Gå til innhold

– Dere vil bli begeistret (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Forresten har Blizzard nettopp fornyet gamle trademarks på Blackthorne.

 

La spekulasjonen begynne! :p

 

:love:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Nå er sikkert dette en gammel nyhet, men snoket litt inne i kildekoden på blizzard sin islagte forside. Gikk inn i CSS fila og fant denne klassen med en link til et bilde:

 

/*.tundra {background:url(_images/04.jpg) no-repeat 0 0} */

 

Her kan man se en klasse som heter tundra.. Det merkelige med denne klassen er at den ikke brukes på forsiden, så hvorfor skal denne være der?

Hvis vi nå finner fram til dette bildet og åpner det, er det dette bildet vi får:

04.jpg

Link til bildet: http://us.media.blizzard.com/232309/_images/04.jpg[

 

Kan noen forklare meg hva vi ser her?

Endret av nummen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nok en teori:

Men som nevnt i andre fora, så er det jo både en kjent nyhet med wotlk og Starcraft2, så hvorfor profilere Diablo såpass her med mindre de har noen planer med det?

Greit nok at Diablo fremdeles lever i beste velgående, men hadde det ikke hatt noe med et nytt Diablo å gjøre, så hadde vel ikke Svartmannj vært profilert såpass heller?

 

wwi08_016b.jpg

 

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Angående WarCraft IV er det mer eller mindre bekrefta flere ganger allerede, så det er nok ikke det de snakker om nå. Med tanke på stinkeren WC3 gjør det meg ingenting. ;) (greit nok spill, men jeg likte det ikke i det hele tatt. Prøvde til og med å jukse meg gjennom det til slutt for å se historien, men gikk lei allerede før Frozen Throne. Slet meg gjennom den også, men bare for å ha det gjort.) :)

 

 

Du mener vel ikke at WCIII var et dårlig spill, men at det bare var din mening? Håper det, for WCIII var en absolutt bestselger som fortsatt selger godt. Gode anmeldelser har det også fått, over hele verden, inkludert en 10/10 her på gamer. Personlig liker jeg WCIII, inkludert TFT, bedre enn Diablo, selv om også det er et storspill.

 

Selvsagt er det bare min personlige mening. Jeg har prøvd svært lenge, men klarer rett og slett ikke å like WarCraft III. Det ble altfor forskjellig fra de forrige og hadde en utrolig kjedelig historie jeg ikke likte.

 

For øvrig lever bøkene satt i WarCraft, StarCraft og Diablo-universene i beste velgående, så det er helt klart de vil la alle tre franchisene leve videre. WoW får jo en ekspansjon og StarCraft II en oppfølger, så det er bare et tidsspørsmål før neste Diablo blir bekreftet. Spørsmålet er mer i hvilken form det kommer. Diablo 3? Diablo Online? Diablo FPS? (tenk Dark Messiah).

Lenke til kommentar
Nok en teori:

Men som nevnt i andre fora, så er det jo både en kjent nyhet med wotlk og Starcraft2, så hvorfor profilere Diablo såpass her med mindre de har noen planer med det?

Greit nok at Diablo fremdeles lever i beste velgående, men hadde det ikke hatt noe med et nytt Diablo å gjøre, så hadde vel ikke Svartmannj vært profilert såpass heller?

 

Dette beviser nok ingenting. Diablo er en av de store franchisene til Blizzard og de har brukt det på samme måte på andre konferanser ol. også.

Lenke til kommentar

så enig så enig, om det bare er en bekreftelse på en dato eller noe sånt blir jeg rett og slett skuffet nå som de har bygg opp så mye forventning rundt det hele..

 

 

Blizzard er jo ikke de som setter datoer så lenge i forveien heller, så tviler på at de gjør noe sånt. Tror de annonsere det nye MMO-spillet de jobber med, og at det er basert på Diablo-universet..

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld at det ikke er Diablo Online eller et eller annet MMO aktig. Diablo 3 hadde vært konge, men orker ikke flere MMO's... Det som bekymrer meg er at Blizzard veit jo at de tjener fett med cash på MMO's =( Men med tanke på at de fortsatt gir ut ekspansion packs til WoW er det jo litt rart å gi ut et spill som rivaliserer seg selv... Oh well :D

 

Kan jo være starcraft ghost :D Siden prosjektet ble "lagt på is",kanskje det her beviser at de "tiner det opp" ? :D

Lenke til kommentar

Interessen for WoW er dalene, og de som slutter ender jo gjerne opp med å fullstendig hate WoW og Blizzard sine MMO, og derfor vil de kanskje droppe et eventuelt Diablo-MMO?

 

 

Age of Conan og Warhammer Online vil / har tatt noen spillere, og flere vil nok migrere bort fra WoW.

 

 

Jeg tror Blizzard ønsker å kapre tilbake spillere og derfor annonsere et nytt mmo så spillere ikke gidder å gå over til verken Age of Conan eller WAR, de venter heller på Blizzard sitt neste mmo istedet.

 

 

Må jo også huske at det kan ta LANG tid fra noen blir annonsert til det faktisk er i butikken ;)

 

 

 

De vil vell også at de som blir lei WoW heller skal migrere seg over til deres andre MMO-spill og ikke andres. Funcom kommer jo med expansion til AO selv om de nå har Age of Conan.

 

 

 

 

For ikke å snakke om at Blizzard automatisk vil tjene mer penger på et Diablo-MMO enn på et Diablo3 nesten uansett, så hvorfor skulle de ikke være interessert i det?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...