Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PVP kommer til a vare latterlig ubalansert. Wizards og Demon hunters kommer til a dominere fullstndig. Demon Hunters kan bare lope vekk fra deg og med veldig hoy DPS sa dor du nesten umidelbart. De kan redusere skaden man tar pa hverandre, men da vil en tank gjore ingen skade. Wizards har muligheten til a fryse deg permanent og i tilegg ha masse LoH mens de gjor det. Den eneste grunnen til at det ikke fungerer like godt mot fiender er pa grunn av at elites har arcane beam, descrator, molten og andre egenskaper som gjor det vanskelig, fordi det krever at man ma lope unna.

 

Uten det sa er wizards udodelig, utenom mot Demon Hunters som kan lope fra deg.

 

I tilegg sa vil PVP ikke ha noen rankingsystem, og det vil bare vare 4 mot 4 kamper. Det vil fort bli kjedelig.

Lenke til kommentar

Så du kan rett og slett ikkje vete om PvP blir latterlig ubalansert da...

Nei, du kan aldri vite sikkert.

 

Men det er ganske tydlig at wizards med redusert cooldown og Demon Hunters kommer til a vare OP. Hva skal man gjore med en Demon Hunter som bare loper vekk og skader altfor mye, mens du skader lite. Hva skal du gjore om du blir konstant fryst av en wizard, mens han hamrer los pa deg med 1.5K life on hit.

Lenke til kommentar

Så du kan rett og slett ikkje vete om PvP blir latterlig ubalansert da...

Nei, du kan aldri vite sikkert.

 

Men det er ganske tydlig at wizards med redusert cooldown og Demon Hunters kommer til a vare OP. Hva skal man gjore med en Demon Hunter som bare loper vekk og skader altfor mye, mens du skader lite. Hva skal du gjore om du blir konstant fryst av en wizard, mens han hamrer los pa deg med 1.5K life on hit.

 

Du må gjøre sånn som i solo-spill: bytte build hvert annet minutt.

Lenke til kommentar

Så du kan rett og slett ikkje vete om PvP blir latterlig ubalansert da...

Nei, du kan aldri vite sikkert.

 

Men det er ganske tydlig at wizards med redusert cooldown og Demon Hunters kommer til a vare OP. Hva skal man gjore med en Demon Hunter som bare loper vekk og skader altfor mye, mens du skader lite. Hva skal du gjore om du blir konstant fryst av en wizard, mens han hamrer los pa deg med 1.5K life on hit.

 

Som Barb så hadde eg brukt WotB + leap (stun rune) og med mine 300K damage så er det vel kansje død Wizard :)

 

Eg kan godt vera det blir nokon klasser som er bedre enn andre men eg trur ikkje at nokon blir så OP at dei er udødelig.

Lenke til kommentar

Som Barb så hadde eg brukt WotB + leap (stun rune) og med mine 300K damage så er det vel kansje død Wizard :)

 

Eg kan godt vera det blir nokon klasser som er bedre enn andre men eg trur ikkje at nokon blir så OP at dei er udødelig.

Nå er det ufattelig dyrt å få 100K DPS. De fleste barbarians har 15K DPS ikke 100K DPS. Men du har i stor grad 3 sekunder på å drepe wizarden. Det er kanskje mulig med 100K DPS, avhengig av hvor mye de reduserer skaden. Men leap er enkelt å legge merke til, så du kan bare teleporte vekk. Derimot er det umulig å unngå wizard sin freeze. Hva er bedre permanent stun, eller 3 sekunders stun?

Lenke til kommentar

WotB gjer deg immune mot CC :)

Joda, men bare i 15s og dereter må du vente på en cooldown på 120s. Og wizards kan bare teleporte seg rundt.

 

Men de der absolutt ikke tvunget til å teleporte seg rundt. Wizards har en spell som kan hele dem 16000 per sekund, permanent så lenge de kjemper og de får langt mer LoH. Ergo, kjemper de mot en barbarian med 30K DPS, så vil ikke han klare å skade wizarden selv med wrath of berserker.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...