Gå til innhold

Din verste opplevelse på et offentlig toalett?


Khaffner

Anbefalte innlegg

Jepp, du leste riktig.

 

Her kan dere fortelle og dele deres fæle erfaringer med diverse offentlige toaletter.

Skumle folk, idiotisk arkitektur, interessante lukter og lyder, del alt her!

Skriv gjerne også hvor og når, så noen interesserte forumbrukere kan gjenoppleve hendelsen :p

 

Min sykeste erfaring:

For 2 uker siden i Strømstad i Sverige, i båthavna om morgenen. Der finnes dusj og toalett for besøkende i båt, ergo meg for 2 uker siden.

Jeg tastet koden og gikk inn. Jeg måtte på do først, og la merke til at det var utrolig lite plass mellom doen og veggen foran deg, man skallet hodet og knærne når man beveget seg. Døren lot seg forøvrig låse veldig vanskelig. Enten var døren ulåst eller forseglet for alltid :p. Og når man kom ut støtte man alltid på en naken mann. Jeg ble ferdig og skulle dusje. 3 dusjbåser med skillevegger, og et gigantisk speil foran alle båsene slik at alle som dusjet kunne se hverandre hele tiden. Hva var vitsen med skillevegger? Pluss at den ene båsen vendte mot inngangsdøren slik at forbispaserende kunne vinke til deg når døren var åpen :ermm:. Jeg kjappet meg og ble fort ferdig, likte ikke han fyren som så på meg hele tiden.

 

Hva er det verste dere har opplevd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Haha!! Morsom tråd! :)

 

Værste jeg har opplevd var i de garderobene på Frognerbadet, da jeg var ferdig med å dusje, og skulle på do og gjøre mitt unøde, så var det jaggu noen som hadde kabla på gulvet ved siden av skåla. :no: ...dafrista det egentlig å gjøre seg ferdig i dusjen...men, man er da en dannet herremann :)

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat går inn på et offentlig dass i Spania, på et slags hotell-resort. Jeg synes det lukter litt dritt der, så jeg sier ganske høyt, vel vitende om at vi er alene: "Fy FAEN! det lukter drrrrrit her."

Så begynner det å knirke i en av dørene til et av dassene der, og ut kommer en person jeg håper ikke skjønte norsk. :p

Lenke til kommentar

Artig tråd :p

 

Det verste jeg har opplevd, var på bensinstasjonen jeg jobber på.

Det var en travel Søndag, og mange kom inn for å låne toalettet. Etter vert ble det en frytelig lang kø, så jeg gikk og spurte mannen som var neste man som skulle på do: "Unnskyld, hvor lenge har du ventet?" Da svarte mannen, at han hadde ventet i rundt en halv time. Så jeg ga beskjed til alle i do rekka, om at det var toalett på kroa vedsiden av. Alle gikk. Etter 15min, kom det en mann ut av toalette, han gikk ut døra og reiste, noen sekunder etter det luktet det heltfor ****. Var nesten ikke til å holde ut. Så jeg gikk inn på doen for å se, og der var det drit rundt hele dassen, og noen spruteflekker oppetter vegene.

 

Vi måtte til slutt vaske opp (heldig vis ikke meg), og jeg hengte opp 25 wounderbaum inne på dassen.

 

Det er faen meg den værst do hendelsen jeg har opplevd!!

Lenke til kommentar

Har stadig vært borti slike ekle "doer" med kun et slikt "hull" i gulvet. Stank, fluer og gudene vet hva. Da er det bedre å gå ute! Bak en busk, hva som helst.

 

Hadde en litt sær opplevelse en gang. Jeg begynte å fossblø fra nesen, og prøvde å stoppe blødningene med hendene (hadde pene klær på meg må skjønne). Jeg fant et passende toalett og prøvde å bli kvitt griseriet. Men plutselig stormer det en eller annen nøden person inn og ser meg med blod og gris over alt. Hendene var jo omtrent innsmurt av blod. Så litt..mistenkelig ut.

Lenke til kommentar

Værste jeg har opplevd var når jeg mellomlandet i London, Heathrow. Skulle bare kjapt inn på do, og går til den nærmeste døra. Ser nedi doskålen og finner den største og mest illeluktene klumpen du finner! Han hadde tettet doen bokstavlig talt helt. På toppen av det hele ligger det 4-5 blodflekker på toppen. Jeg droppet doturen allikevell jeg.

Lenke til kommentar

Var på en campingplass på skallevold, utfor Tønsberg. 5 meter fra doen sto det to små jenter å gjorde fra seg. Ikke fullt så ille som 2girls1cup, men likevell.

 

Jeg var på en do i barcelone, på en fastfood sjappe. Der sto jeg etter jeg var ferdig på do, å lekte tarsan i speilet, med t-sjorta bretta opp. Selfølgelig var låsen ødelagt, og det kom en dame inn.

 

Flaut? Ja.

:blush:

Lenke til kommentar
Jeg var på en do i barcelone, på en fastfood sjappe. Der sto jeg etter jeg var ferdig på do, å lekte tarsan i speilet, med t-sjorta bretta opp. Selfølgelig var låsen ødelagt, og det kom en dame inn.

 

Flaut? Ja.

Hahahaha! Kvifor i all verden leikte du Tarzan på doen? :lol:

Flauaste eg har opplevd på offentleg toalett er vel å få vranglås på flyplassen, ganske så nær til flyet vårt skulle lette...

Lenke til kommentar

Ikke selvopplevd, men stefaren min opplevde dette.

 

Vi var på vei hjem fra Vestlandet, og stoppet innom Åmot i Telemark på veien fordi stefaren min måtte på do. Vel, han var kommet inn på bensinstasjonen han skulle på do på, og åpnet opp døren på toalettet, og der stod det en småtjukk dame med rumpa vendt mot døren mens hun tørket seg bak. Han sa det ikek var et vakkert syn, og lukket døra så fort som mulig :p

Lenke til kommentar

Kompis av meg måtte veldig på do da han var på danskebåten eller noe sånt, så etter å ha fått løpt inn på nermeste toalett og hiver seg på nermeste sete og slepper alt ut. Da kjenner han noe blødt forme seg rund baken sin og da hadde han hatt det så travelt at han ikke hadde tatt opp lokket :/ Det suger...

Lenke til kommentar

Tja, alle gangene jeg har tetta offentlige toalett helt tett og uten sjanse til å gjøre noe med, bare for å gå ut og håpe at ingen skal inn, bare for å bli møtt av noen som skal inn.

Alltid like flaut.

 

Ellers må det være å åpne døra til et dass og se dritt over alt der inne, i vasken, gulv, over alt, unntatt i dass. Og den stanken.

Jeg bare rømte. Når jeg tenker meg om, er det veldig mange ille dass i Sør-Trøndelag med dritt all over, eller urin for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...