lite om det.

 

Det var da han begynte å ta av seg skoene og sokkene jeg begynte å lure. Så brettet han buksebeina opp til rett under kneet, plasserte foten oppi vasken, og skylte føtter og legger.

 

nice...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...