Gå til innhold

Din verste opplevelse på et offentlig toalett?


Khaffner

Anbefalte innlegg

Jeg var i Italia i sommer. Bodde i telt på en campingplass. Jeg har aldri likt offentlige toaletter. Teltet var et stykke unna toalettene. Så, jeg ligger i soveposen og ser på klokka på mobilen - 03:00. Jeg fikk ikke sove. Plutselig hører jeg en rumlelyd. Søren klype. Det kunne ikke vente. Jeg tar på meg noen lette klær og går mot toalettene. Det begynner å bli akutt. Jeg småløper mot toalettene og håper på at jeg har fått i meg nok fiber. Det er ingen på toalettene - bortsett fra èn - vaskemannen. Hva skal jeg gjøre? Blir det ikke rart hvis jeg gjør fra meg mens han vasker nabotoalettet? Jeg har intet valg. Jeg går inn på toalettet og huker meg over. Toaletet var ikke vasket enda og det luktet som det så ut. Jeg oppdaget raskt at jeg slettes ikke har fått i meg nok fiber. Jeg begynner å ta etter papiret. Papiret er vanskelig og jeg må skrape håndleddet mot papirbeholderen. Jeg tar rikelig med papir. Ett tørk. To tørk. Tre tørk. Faen, det trengtes enda mer. Jeg fortsetter. Jeg står fortsatt huket. Jeg svetter som en gris i ansiktet. Omsider blir jeg ferdig med å tørke. Jeg reiser meg og drar opp buksa med en hånd. Jeg drar ned. Jeg hadde brukt for mye papir. Vannet begynte å stige. Shit, hva gjør jeg? Løpe? Vannet stopper å stige. Alt er stille. Jeg beveger meg ikke. Plop sa det. Og som et mirakel forsvinner alt papiret ned i bunn. Jeg trodde jeg var reddet. Jeg ser en siste gang ned i skålen - merker! Noe satt fortsatt fast i kanten! Jeg spottet etter en dobørste. Ingen ting å finne. Jeg trekker ned en gang til. Det hjelper ikke. Jeg går endelig ut. Selvsagt er det en innoverdør og jeg må nesten presse benet mot doen får å få plass. Jeg går til vaskene og vasker hendene med alt for mye såpe. Og der står vaskemannen! Han hadde ventet! Han smiler og går inn der jeg akkurat hadde gjort mitt nødvendige. Jeg vasker i supertempo og småløper tilbake til teltet. Klokken 03:25 ligger jeg i soveposen igjen.

 

Dette var dag 3 av 8 på teltplassen. Vaskemannen var sammeperson som satt i resepsjonen. Etter dette har han alltid smilt til meg. Jeg nikker og ser ned i bakken.

Endret av B_G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var en gang jeg var på do på skolen. Jeg kommer inn på toelettet, er mange båser der uten full vegg og jeg kjenner en forferdelig sterk bæsje-odør. så hørte jeg at det var en kar som dreit noe sykt, masse prompe og lausbæsj som treffer do-vannet-lyder. Jeg går nå inn i en av båsene å gjør det jeg skal gjøre, jeg hører han gjør seg ferdig og skyller ned, går ut av båsen og går RETT ut! :ohmy:

 

Dette er ikke en wild historie der det er bæsj på veggene håndtak osv, eller en ravende narkoman som gjør noe sykt. Men grunnen for at dette var en av mine værre opplevelser(har opplevd bæsj overalt og kakelakker i utlandet) er at han ikke vasket hendene etter dette kunstykket sitt, bare tanken på hvor bakterie og bæsjeflyt hendene hannes skal være gjør meg dårlig, og den evige frykt av at det kunne vært en fra klassen min eller en annen venn fra skolen. For siden jeg kom inn mens han holdte på, og jeg bare hørte at han gikk rett ut, kan jeg jo aldri vite :cry:

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Jeg har en til. På samme tur i sommer, da vi kom fra Italia, kjørte vi gjennom Tyskland. Midt ute i ingen-manns-land begynner det å rumle i magen. Shit. Jeg hater virkelig offentlige toaletter, men er det en ting jeg er virkelig redd for, er det toaletter som ligger langs motorveiene. Jeg holdt meg faktisk ganske lenge, men jeg var sjanseløs. Det blir virkelig kritisk og vi tar av til det første stedet som byr seg. Det er ikke en gang en bensinstasjon, bare et toaletthus. Jeg løper bort og velger ut den ene båsen. En ganske stor dør. Jeg trykker på en knapp og døren går opp. Det første som slår meg er at det er vått på gulet. Det var en vanndam midt på. Shit. Jeg løper ut igjen og ser hvordan det er på de andre toalettene. Det samme der også. Jeg gir opp. Jeg trekker opp buksebenet slik at det ikke er nær gulvet og beveger meg sakte mot toalettet. Jeg trekker ned buksa og strammer den rund ankelen. Jeg huker meg over toalettet og slipper løs det som var å slippe. Det var da jeg så det. Hva faen! Jeg ser mot døra jeg kom inn fra. Der henger det et skilt. En advarsel: Man hadde nøyaktig 15 minutter på seg fra døra lukket, etter 14 minutter skulle en varselstone fortelle meg at jeg hadde svært lite tid igjen. Hm, tid igjen før hva? Jeg leser/studerer tegningene på skiltet videre. Etter 15 minutter låses dørene av en ekstra lås. Og etter det spyles hele rommet! Hva faen! Det forklarer dammene på gulvet. Ett sekund er jeg lettet over at jeg ikke står i urin, men så slår det meg at jeg har brukt en del minutter på å tyde forklaringen på skiltet. Jeg har aldri bæsjet under slikt press før. Jeg begynner å tørke og i det jeg strekker meg etter papiret ser jeg en knapp der det står "alarm", betryggende.. Jeg tørker i superfart, men slurver ikke. Får opp buksa og begynner med min rutinemessige håndvask. Jeg kommer meg ut. Døra lukker seg bak meg. Jeg hører ett "klikk" etterfulgt av total stillhet. Så hører jeg en kraftig spylemaskin.

Endret av B_G
Lenke til kommentar

En av øyene jeg besøkte mens jeg var i Thailand i sommer.

 

Det var en bar som lå i strandkanten. Etter et par øl meldte behovet seg så jeg stavret opp i andre etg til toalettet. "Toalettet" var et nesten bekmørkt flisbelagt room. Langs veggen av rommet var det noe som kunne minne om en slags flisbelagt "renne" Min første tanke var at dette var en slags urinal, men ved nærmere inspeksjon kunne man se at den var full av en mørk gugge.

 

... Jeg ble ikke der lenge

 

 

OT Senere på kvelden tråkket jeg på en hund som lå i mørket på stranda:P den ble sint.

Lenke til kommentar

Var på et toalett i Bodø en særdeles tidlig søndag morgen, for noen år siden. Jeg satt meg ned for å gjøre det jeg skulle. Mens jeg satt der, oppdaget jeg et lite hull i veggen til toalettet ved siden av. Uten at jeg trenge å bøye hode noe særlig, så jeg rett på pikken til fyren som satt ved siden av. Og hva gjorde han? Jo, han satt å gnei seg på penishodet. Jeg forlot dassen ganske fort, uten å vaske meg på henda. Bussen jeg ventet på stod klar når jeg kom ut døra ...

Lenke til kommentar

For noen år siden var jeg på ferie i frankrike, og der fant jeg ut at det var en god idé å bruke et av betal-dassene som sto midt i byen omtrent. Disse var selvsagt av de høyteknologiske, selvvaskende dassene. Du kan jo kanskje selv se hvordan det endte?

Jeg gjorde som jeg skulle, altså mige, men mens jeg var godt i gang fant dassen ut at den trengte en vask. Det som skjedde var at hele doen trakk seg inn i veggen og det begynte å renne vann ned veggene. Døren var låst godt igjen, de ville jo ikke at noen skulle komme inn i løpet av denne prosessen, selvsagt. Etter drøye tre minutter kom endelig dassen ut av veggen igjen, og døren gikk opp.

 

Ikke så utrolig gøy opplevelse, for å være ærlig. Men det er vel ikke mange som har opplevd noe slikt?

Lenke til kommentar

kanskje ikke den værste opplevelsen, men jeg kjører på.

 

under førstegangstjenesten var det vanlig med toaletter av denne typen på øvelser:

BioToi1.jpg

stort sett ble denne "gjemt" bak ett tre eller i utkanten av leiren.

ca 50 mann delte på 1 slikt toalett.

så, mens man satt å gjorde sitt fornøden ute bak ett tre eller noe var det ikke uvanlig at man satt i full offentlighet for andre som var til stede.

 

så når man var ferdig var det bare å tørke seg med godt og fuktig toalettpapir, og passe på at du ikke bruker for mye, for det toalettpapiret som man har på seg skal gjerne holde ut hele uka...

så knyter man sammen posen og legger dem sammen med alle de andre posene som ligger ved siden av toalettet :/

er også en passe ekkel følelse å drite i en pose, likte ikke helt opplegget som var der

 

edit: er vel kanskje ikke helt offentlig toalett men...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Det var ett før gymmtimen. Blæren min var fult l som faen, og jeg måtte mige noe innihelvete. Jeg løp mot dassen, og rev opp døren. Synet som utfoldet seg forran meg, fikk meg til å tryne bakover mens jeg skrek høyt og bad om nåde. På dassen s satt en gutt, fyr eller noe, med downs, ot tørket seg bak. Buksen var på knærne.

 

Jeg kan si det slik. Folk med downs er ikke videre velutstyrt.te.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Min verste opplevelse på ett offentlig toalett var en morgen jeg var på jobb og måtte så forferdelig på do, satt meg ned på renna og gjorde meg klar til å slippe bomba.

 

Plutselig hører jeg rop å stønn i båsen ved siden av, jeg som skvetter til og roper :" ÆH!", det var en flau opplevelse da vi begge to møttes for å vaske hendene etterpå.

Lenke til kommentar

En gang på jobben , når behovet for å sette seg på porselenet åpenbaret seg , ble jeg møtt av en lang brun kabel på kanten av doskålen , hengende ned mot gulvet sammen med en halv rull brunmarmorert parpir.

 

Jeg knipet raskt igjen og ventet til jeg kom hjem halvannen time senere for å si det sånn.

Endret av frentix
Lenke til kommentar

På en eller annen flyplassen i dette landet opplevde jeg noe.

(Ruta mi bestod av 3-4 flyplasser så jeg husker ikke hvilken).

 

Døra var ikke låst (oppdaga jeg etterhvert). Gammel dame som hadde forvirret seg i herre_dass_avdelingen åpnet døren mens jeg hadde buksa på knærne.

Glad det ikke var noen andre da.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Det må ha vært på skolen en gang.

 

Når jeg kom inn til toalettet, der det var flere båser, så var alle toalettdørene låst og det var ingen som satt inne i dem. Men det som var artig, var at på midten av gulvet var det en svæær ruke der noen hadde gjort av seg - sannsynligvis fordi en eller flere jævler hadde tatt skrutrekker og låst igjen alle dørene.

 

Det var ekkelt det. Tenk å drite på golvet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...