Gå til innhold

Din verste opplevelse på et offentlig toalett?


Khaffner

Anbefalte innlegg

denne er ikke fra et offentlig toalett, men fra toalettet til ei drit fin dame en kompis av meg hadde sjangs på. han skal pisse men tar en kikk ned i skittentøyskorga og der ligger det en g streng truse innsmurt av BÆSJ :new_woot: om fyren fikk seg noe etterpå, har han ikke svart på . . . .

 

det værste jeg har opplevd er å vaske suiter på hotell, etter fine menn i fine dresser. smurt drit oppetter veggene på do jo, whats up with that :ohmy:

 

ellers nasty dass har jeg vært på i ÅLESUND på et utested, piss og søppel over hele det lille dasset gulv vegger,jentedass,midt på dagen..

 

min kjipeste opplevelse var vel å sovne på dassen på et utested og våkne av at vakta sier at det er stengt for natta nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel ikke opplevd noe traumatisk enda. Men har blitt skikkelig flyforbanna de gangene jeg har vært på toaletter som koster penger for å komme inn. Jeg betaler og går å tisser. Så litt etterpå hører jeg noen som prøver å rive av døren utenfor. De vil ikke betale så prøver vel å få kontakt med noen som er innenfor så de kan låse opp.

 

Samme med folk som ikke skjønner døren er låst, og prøver gjentatt å vri på dørhåndtaket. Når det står opptatt betyr det opptatt. Idioter.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Verste opplevelsen var i syden, var litt papir på gølvet og sånn og det mangla dosete. Jeg måtte stå i sånn knebøy-stilling å drite vann(diare)

Plutselig så jeg at det ikke var dopapir

Det verste var at det ikke funka å skylle ned :thumbup:

Kansjke verre for nestemann, men da var jeg å gjore vannet brunt med det som var igjen :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg gikk besseggen og når vi skulle begynne nedturen kjente jeg at det begynte å presse bakfra.

 

Får en del problemer med luft i ræva og diaresymptomer når jeg eter tyggis, og tyggis gikk det en del av over fjellet som erstatning for prell.

 

Da jeg er nede har jeg nesten driti på meg, og lokaliserer dassen.

10kr eller no sånt kosta det

Jeg hadde 15, men den dassen var litt vrien så fikk ikke opp døra med den første 10'eren.

Da var det ned til butikken og veksle en hundrelapp i 10'ere.

På veien til dassen kom det en saftig kule, og var redd som faen for at det var dritt. Heldigvis var det kun luft.

Kom meg på dass og satt der i sikkert 10 minutter. Det var befriende.

 

Samme var når vi var på klassetur. Jeg ble kjørt til nærmeste busstur og måtte gå resten, men hadde igjen ekstreme mengder luft i magen. Da jeg kommer hjem finner jeg ut at døra er _låst_. Det er selvfølgelig faderen som skulle en tur på butikken, og hadde tatt med seg nøkkelen. Da var det ned i hagen å prøve å snike seg inn noen åpne vinduer, men trykket blei for stort. Det endte med en kule i bokseren, og når jeg hadde dumpa kabelen hos naboen og fattern omsider kom hjem, tok jeg deg lengste badet jeg noensinne kommer til å ta, og jeg kastet den bokseren umiddelbart isolert i aluminiumsfolie og 2 plastposer.

hahahah dene fik jeg laterkrampe av :rofil:

Uff

Lenke til kommentar
haha artig tråd :D

 

var på klassetur i italia, fikk feriemage så måtte springe på dass. Satt å dreit å ante fred å ingen fare, så ser jeg alle i klassen går forbi utafor. Var vindu på dassen så satt å så ut på de andre, plutselig snur de og peiker å ler av meg. Det var sånn gitter lignendes greie foran ruta så jeg trudde jeg var trygg og at de ikke så meg men der tok jeg feil :p Jeg satt å gapte litt av overaskelse før jeg skjønte at det var meg de lo av :p

 

Var på et kjøpesenter en gang å måtte på do, så hadde noen griser tatt å smørt dritt utover hele dassen. hele toalettskåla var brun og det var en stor flekk opp etter veggen. Nasty.

 

Hadde en morsom opplevelse en gang da, jeg satt på en dass på et kjøpesenter i flensburg. Så hører jeg en fyr kommer løpenes inn og smeller døra igjen før han drar av buksa og fyrer løs mens han sitter å stønner :p

dene er så veldig morsom fik laterkramte av den jeg har sikert lest dene 10 ganger nå hahahaha :rofl::rofl::rofl:

Lenke til kommentar

Okei, dette er noe som hendte med ei venninne av meg.

 

Hun var på Gåte-konsert under Uka 09. Noen halvlitere har tidligere på kvelden funnet veien gjennom systemet, og dotrangen melder seg. Konserten er utekonsert, og for damenes bekvemmelighet er det satt opp båser et stykke unna teltet. Tiden går, og venninna mi rykker sakte men sikkert frem i køen. Da hun endelig står fremst i køen hører hun ojing og rop bak seg, og gjennom folkemengden bak henne kommer ei kortvokst, pen jente med skjørt og strømpebukse løpende. Hun brøyter seg bokstavelig talt frem, slår rundt seg med armene og dytter flere folk unna, venninna mi inkludert, før hun løper opp til den nærmeste båsen og hamrer vilt på døra med hun skriker "lukk opp, for helvete, lukk opp" osv. Hun får ikke noe svar fra båsen, og begynner å hamrer løs på de andre dørene mens hun hulker og roper. Alt fånyttes. Da bryter jenta sammen. Hun sklir hulkende ned langs veggen, gråter og skjuler ansiktet sitt mens hun pisser på gulvet . Slik sitter hun og gråter med en stråle ut fra strømpebuksa til den ene båsen går opp. Venninna mi, snill som få, kremter forsiktig og sier "eh.. du kan få gå før meg, du!", hvorpå jenta, fremdeles lekk som ei kran, løper inn på båsen og slår døra igjen etter seg.

 

 

Tror hun ble der inne en stund. Stakkars jente :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Den verste typen do jeg noen sinne har vært på må være offentlige toaletter som står langs veiene i Russland. Her snakker vi om god gammeldags utedo (aka. amoniakk-naturell som de kalte dem for der borte). Heldigvis så det ut som at offentlige dokulturen der borte er et helt lysår framfor vår egen. Jeg så aldri ting som lå utenfor toalettet, men stanken er så intens at hvis man virkelig ikke har lyst til å gå så går man ikke.

 

En gang jeg var i Oslo og skulle på do på Oslo S (eller Oslo City) fikk jeg en mildt sagt merkelig opplevelse. Dette var en sånn betal 5 kroner do, men automaten for myntinnkast var så full at da jeg skulle putte på en femmer rammlet det ut 3-4 stykker. :)

Det verste med det hele var at det sto to invandrere der og spurte meg hva i helvette jeg drev på med. Jeg løpte bare ut i folkemengden etter dette, da jeg var redd for voldelig utfall (de virket sinte).

 

En annen gang, som egentlig kunne endt i uheldige reaksjoner var da jeg skulle ta et fly fra Gardermoen. Jeg hadde drukket en del øl før jeg gikk på flyet (og jeg passet på og gå på do FØR jeg boardet), men riktig nok kom trangen akkurat i det dem hadde lukket døren.

Jeg stopper flyvertinna som kommer gående ned midtgangen og spør om jeg rekker å løpe på do før take-off. Nei sier hun, jeg må vente til marsjhøyde. Jeg tenker "dette klarer jeg", et titalls sekunder senere gikk det opp for meg at dette ikke kommer til å gå (nå var flyet allerede begynt å kjøre til rullebanen).

Jeg løper bak i flyet å sier at jeg må på do eller så kommer det til å gå galt. Hun låser opp døra, og jeg løper inn. Hun står på utsiden å banker på og sier at jeg må komme meg ut der i fra. I det jeg er ferdig og kommer ut, står hun og snakker med piloten på intercomen og sier "Nei, det er ikke nødvendig. Han kom akkurat ut".

Jeg lurer enda på hva som ikke var nødvendig. :hmm:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Jeg løper bak i flyet å sier at jeg må på do eller så kommer det til å gå galt. Hun låser opp døra, og jeg løper inn. Hun står på utsiden å banker på og sier at jeg må komme meg ut der i fra. I det jeg er ferdig og kommer ut, står hun og snakker med piloten på intercomen og sier "Nei, det er ikke nødvendig. Han kom akkurat ut".

Jeg lurer enda på hva som ikke var nødvendig. :hmm:

Dei vurderte sannsynlegvis å vente med å ta av til du var ferdig.

 

Ein gong eg var ute å flydde var eg ikkje heilt god i magen og blei sittande på do ganske lenge. Etter ei stund såg eg at låsen blei opna frå utsida så eg banka på døra og holdt låsen. Gjekk ei lita stund til så skjedde det same igjen og enda ein gong før eg var ferdig. Det viste seg at det var ei flyvertinne som var ansvarleg for det, ho trudde det var noko galt.

Det mest frustrerande var ho ikkje hadde vett nok til å spørre om noko var gale, prøvde bare å opne døra utan vidare.

Lenke til kommentar

Var i et sydlig land for et år eller to siden, og vi satt og spiste på restaurant da jeg måtte på do. Låsen til herredoen virket ikke, og døren var sånn at den åpnet seg om den ikke var låst. Jeg tenkte dermed "Shit au, jeg går på damatoalettet". Så da gjorde jeg det. Da jeg hadde sluppet en del tok det plutselig i døra, og jeg tenkte at det kunne kanskje virke litt merkelig når jeg, en gutt, går ut av damedoen. Men det var egentlig ikke noe stort problem. Plutselig hører jeg en mannstemme si: "Jammen så lang tid dette tar da, Kari (random jentenavn)" hvoretter lille Kari svarte faren sin at hun synes det luktet kjemeekkelt her. Faren svarte da noe sånt som "Ja, hun har vel kanskje litt mageproblemer, så lang tid som dette tar".

 

Ikke bare var jeg gutt på damedo, her sto det altså to nordmenn (jeg var i syden) utenfor og pratet om meg som jente, at det luktet vondt og at jeg brukte lang tid. Jeg rødmet en del og vegret meg for å gå ut, noe som førte til at det tok enda lenger tid og at jeg fikk høre en rimelig lang samtale på norsk utenfor døra.

 

Jeg husker ikke helt hvordan jeg kom meg ut, om jeg ventet til de ga opp eller om jeg bare gikk distré ut, men flaut var det ihvertfall!

Lenke til kommentar

Åh huff. Har en liten skyldfølelse for og ha gjort noe som ikke er helt i hennhold til doreglene. Jeg var på MacDonald's i Oslo for 2-3 år siden og følte sterk trang til å gå på do, hadde en fet varmekabel som måtte legges omgående. Men herredassen var opptatt.

Etter hvert begynte det virkelig og trykke, jeg gidda ikke og vente lengere.

Så jeg gikk heller inn i handycapdassen.

Skynta meg og ta av buksa. Men faen heller! Ikke noe dasspapir! Og jeg bruker og legge en AntiSplashPack med dasspapir for og unngå å få vann i rumpa! Så jeg låra kabelen heller på dasskanten i stedet! Hva ellers skulle jeg gjøre? Hadde jo ikke dasspapir, og tørkepapirrullen var litt for langt borte. Stakkars handycap fyr som kom etter meg!

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Samme med folk som ikke skjønner døren er låst, og prøver gjentatt å vri på dørhåndtaket. Når det står opptatt betyr det opptatt. Idioter.

 

Jeg bruker og gjentatte ganger sjekke at døren er låst siden jeg elter den åpen så mange ganger...

Deiligst og gå på dass hjemme! :woot:

Lenke til kommentar
Åh huff. Har en liten skyldfølelse for og ha gjort noe som ikke er helt i hennhold til doreglene. Jeg var på MacDonald's i Oslo for 2-3 år siden og følte sterk trang til å gå på do, hadde en fet varmekabel som måtte legges omgående. Men herredassen var opptatt.

Etter hvert begynte det virkelig og trykke, jeg gidda ikke og vente lengere.

Så jeg gikk heller inn i handycapdassen.

Skynta meg og ta av buksa. Men faen heller! Ikke noe dasspapir! Og jeg bruker og legge en AntiSplashPack med dasspapir for og unngå å få vann i rumpa! Så jeg låra kabelen heller på dasskanten i stedet! Hva ellers skulle jeg gjøre? Hadde jo ikke dasspapir, og tørkepapirrullen var litt for langt borte. Stakkars handycap fyr som kom etter meg!

Du har hørt om dobørste eller :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...